Jessica oli ärsyttävä

Jouhanna

Mä tykkäsin kattoo Idolssia ja nyt ajattelin et popstars olis samantapanen.... kivaa viihdettä ja saa nauraa huonoille laulajille...

No, huonoja laulajia oli tosi paljon... Olis vaan saatu näyttää enemmän niitä huonoja juttuja... ja muutenki se eteni aivan liian nopeesti...

No, se Jessica oli todella ärsyttävä, ku se määräs toisia siinä kolmen "bändissä" ja sit itkee ja avautuu tv-kameroille.... pientä huomion saantia.... raukka pieni on niin nuori ja sinisilmäinen, että varmaan häpee itteensä tällä hetkellä itsekin...

Ne kolme jätkää oli jo bändi valmiina.. ne tuli hyvin yhteen... valmis poikabändi...

täs mun mielipiteet, jos ketään kiinnosti :)

Jouhanna -82

13

2571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei aina minä

      NO NIIN OLI!

      Itseään täynnä, jatkuvasti peilaili itseään siinä sub-tv -jaksossa!

      Laulaa osasi ihan mukavasti, mutta luonne oli...
      Vähän nöyryyttä ja aurinkoisuutta peliin! Ei popstarkaan pärjää minä-minä-minä -asenteella..

    • ...

      mieltä olen minäkin...säälittävää

      lue tossa alhaalla olevat kirjotukset otsikoilla Jessika" ja Tunnetko", sieltä myös mielipiteitä tästä lapsellisesta horosta.

    • Saanuska

      Se kyllä vaikutti aika itsekeskeiseltä ja typerältä ihmiseltä. Miettikää nyt, sen mielestä Britneyllä on HYVÄT ARVOT:D Todellakin juu...huh. Ja äänikin oli aika rasittava minusta, just sellasta honotusta mitä voi odottaa tyypiltä jonka esikuva on Britney.

    • Pupu

      Mielestäni Jessica ei ollut tippaakaan ärsyttävä.Nämä kaksi muuta tyttöä sen sijaan yrittrivät jyräta kateellisina hänen ylitseen.Toivottavasti tuomarit huomaavat tämän pelin.Miksi kaikki haukkuvat häntä?No siksi tietysti koska hän on kaunis eikä pyytele anteeksi olemassa oloaan.Miksi nämä nuoret tytöt on niin hirveän ilkeitä ja kateellisia.Lauluäänikin Jessicalla oli lupaava,vaatii tietenkin kouluttamista.Nämä haukkujat ovatkin yleensä laumasieluja,eli eivät uskalla erottua joukosta.Sanat horo ym..osoittavat vaan kirjoittajan lapsellisuuden ja huonon itsetunnon.Toivon onnea Jessicalle ja muillekkin nuorille jotka osallistuvat kisaan.Ja haukkujat voisivat mennä kotiin kasvamaan,tai itse kokeilla mennä ilmottautumaan Popstar-kisaan...

      • sussu

        unohtui perästä
        T:Jessica


      • virginia

        Ja Jessica sitten on rohkeasti oma itsensä ja uskaltaa erottua joukosta? Hänellähän on täysin oma persoonallisuutensakin toisin kuin muilla... vai?

        En hauku, mutta tuon tämänkin näkökulman esiin. Niin että luepas tuo oma tekstisi uudelleen läpi ja tällä kertaa ajatuksen kanssa.


      • Pupu
        virginia kirjoitti:

        Ja Jessica sitten on rohkeasti oma itsensä ja uskaltaa erottua joukosta? Hänellähän on täysin oma persoonallisuutensakin toisin kuin muilla... vai?

        En hauku, mutta tuon tämänkin näkökulman esiin. Niin että luepas tuo oma tekstisi uudelleen läpi ja tällä kertaa ajatuksen kanssa.

        Hänellä on oma persoonansa yhtäpaljon varmasti kuin muillakin.Minun ei todellakaan tarvitse lukea omia kirjoituksiani toistamiseen..tiedän mitä kirjoitan ja olen edelleenkin samaa mieltä.Koita nyt vaan kestää ettei kaikki inhoa nättejä ja mukavia...Antaa kaikkien kukkien kukkia.En kyllä inhoa niitä muitakaan,en vain pidä heistä yhtäpaljon kuin Jessicasta.Hellitä pantaa!!


      • virginia
        Pupu kirjoitti:

        Hänellä on oma persoonansa yhtäpaljon varmasti kuin muillakin.Minun ei todellakaan tarvitse lukea omia kirjoituksiani toistamiseen..tiedän mitä kirjoitan ja olen edelleenkin samaa mieltä.Koita nyt vaan kestää ettei kaikki inhoa nättejä ja mukavia...Antaa kaikkien kukkien kukkia.En kyllä inhoa niitä muitakaan,en vain pidä heistä yhtäpaljon kuin Jessicasta.Hellitä pantaa!!

        Enhän minä tässä ole vauhkonnut mitään. Ilmaisin vain oman näkökantani ja aivan rauhallisestikin vielä. xD

        Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään Jessica Spearssia vastaan. Saa aivan vapaasti päästä vaikka kuinka pitkälle Popstars2 bändiin. Juuri tuollaisiahan siihen haetaan...

        Otahan sinäkin vähän easymmin, ei elämä oo niin vakavaa, että pitää heti rueta huutamaan jos joku vähän kritisoi. Chill out!


      • Pupu
        virginia kirjoitti:

        Enhän minä tässä ole vauhkonnut mitään. Ilmaisin vain oman näkökantani ja aivan rauhallisestikin vielä. xD

        Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään Jessica Spearssia vastaan. Saa aivan vapaasti päästä vaikka kuinka pitkälle Popstars2 bändiin. Juuri tuollaisiahan siihen haetaan...

        Otahan sinäkin vähän easymmin, ei elämä oo niin vakavaa, että pitää heti rueta huutamaan jos joku vähän kritisoi. Chill out!

        Heh heh...kuka tässä on huutanut??Nauranut kyllä olen ...Rentoa syksyä vaan sinullekkin...


      • ketä mies

        kuules nyt pupu.. aika vitun outoa on toi sinunkin marinas.
        mikä siinä on että ei saa olla sitä mieltä että jessica oli ärsyttävä??
        pitäiskö kaikkien tykätä ihan vaan sua miellyttääkseen..
        minkähän ikänen mahdat olla.


      • virginia
        Pupu kirjoitti:

        Heh heh...kuka tässä on huutanut??Nauranut kyllä olen ...Rentoa syksyä vaan sinullekkin...

        Joo, hyvää syksyä sinullekin.

        Ja muistutuksena kaikille!
        Katsellaan Popstarsia vastedeskin, mutta muistetaan, että kyseessä on vain yksi TV-sarja, joka ei tule vaikuttamaan meidän elämäämme käytännössä mitenkään.


      • Pupu
        ketä mies kirjoitti:

        kuules nyt pupu.. aika vitun outoa on toi sinunkin marinas.
        mikä siinä on että ei saa olla sitä mieltä että jessica oli ärsyttävä??
        pitäiskö kaikkien tykätä ihan vaan sua miellyttääkseen..
        minkähän ikänen mahdat olla.

        Voi vittu!Kasva kadul vähä aikaa ni opit!En todellakaa oo hesast enkä haluukkaa olla.Ja sitä voit pähkäillä loppuikäs kuin vanha oon,sä oot takuulla 3-v.tasol...


      • sini

        Oon sun kanssa ihan samaa mieltä. Yleisesti tällaisia "pikku-spearsseja´" aina yleensä pidetään jotenkin persoonattomina bimboina tms. En tajua, miten jotkut voivat kuvitella että jollain toisella olisi jotenkin vähemmän persoonaa kuin toisella. Mielestäni se ei vaan ole mahdollista. Ja heti ollaan haukkumassa kun esikuva on Britney, vaikka B:hän on menestynyt urallaan ja varmasti maailmassa on huonompiakin esikuvia. Hendricksit ja Marleyt kyllä sopivat ihailun kohteeksi ja esikuvaksi huumehörhöilyistään huolimatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe