Syyllistyinkö ympäristörikokseen:

oliks jotain haittaa

Oli parvekekukat vähän lakastuneet jo elokuun alussa, joten laitoin pois. Eli kaivoin kasvit juurineen laatikoista ja pistin paperipussiin, siis kasvit ja mukana tullut multa paperipussiin. Taloyhtiön jätekäytännön mukaan ja ohjeitten mukaan kukkamullat kuuluvat kaatopaikkajätteisiin, jonne siis sen paperipussin kiikutin. No, laatikkoon jäi vielä multaa ja pohjalla olevat lecasorat. No, tämä talo sijaitsee kaukana keskustasta, metsäisessä maastossa. Tuossa talon takapihan takana on hoitamatonta lehtipuuvaltaista, ja siis lehtipuukasvusto tiheää, metsikköä. Ajattelin, että eipä tuo taida mitään haitata, jos kippaan ne vähäiset mullat (parvekelaatikot muutaman litran vetoisia) sinne metsikköön. Viimeistään ensi talven lumien sulettua se muutama litra multaa ja vielä vähemmän lecasoraa painuu sinne metsän pohjan joukkoon.
No, nyt tässä talossa on yks kyttäävä nainen, minua se vahtaa ja kyttää erityisen runsaasti, on ilmeisesti jopa nähnyt sen vaivan, että kaivelee asioita niinkin kaukaa ettei ole tosikaan, itse se eukko on olevinaan puutarha-alan expertti ilmeisesti. No, kuitenkin nyt se eukko rupeaa kailottamaan, että mitäs niitä mullan rippeitä sinne lähimettään kantaa.

Ok, omasta mielestäni ihan ok, että eipä tuosta mitään haittaa luonnolle ole tosiaankaan. Tietysti olisihan se aika törkeän näköistä jos kaikki noin tekisivät kuin minä. Mutta joo. Ei taas eukko muuta keksinyt. Ei ainakaan sen enempää kuin siitä, että tässä talossa on tyyppejä, jotka eivät kai osaa suomea tai ovat aineista niin sekaisin, että itse kantavat ohjeitten ja sääntöjen vastaisesti roskia ihan mihin laatikkoon tahansa. Sitä vaan, että pahvikeräyslaatikossa näyttää olevan joskus sekajätepusseja ja näytti nytkin olevan kaatopaikkajätelaatikossa sekajätepusseja. Ajatelkaa, olin sentään niin fiksu, että vein ne multaiset kasvit paperipussissa - maatuu ainakin se sinne kaatopaikkajätteeseen.

Toivottavasti pääsen siitä eukosta jo lopulta eroon - eli pääsen muuttamaan tästä pois! Ei vaan eukolla ollut taas mitään muuta asiaa.

1

118

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehe.

Lisään vielä tämän: Niin joo, tässä oli joku vuosi sitten yks ton eukon hyvä ystävä rouva. Tämä rouva se nakkasikin ihan kottikärryllisen maata sinne mettikköön.

Että eipä haitannut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      687
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      52
      584
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      559
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      541
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      177
      486
    Aihe