onko kellään kokemusta kyseisistä lääkkeistä? Itsellä menee nuo kaikki kolme, mutta eivät tunnu auttavan mitään. Vaikeaan masennukseen niitä syön. Levotzin on 100mg, aurorix 300mg, risperdal 2mgx2,lisäksi menee opamox 15mg ja tenox tarvittaessa. Miten näistä kaikista lääkkeistä pääsee eroon...kun ei ne edes mitään auta. Onko vaikeaa, jos lopettaisi kaikki yhtäaikaa kuin seinään. oon toivoton
levotzin, aurorix,risperdal....jne
11
1590
Vastaukset
- jari
ensin puolittaa tabletit ja jättää risperdalista toinen tabletti syömättä jonkin aikaa. Lopettamisesta voi tulla jonkinlaisia komplikaatioita varsinkin jos lopettaa kuin siemensyöksyn seinään.
- HMMM
En isko että syöt lääkkeitä ilman avohoitoa. Ilmeisesti tilanteesi on tällä hetkellä kriittisimmässä tilanteessa joten ennenkuin kannattaa harkita lääkkeiden lopettamista olisi parempi saada masennus parempaan tilaan. Keskustele oman lääkärisi kanssa tilanteesta mutta älä missään tapauksessa ala itse lopettelemaan mitään ennekuin tilanteesi tasaantuu. Moni on joutunut syömään masennuslääkkeitä sekä neuroleptejä mutta tilanteen rauhoituttua lopettanut lääkityksen lääkärin ohjeiden mukaan.
- kokemusta
sitä ohjetta ei tulle, kun siinä tapauksessa lääkärin omat tulot vähenee (elävät sillä että potilaat on koukussa)
- Marjo
Lopeta Levozin.Hirvittävä lääke.Otin 50mg unettomuuteen niin en päässyt aamulla töihin kun nukutti,koko päivän.Itsekin lääkkeitä syöneenä neuvoisin myös vähintään puolittamaan lääkkeet.Nuo vie vaan pökkyrään.En tiedä sinun sairauden tasoa joten neuvottele hoitavan lääkärin kanssa.Hyvää syksyä!
- Lääkepökkyrä
Levozin isommilla annoksilla (100 mg ja yli) on kyllä melkein sama kuin nuijanukutus. Esim. vaikeasta unettomuudesta kärsivä saa siitä kyllä avun, jos pelkät nukahtamislääkkeet ei tehoa riittävästi. Kannattaa ottaa pari tuntia ennen nukkumaanmenoa, mutta sitten ei saa kyllä olla esim. autolla ajoa tiedossa ennen nukkumísta. Olen ihmetellyt aika paljon, miksi sitä ei ole määritelty kolmiolääkkeeksi. Pitää hyvin unta yllä, itse asiassa liiankin hyvin isommilla annoksilla. Aamulla on nimittäin vaikea saada itsensä hereille.
Sopii (isoilla annoksilla) ehkä melko huonosti työtä tekeville ja kouluja käyville. Vissiin saavat suljetuilla osastoilla tuota lääkettä tarpeeksi potilaalle syöttämällä kovassakin psykoosissa tai maniassa olevan potilaan usein melko rauhalliseksi.
Harmittava sivuvaikutus voi olla seksuaalisen kyvyn ja halun huomattava heikkeneminen. Että sellaista myrkkyä. - Lääkepökkyrä
Lääkepökkyrä kirjoitti:
Levozin isommilla annoksilla (100 mg ja yli) on kyllä melkein sama kuin nuijanukutus. Esim. vaikeasta unettomuudesta kärsivä saa siitä kyllä avun, jos pelkät nukahtamislääkkeet ei tehoa riittävästi. Kannattaa ottaa pari tuntia ennen nukkumaanmenoa, mutta sitten ei saa kyllä olla esim. autolla ajoa tiedossa ennen nukkumísta. Olen ihmetellyt aika paljon, miksi sitä ei ole määritelty kolmiolääkkeeksi. Pitää hyvin unta yllä, itse asiassa liiankin hyvin isommilla annoksilla. Aamulla on nimittäin vaikea saada itsensä hereille.
Sopii (isoilla annoksilla) ehkä melko huonosti työtä tekeville ja kouluja käyville. Vissiin saavat suljetuilla osastoilla tuota lääkettä tarpeeksi potilaalle syöttämällä kovassakin psykoosissa tai maniassa olevan potilaan usein melko rauhalliseksi.
Harmittava sivuvaikutus voi olla seksuaalisen kyvyn ja halun huomattava heikkeneminen. Että sellaista myrkkyä.Sori, nimimerkkien samankaltaisuus ensimmäisen kirjoittajan kanssa on sattumaa (tai sitten aivoni olivat äsken ihan lomalla) Mutta noista Levozinin seksuaalisista sivuvaikutuksista vielä sen verran, että ne ainakin minulla ne ovat lääkkeen ottamisen lopettamisen jälkeen aina korjaantuneet noin suunnilleen 2-3 päivässä.
Levozin-lääkitys voi jopa huomattavasti vähentää siemensyöksyssä ulos tulevan sperman määrää. Toivottavasti se ei vahingoita kuitenkaan hedelmällisyyttä eli siittiöiden kuntoa.
- arska
levotzin on rauhottava lääke se ei auta
masennukseen se vain helpottaa vaikeaa
oloa. risperdal ei ole myös masennus
lääke vaan muhuun sairuteen.kokemusta
on. remeron tai cipramil ovat
masennus lääkeittä.mulle on ollut
masennukseen paras lääke remeron.
kannatttais kysyä lääkärilt remeron
lääkitystä tai cipramil. mulla on tällä
hetkellä remeron. siitä on ollut apu
masennukseen. aurorixista ei ole kokemusta - yhden
siitäkin tuli hemmetinmoisia sivuoireita (taju lähti yhtäkkiä jne.) joihin join ja vedin pilveä. ja paljon. pakko oli lopettaa, sydän ei olisi kestänyt sitä yhtäkään, tuli jo hyväkuntoisena sykäri aiemmin. ehkä puoli vuotta ja kanttuvei olisi ollut vaihtoehto. syöttivät minulle lääkkeitä (joista usea ei sopinut) koska minusta tehtiin rikosilmoitus joka ei ollut totta, poliisi vei suoraan sairaalaan jossa eivät uskoneet kun sanoin etten ole missään sairaalassa syntymäni jälkeen ollut saati sitten huumeita tai lääkkeitä käyttänyt. laittoivat sitten juoppo-osastolle (tosin en juonutkaan kuin ruoan kanssa) kun lopulta uskoivat etten ole narkkari enkä ole aiemmin syönyt lääkkeitä mutta samat lääkkeet sielläkin oli, muka oli psykoosi (ei ollut, vaan minulla olisi ollut todistajia etten ollut paikalla jossa minun väitettiin olleen, aina olin ollut hyvämaineinen, koskaan en ollut tehnyt mitään rikoksia jne.)
useampi voi olla hengenvaarallista. vähennä ensin 3/4:aan pariksi viikkoa, sitten puoleen, sitten neljäsosaan, sitten 1/8:aan, sitten 1/16 jos vain mahdollista.- Psykiatri.
Pilveä polttamalla olet syyllistynyt kansainväliseen rikollisuuteen.Polttanut lehmän paskaa jatkettuna hasiksella.Kirjoituksesta päätellen olet myös masokistinen ja edelleen psykoosissa.
- s*atana mikä sika!
tunge sinä lehmänp*rse sadisti psykiatri v*ttusi päähän ja kuole.
- Anonyymi
Levozin kannattaa ensin lopettaa. Suosittelen että korvaat sen aluksi Mirtazapinnilla jos mahdollista (Aurorix saattaa vaikuttaa yhteensopivuuteen mahdollisesti?). Mutta älä lopeta Lovozinia nopeasti vaan hiljalleen. Sen jälkeen kun tästä vaihdosta johtuvat oireet ovat lakanneet, kannatttaa lopettaa aamun risperidon annos (sitä ei pitäisi ottaa muutenkaan aamulla koska se väsyttää!). Aurorixia kannattaa sitten puolittaa. jne. Opamoxista kannattaa tehdä tarvittava mutta sitä ei kannata vähentää nopeasti jos se on käytössä joka päivä. Risperdonin voisi ehkä madollisesti myös vaihtaa esim. Latudaan tai Peratsiniin koska ne eivät aiheuta lihomista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549