Täs hiplaan itteeni ja katson pornoo... onko muita samoissa hommissa?
Runkkuseuraa?
22
1215
Vastaukset
- Max_dude71
En viel.mut myöhemmin!
- runkvist
Kalu kovana taas.
- liukastelija
kyrpä kovana vaikka äsken runkkasin
- flesupoju
Samoin täällä ja flesukkaa rasvaillaan.
- liukastelija
muna kovana vaikka jo kerran runkkasin
- runkvist
Taas olis kalu kuin rautakanki, kyllähän se pehmenee kun runkkaa paineet pois mutta olisko kavereita samoissa hommissa? Ei ole kiire, vetelen hiljalleen ees taas liukkarin kanssa.
- rautakanki3
Kanki on täälläkin ja omalla kädellä se pitää hoitaa.
- Aamukanki
Hirvee aamuseisokki tänään kun ajattelin yhtä kiimasen näköistä hunajahaara naista.
- Iltakanki
Täällä on iltaseisokki samoista syistä... sylkäistään kouraan ja helpotetaan paineita... ajattelen yhtä tiettyä herkkupeppua
- kik.....runkkaaja
onks kikkei???
- //#5@562/1
Pojka94
- qvisti
Joo eli onkos runkkareita linjoilla, miten teette ja mitä mietitte, itse makoilen sängyssä käsi kalussa ja alan leffa telkussa!
- 15+8
Samoin täällä!
- kopse
Tulisko joku tänään n. klo 18.30 omegleen. voitais rehä sitä yhessä ja katella kalujamme...
- runkvist
Kalu kovana ja käsi kalulla... onko muita?
Mielipidelääkitys ja rankat elämäni vuodet ovat kai vieneet suurimmanosan rakasteluhaluista ja runkut ei juuri yksinkään maistu miltään. Jään joskus melkein sitä vähäisintään orgasmin tunnetta. Olen ajatellut että jotain toimintaan pitäisuutta saada, pianhan oksa kuivaa ja menee poikki. Olenko outo jos kaipaan rinnalle runkaamaan sen sijaan, yrittaisin yksin kyvykkyttäni vemputtaa paremmaksi.
[email protected]- 6+1
Tuttu tunne Efexorin kanssa. Normaali runkkaaminen ei tunnu miltään. Kuvittelemalla äärimmäisiä tilanteita saa juuri ja juuri kalun kovaksi.
Mikä on se sinun juttusi, kuvitellaan yhdessä? - pimppaa tai ei mitää
vitun pässit menkää hoitoon !!!
- efexor
Me ollaan jo.
- amisveli
Voi pikku raukkaa "pimppaa tai ei mitää" :) Mees nyt istumaan sinne tuunattuun 316 bemariisi ja laita kunnon jytinät poppikoneesta. Varmaan sitä pimppaa tulee ovista ja ikkunoista, varsinkin jos vaikka kenkälankilla vähän korostat niitä orastavia viiksiäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592