Huomenta päivää

Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞

188

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvää huomenta ❤️👩☀️

      • UUSI

        Kiitos, mukavaa huomenta, aurinkoiseen päivään. Mitäs tänään tapahtuu? 😊☕☀️❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, mukavaa huomenta, aurinkoiseen päivään. Mitäs tänään tapahtuu? 😊☕☀️❤️

        Kirsi ei halua kertoa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, mukavaa huomenta, aurinkoiseen päivään. Mitäs tänään tapahtuu? 😊☕☀️❤️

        No kaupas käyn ja työjuttuja läpi ainakin ❤️👩☀️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaupas käyn ja työjuttuja läpi ainakin ❤️👩☀️

        Okay. 😊☕☀️❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Okay. 😊☕☀️❤️

        Mitäpä sinun päivääsi❤️👩☀️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sinun päivääsi❤️👩☀️

        Mulla tänään vapaapäivä. Illalla treeniä ainakin. 😄❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla tänään vapaapäivä. Illalla treeniä ainakin. 😄❤️

        Ok sehän on hienoa❤️👩☀️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok sehän on hienoa❤️👩☀️

        No joo, tavallaan... Aika yksinäisiä nää vapaapäivät vaa on. 😄❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Kivaa päivää sinulle❤️👩👩🤗

      • UUSI

        Kiitos. Oikein mukavaa päivää myös sinulle. ❤️🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Oikein mukavaa päivää myös sinulle. ❤️🤗

        Kiitosta ❤️👩🤗


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitosta ❤️👩🤗

        Kiitosta vain itsellesi. ❤️🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitosta vain itsellesi. ❤️🤗

        kiitos


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitosta vain itsellesi. ❤️🤗

        No eipä mitään❤️👩🤗


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä mitään❤️👩🤗

        Sä osaat olla kiva. ❤️🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sä osaat olla kiva. ❤️🤗

        kiitos


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sä osaat olla kiva. ❤️🤗

        Tietäisit vaa, mut en kakil/kaikille. Sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Susiii! Suomen paras ihminen!!! Mä rakastan sua ihana! Mitä kuuluu?! Pusipusi. 🥰😍😘😘😘

      • UUSI

        Ei tässä mitää ihmeitä kuulu nyt... Kuka sä oot? 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tässä mitää ihmeitä kuulu nyt... Kuka sä oot? 😅

        En kehtaa omaa nimeäni paljastaa tänne. Mut mä olen lukenut miten sua kiusataan, kuitenkin siitä huolimatta olet hyvä tyyppi! Mä oon rakastunut suhun niiiiin paljon! 🥰🥰🥰 Nyt uskallan sen vihdoinkin tunnustaa!!!! Haluun sua ihan mielettömästi!!! 🥰😍😍😍😘😘😘


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tässä mitää ihmeitä kuulu nyt... Kuka sä oot? 😅

        netta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa omaa nimeäni paljastaa tänne. Mut mä olen lukenut miten sua kiusataan, kuitenkin siitä huolimatta olet hyvä tyyppi! Mä oon rakastunut suhun niiiiin paljon! 🥰🥰🥰 Nyt uskallan sen vihdoinkin tunnustaa!!!! Haluun sua ihan mielettömästi!!! 🥰😍😍😍😘😘😘

        Jaa, pelkkään tekstiin rakastuit noin paljon? Aikamoista... Mulla on nyt vähän epäuskoa tämän kanssa. 😅


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        netta

        Miksi sä tällasta turhaa toivoa mulle annat?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa, pelkkään tekstiin rakastuit noin paljon? Aikamoista... Mulla on nyt vähän epäuskoa tämän kanssa. 😅

        Heti kun kirsi lähti, niin


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi sä tällasta turhaa toivoa mulle annat?

        Jos netta on vaikka eronnut poikaystävästään ja lukenut sun viestejä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos netta on vaikka eronnut poikaystävästään ja lukenut sun viestejä

        Älä nyt jaksa keksiä satuja.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa, pelkkään tekstiin rakastuit noin paljon? Aikamoista... Mulla on nyt vähän epäuskoa tämän kanssa. 😅

        Älä nyt oo niin vaatimaton. Sä oot ihana hassuliini. 😍🥰 Kyllä sun kirjotuksist huomaa kuinka hyväsydäminen ja aito ihminen oot!!! 🥰🥰 Haluisin tutustuu sun kaa syvemmin! 🥰😉😉 Hihi, jos tiedät mitä tarkoitan! 😉😉


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Älä nyt jaksa keksiä satuja.

        eikö ole kiva että on toivoa saada netta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt oo niin vaatimaton. Sä oot ihana hassuliini. 😍🥰 Kyllä sun kirjotuksist huomaa kuinka hyväsydäminen ja aito ihminen oot!!! 🥰🥰 Haluisin tutustuu sun kaa syvemmin! 🥰😉😉 Hihi, jos tiedät mitä tarkoitan! 😉😉

        Kerro ny vähän itsestäsi? 😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö ole kiva että on toivoa saada netta

        Ai että kiva? Eihän mulla ollu koskaan mitään toivoa, edes saada tuntea häntä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt oo niin vaatimaton. Sä oot ihana hassuliini. 😍🥰 Kyllä sun kirjotuksist huomaa kuinka hyväsydäminen ja aito ihminen oot!!! 🥰🥰 Haluisin tutustuu sun kaa syvemmin! 🥰😉😉 Hihi, jos tiedät mitä tarkoitan! 😉😉

        Ei muuta kuin tutustumaan sitten:)


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kerro ny vähän itsestäsi? 😊

        eikö kirsi enää ollutkaan mielessä. kiittelet kirsiä kovasti ja vaihdat naista lennossa jos on mahdollisuus saada seksiä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt oo niin vaatimaton. Sä oot ihana hassuliini. 😍🥰 Kyllä sun kirjotuksist huomaa kuinka hyväsydäminen ja aito ihminen oot!!! 🥰🥰 Haluisin tutustuu sun kaa syvemmin! 🥰😉😉 Hihi, jos tiedät mitä tarkoitan! 😉😉

        Säkin kyllä melko hassuliinilta vaikutat. 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ai että kiva? Eihän mulla ollu koskaan mitään toivoa, edes saada tuntea häntä.

        no netta varmasti ottaa suhun yhteyttä joku päivä kun aikaa kuluu


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö kirsi enää ollutkaan mielessä. kiittelet kirsiä kovasti ja vaihdat naista lennossa jos on mahdollisuus saada seksiä

        Kai sitä sinkkumies pitää optiot avoimena joka suuntaan. Ei kirsikään ole minua halunnu vielä tavata.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no netta varmasti ottaa suhun yhteyttä joku päivä kun aikaa kuluu

        Miksi niin sanot? Saa tietysti ottaa, jos niin tykkää. Mutta en pidättele hengitystäni. Hänellä ny kuitenki on se poikaveri, ja varmaan kohta perhettäkin. Ja minä olen vaan vanha ukko.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kai sitä sinkkumies pitää optiot avoimena joka suuntaan. Ei kirsikään ole minua halunnu vielä tavata.

        ethän sä ole halunnut kysyä kirsiltä haluuko nähä. Muita naisia kyllä haluat nähdä heti mutta kirsiltä et edes uskalla kysyä. ihme nössö olet


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ethän sä ole halunnut kysyä kirsiltä haluuko nähä. Muita naisia kyllä haluat nähdä heti mutta kirsiltä et edes uskalla kysyä. ihme nössö olet

        Kyllä mä muistaakseni olen kysynyt. Mutta hän väisti vastauksen. Ymmärrän kyllä sen, että palstatuttavia ei välttämättä haluta nähdä oikeassa elämässä. Kun ei tiedä mitä sieltä tulee.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi niin sanot? Saa tietysti ottaa, jos niin tykkää. Mutta en pidättele hengitystäni. Hänellä ny kuitenki on se poikaveri, ja varmaan kohta perhettäkin. Ja minä olen vaan vanha ukko.

        Mutta voihan Netta kaveri mielessä kysyä sun kuulumisia


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä muistaakseni olen kysynyt. Mutta hän väisti vastauksen. Ymmärrän kyllä sen, että palstatuttavia ei välttämättä haluta nähdä oikeassa elämässä. Kun ei tiedä mitä sieltä tulee.

        niin koska tollanen nössö ei osaa vaatia vastausta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voihan Netta kaveri mielessä kysyä sun kuulumisia

        Tietysti voisi, jos kavereita oltaisiin. Aika kynnys ottaa yhteyttä johonki täysin tuntemattomaan...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin koska tollanen nössö ei osaa vaatia vastausta

        kuka haluu tollasen nössön miehen. ei kukaan


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin koska tollanen nössö ei osaa vaatia vastausta

        Ahistavaa sellanen vaatiminen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin koska tollanen nössö ei osaa vaatia vastausta

        Vaatia joltain tuntemattomalta vastausta? Siinä menis varmaan välit poikki.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ahistavaa sellanen vaatiminen.

        nii sä pelkäät että kirsi hylkää sut jos sä kysyt. ole sitten nössö


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Vaatia joltain tuntemattomalta vastausta? Siinä menis varmaan välit poikki.

        kirsikin varmaan pitää sua nössönä ja tossun alla


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kirsikin varmaan pitää sua nössönä ja tossun alla

        Eikä pidä. Ei hän ole niin dramaattinen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voihan Netta kaveri mielessä kysyä sun kuulumisia

        Mitä kuulumisia ne voisivat yksinpuhemies olla- jump on your own butt and die?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Vaatia joltain tuntemattomalta vastausta? Siinä menis varmaan välit poikki.

        Niin sitä järjellä kelais susimies ym juu


      • Anonyymi
        UUSI

        Täällä. :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä. :)

        Tarkemmmin:)


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemmmin:)

        Ketkä tässä nyt juttelee?!


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ketkä tässä nyt juttelee?!

        Ihme homma:)


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme homma:)

        No on kyllä. Täällä sitä ihmettä riittää aina. 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ketkä tässä nyt juttelee?!

        Sinä pääasiassa itsesi kanssa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pääasiassa itsesi kanssa.

        No usko sinä sellaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No on kyllä. Täällä sitä ihmettä riittää aina. 😅

        Elämä on ihmeellistä:)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pääasiassa itsesi kanssa.

        Niin tämä mles on jokusen tovin tehnyt juu


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa, pelkkään tekstiin rakastuit noin paljon? Aikamoista... Mulla on nyt vähän epäuskoa tämän kanssa. 😅

        Tässä sivusta puutun siltä osin, että minunkin mielestäni olet kaikin puolin OK. kiva, mukava, etc.Varo kuiteski oheista- sanotaanko tässä vaiheessa-.Saattaa olla hikikomerin jekutusta. Ei uskois muutoin Erkkikään.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sivusta puutun siltä osin, että minunkin mielestäni olet kaikin puolin OK. kiva, mukava, etc.Varo kuiteski oheista- sanotaanko tässä vaiheessa-.Saattaa olla hikikomerin jekutusta. Ei uskois muutoin Erkkikään.

        Sehän se mun ongelma on, että olen liian kiva ja mukava. Mua on helppo kusettaa ja viedä rahat yms... Ja itse en saa lopulta yhtää mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi sä tällasta turhaa toivoa mulle annat?

        Ei voi olla tosi, että taas annoit vedättää itsesi samaan sopankeitokseen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla tosi, että taas annoit vedättää itsesi samaan sopankeitokseen.

        Kuinka niin, kun kysyin vaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ai että kiva? Eihän mulla ollu koskaan mitään toivoa, edes saada tuntea häntä.

        Olet luvannut olla puuttumatta tähän nimeen. Haluat siis jankkauksen jatkuvan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet luvannut olla puuttumatta tähän nimeen. Haluat siis jankkauksen jatkuvan.

        Luuletko että se loppuu koskaan, vaikka en itse sanois mitää...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletko että se loppuu koskaan, vaikka en itse sanois mitää...

        itehän sä haluat toivoa että netta ottaa yhteyttä joku päivä. sulla on vahva usko siihen että netta laittaa sulle viestiä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        itehän sä haluat toivoa että netta ottaa yhteyttä joku päivä. sulla on vahva usko siihen että netta laittaa sulle viestiä

        Ei toiveajattelu ja fantasiointi ole sama kuin että uskoo johonkin vahvasti. kyllä mulla on realismin tajua. Vaikka nyt häntä ikuisesti ajattelenkin, niin tiedän että se oli ja meni, eikä mitään ikinä tapahdu.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletko että se loppuu koskaan, vaikka en itse sanois mitää...

        Itehän elättelet toiveita että näkisit vielä netan ja saisit jutella hänen kanssaan


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei toiveajattelu ja fantasiointi ole sama kuin että uskoo johonkin vahvasti. kyllä mulla on realismin tajua. Vaikka nyt häntä ikuisesti ajattelenkin, niin tiedän että se oli ja meni, eikä mitään ikinä tapahdu.

        niin ei tapahdu. et saa ketään muutakaan netan tilalle


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itehän elättelet toiveita että näkisit vielä netan ja saisit jutella hänen kanssaan

        Ollaanhan me nähtyki, eikä hän halunnu jutella. En mä halua häntä ahdistella sillä tavalla. Saa olla rauhassa minulta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ei tapahdu. et saa ketään muutakaan netan tilalle

        Olenko väittäny saavani mitään?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ollaanhan me nähtyki, eikä hän halunnu jutella. En mä halua häntä ahdistella sillä tavalla. Saa olla rauhassa minulta.

        niin moikkasi sua ja menit siitä ihan sekasin. netan ei tarttis sanoa mitään niin oon ihans sekasin siitäkin


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olenko väittäny saavani mitään?

        no et. mutta voidaan jankata tätä kyllä miten paska ,ruma ja vanha olet ja et saa naista


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletko että se loppuu koskaan, vaikka en itse sanois mitää...

        Jatkuu niin kauan, kun vastailet, Sinun osasi on olla täysin immuuni koko N-sanalle. Olet luvannut, luvannut ja luvannut. Ja jälleen kerran luvannut.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu niin kauan, kun vastailet, Sinun osasi on olla täysin immuuni koko N-sanalle. Olet luvannut, luvannut ja luvannut. Ja jälleen kerran luvannut.

        En mä tule häntä ikinä unohtamaan. Oli varmaan mun viimeinen rakkaus sitten...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä tule häntä ikinä unohtamaan. Oli varmaan mun viimeinen rakkaus sitten...

        Niin varmasti oli ja kaikki tietää sen että tulet rakastamaan nettaa vaikka hänellä olisi miehensä kanssa lapsia. rakkaus ei kuole toisen perhe-elämään


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei toiveajattelu ja fantasiointi ole sama kuin että uskoo johonkin vahvasti. kyllä mulla on realismin tajua. Vaikka nyt häntä ikuisesti ajattelenkin, niin tiedän että se oli ja meni, eikä mitään ikinä tapahdu.

        Tässä taas saman jankkauksen otosta :" Vaikka nyt häntä ikuisesti ajattelenkin,"..
        Että tämmöistä realismin tajua.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi niin sanot? Saa tietysti ottaa, jos niin tykkää. Mutta en pidättele hengitystäni. Hänellä ny kuitenki on se poikaveri, ja varmaan kohta perhettäkin. Ja minä olen vaan vanha ukko.

        Et sunkaan vaan itse ohjaile N-jankkausta?Parin minuutin viiveellä olet heti asiaan tarttumassa. Eikö tälle pitänyt luvata stoppia?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sunkaan vaan itse ohjaile N-jankkausta?Parin minuutin viiveellä olet heti asiaan tarttumassa. Eikö tälle pitänyt luvata stoppia?

        Pari minuuttia voi vanhalta ihmiseltä kestää, kun löytää alapalkista oikean nikin niistä lukemattomista ja muistelee, mitä minäkin hahmona on suustaan ulos päästelly 🤣🤣🪓💩


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä tule häntä ikinä unohtamaan. Oli varmaan mun viimeinen rakkaus sitten...

        Tässä onkin oivallinen jama antaa puheenvuoro setämiehelle, joka on elämässäään tullut kiertäneeksi muutakin kuin tahkoa. Jani hyvä. Olet mielikuvissasi muovaillut tietyn naisen ylimitoitetulla unikuvalla. Avioliittoja on ja tullaan solmimaan umpirakastuneina. Papin aamenen jälkeen alkaa arki.Jos ja kun ollaan rehellisiä, niin kuva puolisosta näyttäytyy uutena " moniulotteisena vivahduksena". Ruusuinen unelma onkin tuiki tavallinen ihminen omine vikoineen ja heikkouksineen, jotka heijastuvat yhtäläisinä myöskin itsestäsi vastapuoleen. Siitä alkaa yhteinen taival, joka olisi yhteensoviteltava. Toisilta onnistuu, toisilta ei.
        Elämä on arvokas lahja. Elämä kuuluu elettäväksi .Iloa ja voimaa päiviesi kulkuun ja harrastuksiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kuinka niin, kun kysyin vaan.

        Niimpä niin. Kysyminenkin johtaa jankkaukseen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Monesko tän jampan henkilöhahmo vilahti tulille? 😅

      • Anonyymi
        UUSI

        Noin viides tämän vuorokauden aikana 🤣


      • Anonyymi
        UUSI

        No ainakin original on nähty tänään ja toki susimies vai menikö joku ”tärkeä” ohi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin original on nähty tänään ja toki susimies vai menikö joku ”tärkeä” ohi

        Unhappyjoe nyt framilla. Prinsessa pian vuorossa. Loput lässytykset anona🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Unhappyjoe nyt framilla. Prinsessa pian vuorossa. Loput lässytykset anona🤣

        Joo unhappyjonne indeed


    • Anonyymi
      UUSI

      jani saa nyt jäädä yksin palstalle koska mulla on elää entin ulkopuolella.

      • UUSI

        Mä jään aina yksin tähän maailmaan. Ihmettelemään maailman menoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä jään aina yksin tähän maailmaan. Ihmettelemään maailman menoa.

        Kruunu päässä 😇🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kruunu päässä 😇🤣🤣🤣

        Onko tiara kuten sul?


    • Anonyymi
      UUSI

      Nämä susitrolliäijän performanssiketjut on syytä linkittää kaikki Laukaan kunnan kunnanjohtajalle ja terveyskeskukseen. Näkevät hekin, mitä on tekeillä ja millaista ainesta Laukaassa majailee.

      • Anonyymi
        UUSI

        No mutta sehän on melkein serkkukunta jos laakeasti ajattelee


    • UUSI

      And in the end
      all I learned
      was how to be
      strong alone

      👑

      • Anonyymi
        UUSI

        Ai eksä haluakkaa tutustua muhun syvemmin.... Mutta mä rakastan sua ihan törkeesti!!!! 🥰🥰🥰 Anna ees pusu. Pikku ihana susihukkani!! 😘😘😘


      • Anonyymi
        UUSI

        Anna anteeks!!!! Mitä mä tein väärin!!! 😭😭😭 Rakastan sua oikeesti!!! 😭😭😭


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai eksä haluakkaa tutustua muhun syvemmin.... Mutta mä rakastan sua ihan törkeesti!!!! 🥰🥰🥰 Anna ees pusu. Pikku ihana susihukkani!! 😘😘😘

        Kerro nyt millainen oot? Ikä, pituus, paino 😅


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeks!!!! Mitä mä tein väärin!!! 😭😭😭 Rakastan sua oikeesti!!! 😭😭😭

        No niin....


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kerro nyt millainen oot? Ikä, pituus, paino 😅

        Heii!!! Susiii!!! Rakas mussuliini!! Onko fyysisellä olemuksella merkitystä jos oikein rakastaa?! 🥰🥰😍 Olen kuitenkin lihava ja vanha sun mielestä jos kerron.... 😭


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Heii!!! Susiii!!! Rakas mussuliini!! Onko fyysisellä olemuksella merkitystä jos oikein rakastaa?! 🥰🥰😍 Olen kuitenkin lihava ja vanha sun mielestä jos kerron.... 😭

        Tirsk🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No niin....

        😊😊😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kerro nyt millainen oot? Ikä, pituus, paino 😅

        Ja sieltä tuli taas se pinnallisuus. Jos joku on kiinnostunut susta, sulle tärkeintä on että on nuori ja hoikka, toivottavasti myös lyhyt. Keskityt heti pinnallisiin asioihin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tirsk🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Mitä tirskiä sinä autuas hupakko ny löysit susimiehen tekstistä?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Heii!!! Susiii!!! Rakas mussuliini!! Onko fyysisellä olemuksella merkitystä jos oikein rakastaa?! 🥰🥰😍 Olen kuitenkin lihava ja vanha sun mielestä jos kerron.... 😭

        Lol no on sillä merkitystä kun en tiedä susta mitään.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sieltä tuli taas se pinnallisuus. Jos joku on kiinnostunut susta, sulle tärkeintä on että on nuori ja hoikka, toivottavasti myös lyhyt. Keskityt heti pinnallisiin asioihin.

        Se on tärkeää minulle kyllä. En minä niin vaan rakastu.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sieltä tuli taas se pinnallisuus. Jos joku on kiinnostunut susta, sulle tärkeintä on että on nuori ja hoikka, toivottavasti myös lyhyt. Keskityt heti pinnallisiin asioihin.

        Se on tärkeää kaikille muillekin ensi kohtaamisesta saakka. Sitten vasta tulee muut asiat.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Lol no on sillä merkitystä kun en tiedä susta mitään.

        Ethän suutu jos sanon että olen 20v.... 🥲 Tiiän että tykkäät nuoremmista.... 🥲🥲 Mutta se on ihan oke.... Oon kyl vanha jo!!! 😭😭


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän suutu jos sanon että olen 20v.... 🥲 Tiiän että tykkäät nuoremmista.... 🥲🥲 Mutta se on ihan oke.... Oon kyl vanha jo!!! 😭😭

        Tä?? Oot kyllä ymmärtänyt väärin jos luulet että mulle kelpaa teinit. Et ole liian vanha todellakaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tä?? Oot kyllä ymmärtänyt väärin jos luulet että mulle kelpaa teinit. Et ole liian vanha todellakaan.

        Se on ihana kuulla!!!! Sä olet paras!!! Oothan mun rakas???!!!! 🥰🥰🥰🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän suutu jos sanon että olen 20v.... 🥲 Tiiän että tykkäät nuoremmista.... 🥲🥲 Mutta se on ihan oke.... Oon kyl vanha jo!!! 😭😭

        Hah selkeä trolli…..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah selkeä trolli…..

        En ole!!! Aidosti rakastan Sutta.... Se on nii ihana ja hieno mies!!! 🥰🥰😍 Oot vaan kade!!! Vihreä kateudesta!!!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole!!! Aidosti rakastan Sutta.... Se on nii ihana ja hieno mies!!! 🥰🥰😍 Oot vaan kade!!! Vihreä kateudesta!!!!

        Ota häneen yhteyttä sitten, sähköpostin näet profiilista. En ole kateellinen, mä en ole kiinnostunut hänestä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittajalle: Laukaan terveysasema on nytkin auki.

      • UUSI

        Just käytin poikaa siellä. Mun ei tartte.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Just käytin poikaa siellä. Mun ei tartte.

        eikö sun aikuinen poika osaa yksin mennä.onko sun poika vammanen?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö sun aikuinen poika osaa yksin mennä.onko sun poika vammanen?

        Osaa, mutta jos voin auttaa ja käydä samalla hakee pitsaa niin eikö saisi?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Osaa, mutta jos voin auttaa ja käydä samalla hakee pitsaa niin eikö saisi?

        meinaatko tolla pitsalla laihtua


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        meinaatko tolla pitsalla laihtua

        Ei kai sillä ole väliä, kun en ketää enää saa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kai sillä ole väliä, kun en ketää enää saa.

        jahas. nyt se sitten alkoi. näin aikasin päivästä. hauku nyt itseäsi oikein kunnolla kun alotit


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Just käytin poikaa siellä. Mun ei tartte.

        Jaa ei vai? 🤣🤣🤣🤣
        Siellä on mt-puolikin, johon voi kävellä ihan ilman ajanvarausta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Terve👩❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Sori! Mutta Susi on mun rakas nytten!!! 🥰🥰🥰 En olekkaa liian vanha hänelle!!! Oon niin onnellinen!! 🥰🥰🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori! Mutta Susi on mun rakas nytten!!! 🥰🥰🥰 En olekkaa liian vanha hänelle!!! Oon niin onnellinen!! 🥰🥰🥰

        Okay kivaa päivää sinullekki😊👩☀️❤️


      • UUSI

        Terve ❤️🤗😄


      • Anonyymi
        UUSI

        juurihan jani sanoi että kävi poikansa kaa terveyskeskuksessa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Terve ❤️🤗😄

        Mä ostin just punaset silkkiset pikkarit!! Haluuks auttaa niitte sovittelussa!! 💖💝


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        juurihan jani sanoi että kävi poikansa kaa terveyskeskuksessa

        Niinpä olikin nyt vasta lukasin sen😊👩


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Okay kivaa päivää sinullekki😊👩☀️❤️

        Ihanaa ku annat sun siunauksen mulle ja Sudelle!!! Oon niin iloinen!!! 🥰🥰 Sä oot kiva kans!!! Ehkä voidaan joskus harrastaa kolmen kimppaa!!! 😍🤩😍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä olikin nyt vasta lukasin sen😊👩

        niin koska mun piti sanoa siitä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä olikin nyt vasta lukasin sen😊👩

        Sain pahan yskänkohtauksen äsken... Siksi en ehtiny vastailla....
        Kävin hakee pitsan. 🍕🤗😋


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostin just punaset silkkiset pikkarit!! Haluuks auttaa niitte sovittelussa!! 💖💝

        Ok. Ne on vamraan ihanat päällä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sain pahan yskänkohtauksen äsken... Siksi en ehtiny vastailla....
        Kävin hakee pitsan. 🍕🤗😋

        älä tukehdu siihen pitsaan


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Ne on vamraan ihanat päällä.

        stringit


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        älä tukehdu siihen pitsaan

        Kiitos, yritän olla tukehtumatta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, yritän olla tukehtumatta.

        mä en pyytänyt sua kiittää. saisit oikeesti tukehtua siihen


      • UUSI

        Miten siellä menee? ❤️😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Miten siellä menee? ❤️😊

        Kaikki on hyvin ❤️😊👩


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on hyvin ❤️😊👩

        Mukavaa kuulla. 😊 Niin täälläkin. Saisi vaan tämä flunssa jo mennä ohitse. 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mukavaa kuulla. 😊 Niin täälläkin. Saisi vaan tämä flunssa jo mennä ohitse. 😊❤️

        sä oot kipeä ja käyt salilla ja miekkailee. et vittu tajua ettei kipeänä rasiteta itseään


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sä oot kipeä ja käyt salilla ja miekkailee. et vittu tajua ettei kipeänä rasiteta itseään

        Ei sillä ole nyt mitään väliä enää.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sillä ole nyt mitään väliä enää.

        no vittuako sitten valitat flunssaa. ylläpidät vaan sitä rasittamalla itseäsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no vittuako sitten valitat flunssaa. ylläpidät vaan sitä rasittamalla itseäsi.

        Pahinta tuossa lienee, että kun on töissä palvelualalla niin jos käy siellä, sekä salilla ja harrastuksissa ym. kipeänä, niin mahdollisesti tartuttaa satoja muita ihmisiä päivässä. On se pottumaista vaikkei koronaa olisikaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta tuossa lienee, että kun on töissä palvelualalla niin jos käy siellä, sekä salilla ja harrastuksissa ym. kipeänä, niin mahdollisesti tartuttaa satoja muita ihmisiä päivässä. On se pottumaista vaikkei koronaa olisikaan.

        Meillä ei saikkuilijoista pidetä. Niin ku ei varmaan missään työpaikoissa nykyisin. Töissä pitää olla vaikka kuolis.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Meillä ei saikkuilijoista pidetä. Niin ku ei varmaan missään työpaikoissa nykyisin. Töissä pitää olla vaikka kuolis.

        Saahan kirsikin olla saikulla vaikka olis siitepölyallergia. ja kirsin työpaikka pysyy sairaslomista huolimatta


      • Anonyymi
        UUSI

        Kirsi-mielikuvitushahmonkin heitit jälleen kehiin. Käsinukkeleikki alkaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sä oot kipeä ja käyt salilla ja miekkailee. et vittu tajua ettei kipeänä rasiteta itseään

        Tartuttaa muita siinä samalla. Itsekäs narsku toimii näin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mitäs nyt kun on kaks naista sulla. Nautit varmasti huomiosta.

      • UUSI

        Tiedätkös, mä vähän ahdistun tuollaisesta liian päällekäyvästä tyylistä, kun en itse tiedä millanen toinen on edes.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tiedätkös, mä vähän ahdistun tuollaisesta liian päällekäyvästä tyylistä, kun en itse tiedä millanen toinen on edes.

        oot sä noin tyhmä jani. pitääkö sun uskoa kaikki mitä sulle sanotaan. oot todella sinisilmänen. ite olit nettaa kohtaan päällekäyvä kun ahdistui sun ihastumisesta


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tiedätkös, mä vähän ahdistun tuollaisesta liian päällekäyvästä tyylistä, kun en itse tiedä millanen toinen on edes.

        Ymmärrän. Vaikuttaa trollilta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Vaikuttaa trollilta.

        No ai ehkä vähän... On jollain koululaisilla varmaan hauskaa taas mun kustannuksella.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        oot sä noin tyhmä jani. pitääkö sun uskoa kaikki mitä sulle sanotaan. oot todella sinisilmänen. ite olit nettaa kohtaan päällekäyvä kun ahdistui sun ihastumisesta

        Niin mulle kyllä alko tulla mieleen, että tässä koitetaan nyt kostaa sellanen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No ai ehkä vähän... On jollain koululaisilla varmaan hauskaa taas mun kustannuksella.

        no ei ole sulta pois. antaa niillä olla hauskaa. kun oot tollanen tosikko


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin mulle kyllä alko tulla mieleen, että tässä koitetaan nyt kostaa sellanen.

        oma on ongelmasi


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tiedätkös, mä vähän ahdistun tuollaisesta liian päällekäyvästä tyylistä, kun en itse tiedä millanen toinen on edes.

        Mä tiesin sen!! 😭😭😭 MÄ OON LIIAN VANHA SULLE!!!! 😭😭😭


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiesin sen!! 😭😭😭 MÄ OON LIIAN VANHA SULLE!!!! 😭😭😭

        Ei ku sä oot liian päällekäyvä...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ku sä oot liian päällekäyvä...

        Tulee vielä raiskaa sut


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee vielä raiskaa sut

        Sellanen ei ihan äkkiä onnistu.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ku sä oot liian päällekäyvä...

        Älä valehtele! Oon ruma, lihava ja VANHA!!!! 😭😭😭


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele! Oon ruma, lihava ja VANHA!!!! 😭😭😭

        Mistäs mä voin sen tietää, kun täällä ei ole näköyhteyttä. Jos oot 20v, niin todellakaan et ole vanha vielä mihinkään pitkään aikaan. Tuohon lihavuuteen en osaa sanoa mitään, enkä rumuuteenkaan. Ethän sä tiedä miltä minä näytän, eli peli on siinä mielessä tasan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mistäs mä voin sen tietää, kun täällä ei ole näköyhteyttä. Jos oot 20v, niin todellakaan et ole vanha vielä mihinkään pitkään aikaan. Tuohon lihavuuteen en osaa sanoa mitään, enkä rumuuteenkaan. Ethän sä tiedä miltä minä näytän, eli peli on siinä mielessä tasan.

        niin ohan Nettakin 20 v


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ohan Nettakin 20 v

        No niin on. Parikymppiset on hottiksia muijia.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No niin on. Parikymppiset on hottiksia muijia.

        ja ai että sitä kolmenn vuoden takaista kun netta oli 17 v kaupan työntekijä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Vaikuttaa trollilta.

        Ei ne trollit kauaa jaksa. Mä oon kärsivällinen. Mä tuun näkee täällä vielä vaikka mitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ne trollit kauaa jaksa. Mä oon kärsivällinen. Mä tuun näkee täällä vielä vaikka mitä.

        Niin koska sun elämä on täällä netissä. Sullahan ei ollut sosiaalsiat elämää niin joudut hakee huomiota netissä kun sun salikaveri ja miekkailukaverit ei huomioi sua


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska sun elämä on täällä netissä. Sullahan ei ollut sosiaalsiat elämää niin joudut hakee huomiota netissä kun sun salikaveri ja miekkailukaverit ei huomioi sua

        Näin on. Hyvä että on elämä edes jossain.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Näin on. Hyvä että on elämä edes jossain.

        tollanen on surullista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tiedätkös, mä vähän ahdistun tuollaisesta liian päällekäyvästä tyylistä, kun en itse tiedä millanen toinen on edes.

        Auta appi! Sinun pitäis heivauttaa olkas yli kertaheitolla tällaset trollaukset. Pitkät vokaalit, kolmikertaset huutomerkit saman oletetun käsialaa. Epäilen kasseja oletetun hameen alla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Auta appi! Sinun pitäis heivauttaa olkas yli kertaheitolla tällaset trollaukset. Pitkät vokaalit, kolmikertaset huutomerkit saman oletetun käsialaa. Epäilen kasseja oletetun hameen alla.

        Jani innostuu niistä koska saa huomiota. kaikenlainen huomio kelpaa janille


    • Anonyymi
      UUSI

      Jani, varo tota pusipusitrollaajaa. Kusetusta.

      • UUSI

        Kyllä tässä on kerinny jo näkemään monenlaista trollausta, tän 3 vuoden palstalla olon aikana.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tässä on kerinny jo näkemään monenlaista trollausta, tän 3 vuoden palstalla olon aikana.

        ja sä uskot kaiken. uskoit että netta on palstalla


    • UUSI

      Die single but never beg someone for love.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jani puhutaan netasta kun sulla on tarve puhua ja neuvoa muita vaikka ite vellot kolmatta vuotta yksipuolisessa rakkaudessa.

      • UUSI

        no mä tiedän mistä tuo toinen puhui ja kerroin mite asia tulee menemään. Mä en siinä yhteydessä puhunu enkä kaipaillu kestään/kenestäkään erityisesti. Pitäis ny sen verran tajuta. kyllä mä tiedän jo, että netta ei minusta välittäny ja hänellä on mies ja sitä rataa. voit rauhottua.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        no mä tiedän mistä tuo toinen puhui ja kerroin mite asia tulee menemään. Mä en siinä yhteydessä puhunu enkä kaipaillu kestään/kenestäkään erityisesti. Pitäis ny sen verran tajuta. kyllä mä tiedän jo, että netta ei minusta välittäny ja hänellä on mies ja sitä rataa. voit rauhottua.

        Miksi sun pitää jatkuvasti neuvoa muita kun ite et sun neuvoaja pysty toteuttaa. Kolme vuotta yksipuolisessa rakkaudessa on pitkä aika ja varsinkin kun netta ei halunnut sua elämäänsä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun pitää jatkuvasti neuvoa muita kun ite et sun neuvoaja pysty toteuttaa. Kolme vuotta yksipuolisessa rakkaudessa on pitkä aika ja varsinkin kun netta ei halunnut sua elämäänsä.

        Olkoon vaikka 10 vuotta. et sinä siitä päätä, miten kauan mun sydän asian kanssa kipuilee.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olkoon vaikka 10 vuotta. et sinä siitä päätä, miten kauan mun sydän asian kanssa kipuilee.

        no jutellaan netasta joka päivä vaikka sua on kielletty. Sä et siitä välitä koska sä oot niin rakastunut Nettaan. Haluat joka päivä kertoa sen kaikille että kaikki varmasti tietää netasta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olkoon vaikka 10 vuotta. et sinä siitä päätä, miten kauan mun sydän asian kanssa kipuilee.

        Eli sä pelaat Kirsiä varalla, vaikka näköjään olet vieläkin hyvin selvästi rakastunut toiseen. Sä satutat nyt Kirsiä ihan sairaalloisesti. Hänestä varmaan tuntuu kivalta saada jatkuvasti kuulla kuinka Susi on rakastunut vieläkin nuoreen neitiin.

        Kirsi kyselee sun kuulumisia. Sä vaan höpötät teinistä, kuinka sä rakastat sitä vieläkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä pelaat Kirsiä varalla, vaikka näköjään olet vieläkin hyvin selvästi rakastunut toiseen. Sä satutat nyt Kirsiä ihan sairaalloisesti. Hänestä varmaan tuntuu kivalta saada jatkuvasti kuulla kuinka Susi on rakastunut vieläkin nuoreen neitiin.

        Kirsi kyselee sun kuulumisia. Sä vaan höpötät teinistä, kuinka sä rakastat sitä vieläkin.

        Mutta kun jani on sanonut ettei kirsi välitä niin jani saa rakastaa nettaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä pelaat Kirsiä varalla, vaikka näköjään olet vieläkin hyvin selvästi rakastunut toiseen. Sä satutat nyt Kirsiä ihan sairaalloisesti. Hänestä varmaan tuntuu kivalta saada jatkuvasti kuulla kuinka Susi on rakastunut vieläkin nuoreen neitiin.

        Kirsi kyselee sun kuulumisia. Sä vaan höpötät teinistä, kuinka sä rakastat sitä vieläkin.

        Ei ole ihme jos kirsi ei halua nähdä jania. En minäkään ihmistä joka on kiinni toisessa niin paljon ettei voi nähdä toista naista edes ystävänä. Päämäärä on sänky. Jania ei mikään rupattelu livenä kiinnosta .


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihme jos kirsi ei halua nähdä jania. En minäkään ihmistä joka on kiinni toisessa niin paljon ettei voi nähdä toista naista edes ystävänä. Päämäärä on sänky. Jania ei mikään rupattelu livenä kiinnosta .

        Täyttä sontaa taas kerran tuo teidän arvelunne.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihme jos kirsi ei halua nähdä jania. En minäkään ihmistä joka on kiinni toisessa niin paljon ettei voi nähdä toista naista edes ystävänä. Päämäärä on sänky. Jania ei mikään rupattelu livenä kiinnosta .

        Naiset ei osaa olla ystäviä, kun alkavat kuvitella kaikkea, että mies haluaa vaan sänkyyn. Kyllä voi halutakin, jos on oikein kuumapakkaus kyseessä. Mutta jos ei ole, niin hyvin pystyy olla pelkkä kaveri.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jani äskön:

      Ei pysty, eikä se toinen voi korvata sitä sulle mitenkään. Pitää olla ensin täysin "parantunut" ennen ku kykenee rakastuu uudelleen ja sitä ei tiedä, kenen kanssa sitten niin taas käy ja onko sekin vaa ykspuolista.

      • UUSI

        Se on ihan sama, keneen tuossa on rakastunut yksipuolisesti. Noin se menee. Joku ymmärtää asian, ja joku ei.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on ihan sama, keneen tuossa on rakastunut yksipuolisesti. Noin se menee. Joku ymmärtää asian, ja joku ei.

        Niin ja kun saat neuvoa muita niin samalla mietit nettaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on ihan sama, keneen tuossa on rakastunut yksipuolisesti. Noin se menee. Joku ymmärtää asian, ja joku ei.

        Hyvää yötä nukuha hyvi ❤️😊👩


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä nukuha hyvi ❤️😊👩

        Hyvää yötä ja kauniita unia 🤗😊❤️🌌


    • Anonyymi
      UUSI

      jani sun viesti on poistettu mutta näkyy tuolla sun profiilissa. Ei ole jos sulla on esim tulehdus tai menkat. ota asioista selvä ennen kuin lauot muka totuuksia.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      31
      2966
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      216
      1874
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      191
      1655
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      174
      1628
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      86
      1291
    6. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      190
      1153
    7. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      107
      1112
    8. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      188
      892
    9. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      317
      872
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      74
      775
    Aihe