Tauski on hiano mies

2 tuntia kuussa.....

Tauski Peltosen ex-vaimo sai poikaansa Jakeen yksinhuoltajuuden.

LUE MYÖS

Oikaisu

Tauski-isällä on tapaamisoikeus.

Molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä tänään Pirkanmaan käräjäoikeudessa sinetöityyn ratkaisuun.

Tauskin ja lapsen tapaamisten määräksi sovittiin kaksi tuntia kuukaudessa.

Ratkaisuun päästiin yhteisellä sopimuksella, ja Tauski kertoo itse päättäneensä omien tapaamistensa määrästä.

Henna Peltonen toivoo, että Tauski aloittaisi tapaamiset, sillä joulukuun jälkeen poika ja isä eivät ole toisiaan tavanneet.

- Tämä huoltajuusasia on vienyt valtavasti voimiani. Nyt helpottaa. Toivon hartaasti, että isän ja pojan välit kehittyisivät, sillä poika tarvitsee myös isän, Henna toteaa.

Google-mainokset
POP Pankki
Kartoita taloutesi mahdollisuudet POP Taloushetki -laskurilla!
www.poppankki.fi
American ExpressTauski Peltosen ex-vaimo sai poikaansa Jakeen yksinhuoltajuuden.

LUE MYÖS

Oikaisu

Tauski-isällä on tapaamisoikeus.

Molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä tänään Pirkanmaan käräjäoikeudessa sinetöityyn ratkaisuun.

Tauskin ja lapsen tapaamisten määräksi sovittiin kaksi tuntia kuukaudessa.

Ratkaisuun päästiin yhteisellä sopimuksella, ja Tauski kertoo itse päättäneensä omien tapaamistensa määrästä.

Henna Peltonen toivoo, että Tauski aloittaisi tapaamiset, sillä joulukuun jälkeen poika ja isä eivät ole toisiaan tavanneet.

- Tämä huoltajuusasia on vienyt valtavasti voimiani. Nyt helpottaa. Toivon hartaasti, että isän ja pojan välit kehittyisivät, sillä poika tarvitsee myös isän, Henna toteaa.

Myös Tauski on tyytyväinen tilanteeseen. Hän pitää ratkaisua hyvänä, sillä hänellä on pitkä matka Tampereelle, missä poika asuu.

Tauski ja Henna eivät ole tällä hetkellä tapaamisväleissä.

Tauski ei ollut eilen paikalla, kun asiaa käsiteltiin Tampereella.

9

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dcidjihiwwphdhuhwdhc

Taukki,taukki, sä rupeet pehmenemään,kyllä tunti kuukaudessa olisi riittänyt kaitsea kitisevää kakaraa.. Se paskookin takuulla sen parin tunnin aikana joten joudut vaihtamaan vaipat ja silleen... Hoitakoon peltoska vaan kakaransa ,mitäs hommasi sen.. MUTTA SITTEN ASIAAN ,OIKEASTI. Olet harvinaisen tyhmä ja epärehellinen alkoholisoitunut pummi.. Mitä luulet poikasi sanovan aikuisena kun tulee tietoon että yritit päästä koko hommasta kuin koira veräjästä.. Sinulla ei ole keikkoja viikossa montakaan,aikaajoin ei yhtään.. Kuinkas olisi jos silloin olisit ottanut poikas luoksesi ihan yökylään???? Nyt oikein loistat että ITSE PÄÄTIN ETTÄ VAIN KAKSI TUNTIA KUUKAUDESSA..MINÄ MINÄ MINÄ PÄÄTIN, EI KUKAAN MUU... Hyi olkoon koko saasta...

• temps1

ei Tauski pehmenny oo, sekaantu vaan väärään muijaan joka oli suunnitellu koko homman etukäteen eli kun ei päässy julkisuuteen ...simalla Toni Wirtasen, Keskisen ja Dalton-Lassen kanssa niin pääsi ja sai jutun aihetta Tauskista. Teki vielä lapsen jonka avulla ratsastanut julkisuudessa.Mutta mitenkähän nyt Henna suu pannaan kun ei oo enää varsinaista asiaa julkisuuteen? eiks asiat oo käsitelty? keksi vittu jotain omaa että pääset sinne haluaamasi valokeilaan äläkä toisten siivellä. eipä taida lahjat riittää. Tauski ON hieno ihminen ja loistava laulaja.

• jdidodlkbf

Hienot ihmiset kantavat vastuunsa lapsistaan.

• Miami
        jdidodlkbf kirjoitti:

Hienot ihmiset kantavat vastuunsa lapsistaan.

Ja miten niin taukki on hyvä laulaja?.... Ihan paska.

• Vauva

Tauski on Tuksun suuri ihailija.

• 5543

Varsin omituinen oli syy miksi Taukki ei lastaan tapaa kuin 2h/vko...Nimittäin se, että Tampesteriin on niin pitkä matka.....
      Voi elämän kevät, mikä kusipää!!!!!!!!

Tuksun "rupujuhliin" Helsinkiin ei ollut matka eikä mikään...

• 5543

Korjaus: 2h/kk

• niihtauski

Onhan se huono kun lapsi ei saa tutustua isäänsä. Mut voisiko äiti olla rauhallisin mielin jos lapsi olisi Tauskin luona viikonlopun, en minä ainakaan.
      Kunnon isä taas ajaisi usemmin Tampesteriin ja viettäisi poikansa kanssa laatuaikaa päivällä ilman Hennaa, jos ei toisiaan kestä.

• Taukki sairas

Kun saa pelkästään Lastensuojeluliiton tiloissa olevan valvotun 2 t tapaamisen lapsensa kanssa per kk, on kyseessä jo sellaisia ongelmia sillä iskällä, että huh huh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3250
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1640
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      96
      1488
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1399
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1198
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1029
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      52
      855
    Aihe