Toiveen esittää niin mikä olisi
jos saat yhden
178
2560
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda toinen
- Anonyymi
Nämä on hankalia juttuja!
- Anonyymi
Something in the bottle
- Anonyymi
sydänkohtaus
- Anonyymi
Että hän nainen ei unohtaisi minua.
- Anonyymi
No en unohda.
- Anonyymi
Että olisimme ikuisesti toistemme sydämissä.
- Anonyymi
Toivoisin saavani 10 toivomusta lisää.
- Anonyymi
Niitä olisi varmaan montakin, palstan teemaa mukaillen: toivon hänelle rohkeutta jutella minulle mistä vaan. Jos se siitä lähtisi.
- Anonyymi
Mikä pitäisi lähteä varatulla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pitäisi lähteä varatulla ?
En ymmärrä kysymystäsi.
- Anonyymi
Tykkäisi musta oikeasti eikä vain leikisti palstalla.
- Anonyymi
Ei ne mustat välttämättä sinusta tykkää, mutta voi ne vähän rakkautta antaa maleskeluluvan toivossa.
- Anonyymi
Tykkään oikeasti, ja paljon.
Toivomus on että nainen pitäisi edes vähäsen musta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään oikeasti, ja paljon.
Toivomus on että nainen pitäisi edes vähäsen musta...Okei kulta. Hyvä sitten. Toki en voi tietää oletko juuri minun kaivattu hän
Jos tosiaan olisit hän mies … Niin tunnen paljon vetovoimaa suuntaasi ja käyn jo aika kuumana - Anonyymi
Sinäkin vain leikkit täällä. Kaikki on reilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin vain leikkit täällä. Kaikki on reilua.
Sudet eksyny reitiltä
- Anonyymi
Että J mies käyttäytyy kuin normaali ihminen.
- Anonyymi
Melkonen epeli
- Anonyymi
Miten käyttäytyy normaali ihminen, kirjoittaa tänne palstalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten käyttäytyy normaali ihminen, kirjoittaa tänne palstalle?
Ei J mies tänne kirjoita. Silti on kummallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkonen epeli
Ihan mahdoton joku sanakirja pitäisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei J mies tänne kirjoita. Silti on kummallinen.
Miksi niin luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin luulet?
Saattaa se toki kirjoittaa eihän se mitään kerro.
En mä mitään luule tiedän että se on ihan kummallinen.
- Anonyymi
Yks toive olis saada oma terveys kuntoon, ettei olis isompia kipuja ja pystyisi joku päivä liikkumaan paremmin. Joissakin asioissa toisen avun varassa oleminen masentaa, haluais itse pystyä tekemään asioita kuten aiemmin pystyi.
- Anonyymi
Sama täällä
Sokerit kuntoon
Ei jaksa
- Anonyymi
Sanois mulle jotain. Vaikka mongertais jotain epämääräistä, jos muuta ei sanottua saa. Mä voin sit sanoo takas ”TÄH?”
- Anonyymi
Perus:D vastaan täh vaikka vtun kuulisin. Mut mitään ei sano. Vaikiaa
- Anonyymi
Älä unohda mua
- Anonyymi
Tietenkin että näkisin muruni, mutta se ei ole mahdollista kai. Noh maanantaina on pakko taas nähdä. Pitää kärvistellä viikonloppu taas 😥
- Anonyymi
Missäpäin kärvistelet ?
- Anonyymi
Nuoremman naisen kosketusta
- Anonyymi
🫂🫂💋💋
- Anonyymi
Kuinka paljon nuoremman?
- Anonyymi
Parempi kun ei toivo mitään niin ei pety.
- Anonyymi
Että saisin voimaa päättää kumpi mies on parempi
On elämässä joutunut tekemään vääriä valintoja joten pitää nyt tehdä oikea valinta!?
Joo älkää tuomitko ☹️ ja en usko että miehet tällä keskustelufoorumilla on niin ei tarvii omia tätä ! - Anonyymi
Se olisi se että haluan löytää elämääni ikäiseni vanhemman miehen ja vain ystäväksi, rakkaussuhteeseen minulla ei ole mitään tarvetta!
- Anonyymi
Rahan tarvetta vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahan tarvetta vain
Rahan takia en ketään valitse ystäväkseni. Hyvä luonne ja mukava ihminen sellaista etsin ja ehdottomasti samanikäisyys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahan tarvetta vain
Miehen provoilua johon kitkerä tyhjätasku vastailee
- Anonyymi
Rakkaani Naisen rinnalleni
- Anonyymi
Toivoisin että parantuisin
- Anonyymi
Samoihin ja saisin anteeksi tekoni.
- Anonyymi
Että kaikki ihmiset oppisivat mikä on aitoa,mikä epäaitoa ja siten täysin toisarvoista.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
Ettei tätä elämää olis koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Se, että en olisi koskaan tehnyt väärää työvalintaa.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Varmaan toksinen työpaikka tjsp ookko koskaan ollu pilaamassa ilmapiiriä missään? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan toksinen työpaikka tjsp ookko koskaan ollu pilaamassa ilmapiiriä missään? Sivusta
Kai mä jonkun ilmapiirin pilaan silloin tällöin. /sivusta myös
- Anonyymi
lämminhenkinen ja yllättävä halaushetki, pehmeä upea rakkaan lämmin syli ja hetken kiihko.
- Anonyymi
No tämä kuulostaa kyllä ihanalta.
- Anonyymi
Että jospa olisinkin ollut muruiseni mielessä.
- Anonyymi
Että hän kertoisi vaikka huomenna, onko kaikki mennyt hyvin.
- Anonyymi
Viettää edes hetken miehen kanssa kahden, olla hyvin lähellä.
- Anonyymi
Ettei itkettäisi jatkuvasti tämä tilanne
- Anonyymi
Hereillä
- Anonyymi
Haluaisin erilaiset aivot, hormonitoiminnan, aineenvaihdunnan ja kaikki. Elämä olisi helpompaa, jos en olisi minä.
- Anonyymi
Et voitais kertoa puolin ja toisin kuinka paljon toinen merkitsee
- Anonyymi
Kuka estää tekemästä tuota tällä hetkellä?
- Anonyymi
Tämän haluaisin sanoa eräälle miehelle 😞 outo lähentyminen tapahtunut hiljattain
-nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän haluaisin sanoa eräälle miehelle 😞 outo lähentyminen tapahtunut hiljattain
-nainen sivustaMilloin ja miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka estää tekemästä tuota tällä hetkellä?
Minusta tämä sinun kysely ja kysymyksenasettelu on vähän kriipiä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ja miten?
Etsitkö miehen tunnelmoinnista tarinaa, mitä kertoa vai mistä tämä hanakkuus sekaantua?😬
- Anonyymi
Iso hymy ja se että unohdetaan kaikki muu ympäriltä.
https://youtu.be/PF_IdcYOX-g - Anonyymi
olisimme ikuisesti toisiimme tyytyväinen pari
- Anonyymi
Että saisin olla rauhassa.
- Anonyymi
Hyvää mieltä kaikille. Ellei pahamieli ole sitten hyvämieli.
Mulla on joskus hyvämieli, silloin, kun on tosi pahamieli.
Mieli, ei ehkä ole kuitenkaan se, joka sen tietää.
Mutta en oikeastaan osaa selittää.
Sillä olen tyhmä. Eikä se haittaa mitään. - Anonyymi
Että vaino loppuisi ja saisin sen myötä elämäni takaisin
- Anonyymi
Että löytäisin hyvän kumppanin jota voi rakastaa koko sydämestä ilman rajoituksia ja että se ihminen rakastaisi minuakin. Voisimme yhdessä miettiä tulevaisuutta ja mahdollisesti rakentaa sitä pala palalta vähitellen. Ikää tulee koko ajan enemmän niin toivon että löytäisin aika pian sellaisen molemminpuolisen ja suht mutkattoman suhteen kaikkine ylä- ja alamäkineen. Pitää vain ryhtyä nyt toimiin koska kukaan ei tule ovelta hakemaan ja tutustumaan. Pitää antaa mahdollisuuksia elämän löytää onnelle ja rakkaudelle mahdollisuus. Tutustua uusiin ihmisiin.
- Anonyymi
Että haluaisit vierottua riippuvuuksistasi
Sitten tulee kaikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että haluaisit vierottua riippuvuuksistasi
Sitten tulee kaikkiEi mulla ole mitään riippuvuuksia ehkä joitain pieniä nautintoja sellaisia arkisia, niinkuin jokaisella meillä ihmisillä. Tuollaista kuitenkin toivon ja ehkä joillekin nuo asiat ovat kirosana kun pitäisi vaan murjottaa rakkaudettomana ja olla vahva ja elää yksinään mut antaa niiden ihmisten arvostella, sen kun mun puolesta ei oo multa pois mitenkään.
- Anonyymi
Mania ei ole ystävä
- Anonyymi
Oletko kokeillu huilia päivän pois palstalta tai toisten somea kyttäämästä? Olet varmaan todella uupunut kaveri
- Anonyymi
Loppumattomat toiveet yksi edes riitä omien toteuttamiseen
- Anonyymi
Maailmanrauha ja filmitähden hymy
- Anonyymi
Että se ns. minussa roikkumiseni loppuisi tähän päivään. En jaksa sitä, enkä ole jaksanut moneen vuoteen. Se ei ole ollut millään tavalla voimaannuttavaa toimintaa!
- Anonyymi
Mitä väliä vaikka se nainen kaipaisi minua ja kirjoittaisi minulle kauniisti? Kun en osaa puhua ja olen tämmöinen oman päänsä sisällä elävä hidas mörrimöykky. Enkä kuuna päivänä suostu olemaan naiselle vaivaksi ja murheeksi. Mieheltä.
- Anonyymi
Toiveet loppui tänään. Painan pään ja käännyn hiljaa pois.
- Anonyymi
Toivon voimia itselleni omaan elämään ja samaa hänelle.
- Anonyymi
Yhteyden? Luottamuksen? Lupaukset? Onhan nuita. Syyttömiä ei ole, eikä syyllisiäkään.
- Anonyymi
Toivoisin naisen korjaavan minkä rikkoi välillämme.
- Anonyymi
Tietääkö hän edes tehneensä väärin?
- Anonyymi
Eurojack potti illalla sillalla.
- Anonyymi
Se on mun!
- Anonyymi
No ei ny oikeesti. Toivottavasti kummatkin voitetaan. 😘
- Anonyymi
Panna on toiveeni
- Anonyymi
Ketä haluaisit p*nna? 😏
- Anonyymi
Palata siihen päivään kun kävin M-naisen luona. Juuri se vierailu ois ollu käännekohta. noin 10 v sitten.
- Anonyymi
Haluaisin halata ja suudella erästä itseäni vanhempaa miestä ❤️
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Sitä voi toivoa jotain toteutuvaksi ja samaan aikaan salaa päinvastaista.
- Anonyymi
Aina joku negailemassa,
- Anonyymi
Lukemattomia toiveita jotka pelkistyvät yhteen. Tee minusta jotain uutta.
- Anonyymi
Että osaisin vihdoin rakastaa oikein. En ole voinut ymmärtää miksi joka kerta kun ajattelin jonkun vihdoin rakastavan todella, he lopulta muuttuivat painoksi rintaani. Olen hengittänyt rakkautena pitämääni melkein tukehtumiseen asti ja puoliksi kuollut jokaiseen sieluun, jolle olen koskaan antanut itseni.
- Anonyymi
Lupaus siitä, että jonain päivänä saan hänet. Ettei tämä kaipuu olisi turhaa.
- Anonyymi
Ehkä suukon hänen lämpimille huulilleen ja sen jälkeen avaisin sylini ja ehdottaisin hänelle halausta ilman vaatteita..
- Anonyymi
Se on se että kiusaamisprojektin pitää loppua! Se on saanut minut voimaan huonosti jo useamman vuoden ajan! Sitä ei olisi edes saanut aloittaa ilman lupaani. Miksi ihmiset tekevät sellasta! Se on pahinta mitä olen elämäni aikana joutunut kokemaan!
- Anonyymi
Olet kuitenkin hengissä ja vapaa.Tiedän ketkä ei saman sakin takia ole.
- Anonyymi
Selkärankani on kovin heikkoa tekoa. Toivomusluista rakennettu.
- Anonyymi
Toivon tanssia ja iloa. Nauttimista jokaisesta hetkestä mitkä universumi meille kahdelle suo, riemua siitä missä on sen sijaan että keskittyisi aina siihen kuinka pitkälle tämän kaiken tulisi mennä.
- Anonyymi
Haluaisin tarttua hänen käteensä ja viedä sen sydämeni päälle. En tiedä auttaisiko se vai saisiko sydämeni särkymään lopullisesti, mutta joka tapauksessa tämä jatkuva nälkäinen odottaminen olisi ohi.
- Anonyymi
Sydämesi lyö kiivaasti, mutta kämmeneni rauhoittaa sen. Olemme vihdoinkin kotona.
- Anonyymi
Toivon että olisin tehnyt kaiken maan päällä hänen kanssaan. Toive on kuitenkin yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Hän ei ollut sulle, kun niin ei tapahtunut eikä tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ollut sulle, kun niin ei tapahtunut eikä tapahdu.
Joskus on liian myöhäistä.
- Anonyymi
Hän on hienoin osa minua ja minä varmaan pahin. Olen se mitä ei koskaan odota olevansa ja hän se mitä voin vain toivoa.
- Anonyymi
Ehdottomasti se, että kaikilla jälkeläisilläni menisi hyvin. Saisivat pysyä terveinä ilman taloudellisia tai sosiaalisia huolia ja tietenkin elämäänsä tyytyväisinä ja onnellisina.
Se on ainut asia jota toivon ja jonka toteutuminen saa myös minut onnelliseksi. <3- Anonyymi
No, tietenkin toivon itsellenikin samaa. :)
Ja yleisellä tasolla että sodat loppuisivat ja kaikilla olisi hyvä ja turvallinen olla.
- Anonyymi
Koti ja intimitetti suojaa mikä näkyy olevan mahdotonta.
- Anonyymi
Että hullu väijyjä lopettaa todistelun nistikavereilleen
- Anonyymi
Tai tappaa itsensä tai juoksee virallisen luotia kohti suicided with a officer
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tappaa itsensä tai juoksee virallisen luotia kohti suicided with a officer
Eihä suurmiestä voi näin kohdella vai Kuinka? Taitaa olla tiukka tilanne tiedossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihä suurmiestä voi näin kohdella vai Kuinka? Taitaa olla tiukka tilanne tiedossa
Raiskaajan pitää päästä pälkähästä, vaikka koko kaupunki tietäisi jo sen teot. Kerta ei kerro vielä mitään, mutta se jos uusii tekosensa, niin eiköhän kaikkien äitylien pidä sen verran katsoa jälkikasvunsa perään, etteivät vaan nukuta lastaan sen vieressä enää (teineihin kun sen veri vetää).
Mutta joo, jos kerta toisensa jälkeen seksuaalirikoksiin syyllistynyttä miestä ei uskalleta tuomita, koska se kuuluu tiettyjen super ja hyper hyypiöiden lähipiiriin, niin pistäkää ne omat teininne nukkumaan sen viereen, kun se on taas kännissä. Näistä asioista ei saa puhua sen enempää kuin kunniallista ihmistä esittävien huumekaupasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raiskaajan pitää päästä pälkähästä, vaikka koko kaupunki tietäisi jo sen teot. Kerta ei kerro vielä mitään, mutta se jos uusii tekosensa, niin eiköhän kaikkien äitylien pidä sen verran katsoa jälkikasvunsa perään, etteivät vaan nukuta lastaan sen vieressä enää (teineihin kun sen veri vetää).
Mutta joo, jos kerta toisensa jälkeen seksuaalirikoksiin syyllistynyttä miestä ei uskalleta tuomita, koska se kuuluu tiettyjen super ja hyper hyypiöiden lähipiiriin, niin pistäkää ne omat teininne nukkumaan sen viereen, kun se on taas kännissä. Näistä asioista ei saa puhua sen enempää kuin kunniallista ihmistä esittävien huumekaupasta.Sanoppas siä se sinne oikotielle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppas siä se sinne oikotielle!
Kissa tapetaan ja nyljetään, eikä siitä jäädä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi reppanoita.Eläimet jätetään rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta persuraiskaaja paloitellaan sitä ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sun puskat voi? Veikö poliisi ne pois vai antoiko vuokranantaja huomautuksen?
- Anonyymi
Aika paha jumi hänessä, nii se pois ja muut sivurotat kuleksimasta. Syksyäni en hippasilla vietä.
- Anonyymi
Jumi lähtee liikkeelle jos onni sua.
- Anonyymi
stoppi sekoilulle.
- Anonyymi
Kosta sille akalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosta sille akalle!
Eiköhän se oo vuosikymmenten kostoa alunperin jo.😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se oo vuosikymmenten kostoa alunperin jo.😠
Raiskaaja saa jäädä ilman rangaistusta? Sarjaseksuaalirikollinen nistirotta uhoaa kostavansa murhalla sen, ettei hänen temppujaan lakaista maton alle?
- Anonyymi
Lottovoitto illalla raha tuo onnea.
- Anonyymi
Voin sanoa ettei tuo, vaikka toimeen tulisikin. Esimerkiksi sydänsuruihin se ei auta millään tavalla.
- Anonyymi
Saisin yhtä räväkkää miehen, kun itse olen!
- Anonyymi
Joo näin se on naisena esiintyvä mies että tukari tukahduttaa
- Anonyymi
Että hän puhuisi kanssani.
- Anonyymi
Että herätessä minua katsottaisiin rakastettavasti sellaisena kuin olen
- Anonyymi
Ihana 💜
- Anonyymi
Yksi m kertoisi IRL mitä toivoo
- Anonyymi
Kuka vinkki?
- Anonyymi
Ajassa varmaan menisin taaksepäin, mut en ole varma kuinka kauas
- Anonyymi
Yksinkertainen.. näkisit minut niinkuin minä näen sinut.. :)
- Anonyymi
Että hän lähtisi sinne minne kysyin häntä. Ei mitään muuta.
♥️- Anonyymi
Minne olet kysynyt häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne olet kysynyt häntä?
Ei kai sen väliä, hän sanoi ei. Mutta yhteen juttuun myöhemmin syksyllä.
♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sen väliä, hän sanoi ei. Mutta yhteen juttuun myöhemmin syksyllä.
♥️Eikö tuo oo pare noin?
Sait vastauksen ja voi mennä etiäpäi ja unhoittaa
Jepulis 🤷🤷🤷🤷 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo oo pare noin?
Sait vastauksen ja voi mennä etiäpäi ja unhoittaa
Jepulis 🤷🤷🤷🤷On se noinkin, tiedän kyllä.
💔
- Anonyymi
Että tämä mennyt rakastuminen asettuisi kohdilleen niin, ettei enää tarvitsisi ihmetellä, mistä siinä oli kyse.
- Anonyymi
Toivoisin, että osaisin päästää lopullisesti irti, kun olen jo kauan tiennyt, ettei tästä tuu mitään.
- Anonyymi
Puhu sille! Joo helpommin sanottu mut yritä ainakin!
- Anonyymi
Taloudellisen tilanteen huomattava parannus
- Anonyymi
Toivoisin etten olisi lapsena vammautunut
- Anonyymi
Että kaikki luuseri ätmit kuolis pois nopeesti.
- Anonyymi
Kaikilla on ihmisarvo, käsittele vihasi muualla.
- Anonyymi
Olisi mun.
- Anonyymi
Että saisin sen yhden ihmisen elämääni, mutta tiedän ettei se ikinä toteudu. Kulkee varjoissa piileskellen. Joo tää on niin tätä. Jotain tarttisin piristystä jonka aion toteuttaa keinolla millä hyvänsä vaikka vääryydellä kun sitäkin on tullut koettua.
- Anonyymi
Sais yhen Sa:n syliin ja suudella häntä, on niin nätti t:J.
- Anonyymi
No ois kiva saada lahja
- Anonyymi
🎁
🙂 - Anonyymi
Paljonko täytät??
- Anonyymi
Onhan tässä surkuteltu.. mul on nälkä.
- Anonyymi
Kuleksinu vuosia ulkopuolisena ja yksin. Alkaen about yläasteelta. Toivon et vihdoin oisin löytäny ihmisen jonka kanssa kuleksia. Polttelee jo..
- Anonyymi
Että minä osaisin ja oppisin rakastamaan. Rakastamaan lähimmäistäni ,ihan jokaista ihmissielua,eläintä ,puuta ja ruohonkortta. Sitä minä toivon,mutta kun en osaa!!🤷♀️
- Anonyymi
Että V nainen ottais yhteyttä muhun ja ei tarvitsisi olla epätietoisuudessa hänen tunteistaan tai tunteiden olemisen varmuudesta.
- Anonyymi
En vieläkään tiedä tunteitasi, mies 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vieläkään tiedä tunteitasi, mies 🙂
Odota vaikka maailman tappiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odota vaikka maailman tappiin...
Hahah. Luulen, että niin tulee olemaan. 10 vuoden kuluttua hän kirjoittaa humalassa...
- Anonyymi
Olla onnellinen..
- Anonyymi
että T nainen tykkäisi musta ❤️😘🫴
- Anonyymi
En suosittele. Yksi T naisen uhri. -J
- Anonyymi
En olisi koukussa
- Anonyymi
Että ihmiset jättäisivät haukut ja pikkumaisuudet pois palstalta.
- Anonyymi
Jari
- Anonyymi
fisting
- Anonyymi
No se eräs skitsofreninen uuvatti irti toisten laitteistosta, aika helppo juttu järjestää otaksun reitit tietäen, teknologinen kehitys on kaikkea muuta kuin omaa ansiota ja mitä sitäkään vähää joku viraton tekee näissä imei- puuhissa
- Anonyymi
Kietoisit kädet ympärilleni, katsoisit syvälle silmiini ja painaisit huulet huuliani vasten 😚
-miehelle niin ihanalle- Anonyymi
Kulta rakas tulen heti 😍 -Jii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta rakas tulen heti 😍 -Jii
Jiille meni tämä viesti kyllä 🥰
- Anonyymi
Haluan löytää uuden ystävän ikäisestäni vanhemmasta miehestä. Mielellään jos hän vielä asuisi minulle hyvin tutulla alueella!
- Anonyymi
Haluaisin perheen hänen kanssaan.
- Anonyymi
Olipa mukava toive.
- Anonyymi
Toiveita kyllä on monenlaista kaikkia voi tänne kertoa.
- Anonyymi
Että muistot muuttuvat joku päivä surullisista mukaviksi.
- Anonyymi00185
Kohdata hänen kanssaan...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1334426SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763695Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.692329SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2241777Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181657Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471146Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49805- 62756
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20736Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725