Mitä teen?
Windows Vistan palomuuri ei mene päälle. Kaikkea on yritetty, eikä koneessa viruksia ole.
Kiitos vastauksista!
Palomuuri ei mene päälle!!
6
193
Vastaukset
http://support.microsoft.com/gp/windows_firewall_diagnostic
Kokeile tuota korjausohjelmaa.- eiturhaasälää
Jos on käytössä Nortonin viruksentorjunta NISec ohjelma,ei Windows palomuuria tarvita,eikä Defenderia.Näin ainakin WVistas.
- tietoa kaivataan
mites jos on soneran virustorjunta ja palomuuri, pitääkö olla tietokoneen oma suojaus päällä
Jos sinulla on uusin Sonera tietoturva ohjelmisto niin Windowsin palomuuri pitää olla päällä.
Voit kopioida keskustelun linkin alta
- vaivatonta turvaa
Symantecin tietoturva ja viruksien torjuntaohjelmat eivät salli muita ohjelmia olevan toiminnassa.Vistassa W omat pois päältä ja W7ssa pitää Essentials ensin poistaa kokonaan koneelta ennenkuin asentuu.
- 56757m567
"eikä koneessa viruksia ole. "
Voi ihan hyvin olla, etenkin jos palomuuri ei mene päälle. Tarkistusohjelmat tunnistaa alle 30% viruksista, eli joku niistä yli 70%:sta tunnistamattomista on voinut tulla koneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167