Spiritismi tositarinoita

kiinnostaa!

Hei! Olen huomannut että netissä on lukuisia sivustoja spiritismin kokeiluista, ja kertomuksista.
Netissä ei paljoa huvittaisi jäädä kaikkia lukemaan, niin onko kukaan tietoinen onko spiritismin tositarinoista ja kokemuksita tehty kirjaa?
Olen yrittänyt etsiä, mutta en löydä :( Jos joku tietoinen tämmöisestä kirjasta, niin ilmoita pliis :)

6

2067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zozo on todellinen

      Sitä ei kannata tehdä koskaan! Tässä on vaarana Zozo niminen demoni, joka saa teidät pitkäksikin aikaa haltuun.
      On kokemuksia, kyseinen demoni tekee teille kaiken temppunsa minkä osaa, ja tulet siitä suorastaan riippuvaiseksi. Mutta sitä et saa helpolla pois elämästäsi! En sano että se aina tekisi pahuutta, mutta on läsnä ja sen huomaat.
      Tämä Zozo on Pazuzu, sama demoni joka manaaja elokuvassa otti tytön haltuun.
      Pazuzu aiemmin suojeli ihmisiä Lammashulta ja suojeri rutolta.
      Tämä demoni ottaa yleensä haltuun uskovaisia ihmisä, harvoin muille haittaa.

      Älkää leikkikö tulella!

      • Temon

        Zozo on itseasiassa paskiainen. Zozo on demoni, joka on aggressiivinen ja erittäin väkivaltainen ja erittäin tuttu noille jotka laudan kanssa sähläävät. Zozo on tiedetty ottavan kontaktia myös EVP sessioista eli sieltä tuon saa mahdollisesti myös riesakseen. Mitä tulee tietoon, kuseen joutuneiden auttamisesta, katolisten pappien suorittamista manauksista suomessa en tiedä. Henkiparantajat lienevät apu siinä tapauksessa, että homma lähtee käsistä. En suosittele laudan käyttöä enkä muutakaan yhteyden ottoa tuonpuoleiseen. Riski saada vitunmoinen riesa, yhden illan huvista on suuri. Pitäkää huolta....


    • ei eikä tarvtia

      Ei pimeydenruhtinaan teoista kannata tehdä kirjaa. Vaikka kokemusta itselläkin on, niin en moiseen kirjaan artikkelia antaisi. Annan kunnian vihollisen voittajalle Jeesukselle Kristukselle.

    • Henkien kirja
      Allan Kardec
      23,50 e
      Suosittelen aluksi asiapohjalta

    • Siouxiemiuxie

      No mulle tapahtu tää kyl ittelle, siis ekan kerran viime kuus. Sanon ensin, et mä oon 13v tyttö, ja kokeilin tätä yksin. Ja et se oli muka 4v tyttö, mut ei kertonu nimee. Se sano mulle av palstan, eli aihe vapaa palstan koodin. Ja sitä koodii köytetää siel, nii 748. Ja sit sano et se tappaa mun isovanhemmat, no toisaalta vaik vihaan ja vihaan heit nii paljon et voisivatki nii en oo ny kuullu niist mitää. Siis yleensä joka viikko, kerran viikossa tai kahdessa ne on soittanu. Nyt ne ei oo onneos soittanu parii viikkoo, itseasiassa kuukauteen. Ja nyt kuukaus on kulunu, eli siis kuukaus sitte pelasin ekan kerran tätä ja siis se sano näin. Ja nyt siis luulen et se tapahtu, mut en häpee eikä nolota tää. Ja muka siis tää on hyvä, vaik ei y varmaa oo hyvä.

      No, sitten eilen kokeilin tätä uudestaan. Ja se ties mun nimipäovän, eka koulu päivän, se ties mun lempinimen, lempivärin, syntymäpäivän, se ties musta kaikki asiat.

      No, ei mul oo tapahtunu mitää. Paitsi et nyt meidän talossa, tai siis mun huoneessa ja muus kämpäs on loppunu kummittelu näiden jälkeen. Jollen olisi kuukausi ja eilen pelannu ja kokeillu tätä, nii ilman pelaamista ja kokeiluu nii tää kummittelu olis jatkunu.

      Mun sängyn päähän on istuttu, mikro on menny itestää päälle yöllä, yöllä joku seiso mun kaappien vieressä, joku puhu mun korvaan, joku henkäs mun naamalle, silittäny, ja sellaista vastaavaa.

      Nyt nää on loppunu, ja ilma tuntuu kevyemmältä.

      Mut joo, täs mun siis.

    • eikannataleikkiä

      Älkää antako ajatuksianne pimeyden voimille. Joudutte niiden valtaan ja sitomiksi. Tulee masennusta, pelkotiloja, painajaisunia ja muuta outoa ja mielenterveys järkkyy. Kääntykää ehdoitta Jumalan ja Vapahtajan Jeesuksen puoleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe