Auer

Yks tyhmä

Vieläkö olemme valmiita me veronmaksajat maksamaan tuosta Auerin oikeudenkäynnistä ?
Selvää lienee, että lakimiehet venyttää ja Auer venyttää juttua.
Aikansa kun on syyttömänä vangittuna niin saa hyvät korvaukset ja lakimiehet €.
Auerin syytömyydestä tai syyllisyydestä en sano mitään, mutta se, että juttu ei saa päätöstä on rahasampo.
Anteeksi, mutta ottaa päähän moinen.

8

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verotettava

      Onko siinä maksamisessa jotain vaihtoehtoja?
      Ei ,minun mielestäni.

    • Oletko lautamies

      Ai,ne käräjät on siirretty kaarinan oikeusalolle?

      • ahvio za

        Aueria ei ole muuten syyttömänä vangittu eikä vangittu äijänsä surmasta olllenkaan vaan lusii tällä hetkellä lapsiin kohdistuneisa raiskauksista/ haureudesta!


    • freemasons666

      Auer on satanisti, kiduttaja, murhaaja ja lapsiinsekaantuja, ymmärrettävää on että samankaltaiset puolustavat sitä.

    • 33_66_33

      Onhan se kyllä todettava, että jotain on pielessä, kun vuosikausia onpa-eipäs, ja nyt alkaa löytymään kohtalaisen koomiseltakin vaikuttavia, satanistis-sekonististis . . . . . juttuja, jotka perustuvat . . . . jonkun tulkiintaan lasten jutuista, kun ensin on kyselty tappoiko äiti isin, ja mitä kaikkea kamalaa äiti on teille tehnyt, pienet raukka parat . . . . . ja säälittävä katse perään.

      Kyllä tuosta sekoilusta on mennyt kaikki uskottavuus tutkijoilta, tuomioistuimilta, eikä vähiten niiltä "ammattilaisilta", jotka näitä käsittämättömiä juttuja ovat vääntäneet, muka lasten kertomina. Paskanmarjat, tulkintoja ja kuvitelmia.

    • Näin on kävyt

      Nimimerkin verotettava kans samaa mieltä. Ei meiltä verovellisilt kysytä, et mihin verorahojamme käytetään ja mehän ollaa siis kaikki täysikäset ja alaikäset, jotka tuloja saa, eli lähes 100 prosettii, veronmaksajia.

    • Oisko paree antaa ol

      Tuo hommahan on mennyt jo vuosia sitten pelkäksi pelleilyksi, se olisi kohtuullista lopettaa, kun ei oikein ole sellaisia kuin "todisteita", ja niitä on nyt nähtävästi keksitty ja tulkittu vuosia, aina uudelta "kantilta", eikä vaan homma selviä.

    • sama näkö

      Onko Paatero sukua Auerille, ulkonäön puolesta sanoisin että on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe