Eli siis ku en noist virallisista tiedoist tajuu ni kysyn tääl millasta se on? saaks siin päättää mihi päin mualimmaa kirjeen lähettää vai lähteeks se vaan humps täs maa johon kortin lähetät. tarttiisin myös selkeempää tietoo nettisivun käytöst ja ID koodeist. Kiitti jos vastaatte.
Postcrossing harkinnan alla.
3
207
Vastaukset
- harkitsen
Ja sit ois viel kiva kuul kokemuksii ja mitä niihi kirjottaa.
- Theonce
Postcrossing-sivusto päättää sinulle osoitteen ja maan mihin lähetät kortin. Eli itse kohdemaata ei voi päättää.
Tässä pieni info video varmasti joka selventää: https://www.youtube.com/watch?v=YzXNUhgjlxo
Postikortteihin voi kirjoittaa oikeastaan mitä vain, itse kirjoitan yleensä itsestäni (kuka olet, mistä tulet, harrastukset jne). Ja usein vastaanottaja toivoo jotain pientä tietoa omasta kotikaupungistasi. - Ruusa
Hei!
Olen postcrossaaja. Kiva harrastus, saan postia ympäri maailmaa ja saan lähetellä kortteja ympäri maailmaa.
Se on helppoa kun tälläinen tätikin on sen oppinut.
Mukaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1766446Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto775329Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143725Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1223355Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1792715Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742325Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12088Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val391665Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191586- 981326