lähtee käyntiin,tehot hukassa.sylinterien paineet mittasin.1 sylinteri: 3bar 2 sylinteri: 3bar 3 sylinteri: 13bar 4 sylinteri: 13bar
missä voisi olla vikaa ?
männät? venttiilit?
Astra f sylinterin paineet
6
236
Vastaukset
- astra prkl
1,6 8 venttiilinen -96
- x1.6szr
x1.6szr 8v -98 poltti kannentiivisteen 3...4 pytyn välisestä kannaksesta. Vajaan sentin matkalta hävisi peltistä liekkirengasta jonnekin l. jos läpireikä pytystä toiseen on tarpeeksi pieni, niin voihan toi hyvällä tsägällä käydäkin jonkin aikaa. itelläni käyntiääni muuttui iloisen kumisevaksi ja sitten muutaman kymmenen km:n jälkeen lopetti käymisen kokonaan. Eihän tota tietysti konetta avaamatta tiiä ja vannomatta paras. Itelläni tämän tapahduttua oli jo yli 480 kkm mittarissa l. johan sen oli aikakin jostain laueta.
- 13 + 3 =`?
aika alhaiset paineet on kyllä. voihan se tietty olla niin väljäkin että sen takia alhaiset paineet. hävittääkö nesteitä? jos kannentiiviste vuotaa...
- astra prkl
Vian tultua ilmi autolla on ajettu noin 10km,nesteitä ei sillä matkalla ainakaan hävinnyt.
Pitää nyt avata tuo kansi ainaski,voipihan olla pelkkä tiivistevika. - 8 + 2 = ?
yleensä jos männässä on reikä niin paineet on 0bar. ja sama jos männänrenkaat poikki. venttiilikin tekee saman. ja kumminkin kahdessa vierekkäisessä sylinterissä sama niin veikkaisin kansipahvia
- astra prkl
kansi on nyt avattu.kannentiivisteestä puuttui pala 1 ja 2 sylinterin välistä mikä selittänee alhaiset paineet.männissä/venttiileissä ei näkynyt päällisin puolin havaittavaa vikaa.uuden tiivisteen laitolla luultavasti korjaantuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827