MTV Total kanavat auki

F1 näkyy nyt

7

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tooma1

no ei näy MIkkelissä kaapelissa.prkl!!!!!!!!!!!!!!

• kermaperuna

Näkyy ainakin Peitsarissa. Kanavapaikalta 50 alkaen.

• dkfghdfjgn

No en kyllä maksaisi noista kanavista latinlatia, vanhat kymmeniä kertoja pyöritettyjä leffoja viikonloppunakin, tosi hyvä mainoskampanja :)
      Miten voi suomassa olla ohjelmat näin ala-arvoisia, nuo virolaisetkin on naurannu
      noille jo vuosikymmen sitten.....vaan täällä voi näyttää vaik testikuvaa pelkästään ja porukat on tyytyväisiä.

• nyt loppu

Päätin lopettaa koko kanavapaketin, kun sinne lisäilevät ja poistelevat omia aikojaan kanavia. Hintaa tietysti nostetaan joka lisäyksen mukana!
      Pitäkööt formulansa ja urheilunsa. Minä haluan itse valita mitä kanavia minulla on valittavina, en mitään pakkomyyntipakettia.

• entinen total

Huijausta ja samat elokuvat päivästä toiseen, totalin sport kanavalla formula kisat on pilkottu ruutuun, siten että kisa näkyy pienellä yläkulmassa ja tulokset täyttää puolet ruudusta, haluan nähdä kisat livenä, siinä selviää myös tulokset....

kukahan v,,,n älypää tonkin formaatin on keksinyt.......................?

• Katso F1 Maxilta

Miksi et katso lähetystä MTV Max -kanavalta? Ainakin tähän saakka varsinaiset lähetykset ovat olleet Maxilla ja nytkin iltaisin klo 22:35 siellä on koosteet F1 talvitesteistä, vai eikö Max kuulu kanavapakettiisi?

• Tarpeeton pois

Näin otat kaiken irti tulevasta F1-kaudesta: http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset.shtml/2014/02/1866043/nain-otat-kaiken-irti-tulevasta-f1-kaudesta

Mitäpä tuohon enää lisäämään. Muutaman kanavan menetys Total-paketista ei paljoa heilauta. Antenniverkossa vaikutus on isompi, kun ne eivät ole viemässä kapasiteettia.. Mainostajia ei kiinnosta kanavat, joilla ei ole riittävästi katsojia edes peittämään kanavan lähetyskuluja.

Tuli kirje, jossa todetaan muutaman kanavan poistuminen olevan riittävä syy sopimuksen purkamiseen. Minulle ei tämä palvelutason muutos aiheuta toimenpiteitä..;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe