Minne katosi Minimani?

hannunniittulainen

Mihin katosi kesän aikana kirpputori Minimani? Verkkosivuilla esitellään syyksi vain "meistä riippumattomat syyt" ja sitten arvotaan eipäsjuupas mahdetaanko tulla takaisin?

http://www.minimani.eu/

Kovin hiljaista näytti olevan pitkään, pöytiä koitettiin kaupata alennuskupongein, mutta tietääkö joku mikä on pohjimmainen syy toiminnan loppumiseen. Harmi kyllä, siistit tilat, ihan hyvää tavaraa ja homma vaikutti ihan pätevältä.

23

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+13

Onko Pelastusarmeijan kirpputori nykyään samassa rakennuksessa?

• Nurkkakuntalainen

Naapurini puhui, että olisi mennyt konkurssiin. Harmitteli itsekin sitä, oli kuulemma aika hyvä paikka ostaa ja myydä tavaraa. Mut tiedä sitten..
      Vielä ei ainakaan ko tiloissa ole mitään toimintaa. Juuri alkuviikosta kävin K-kaupan puolella asioimassa ja ovet olivat vieläkin kiinni.

• hannunniittu

Mikäli on totta, voisivat jättää "meistä riippumattomat syyt" -selitykset pois turhan spekuloinnin estämiseksi ja esittää suoraselkäisesti ettei liiketoiminta vain kannattanut. Ei se mikään maailman suurin häpeä ole.

Harmin paikka! En kyllä keksi selitystä miksi olikin aina niin tyhjillään, ei millään huonoimmalla paikallakaan.

• MINIMANI HAH HAH

VOI VOI KUN ON ELÄMÄSSÄ KAUHEITA ONGELMIA!!!

• hannunniittulainen

Sinulla niitä tosiaan näyttää olevan minunkin puolestani.
        Yhteen ongelmaan voin antaa kyllä ratkaisun. Caps Lockin saat pois päältä painamalla kys. näppäintä uudelleen.

• Karkasi

Näin sen kääntyvän Eerikindulta Humalistonkadulle.Siitä eteen päin ei ole havaintoja

• ROMUT ULOS

• hullu ruuhka
        ROMUT ULOS kirjoitti:

http://hullupaiva.com/

Miten tuo Groupon toimii, lähettääkö ne kupongit postissa? Ei näy mitään mihin mennessä pitäisi ostaa. Varmaan sellainen ryysis, ettei oikein houkuttele.

• Entä jos
        hullu ruuhka kirjoitti:

Miten tuo Groupon toimii, lähettääkö ne kupongit postissa? Ei näy mitään mihin mennessä pitäisi ostaa. Varmaan sellainen ryysis, ettei oikein houkuttele.

tuokin huijausta ja häipyy rahoineen?

• Kirp

Snif :/ Hyvä tietää tämä.. Nyt ei ole mitään syytä ajella enää Turkuun :P
      Mutta eikös se jossain vaiheessa ollut suljettukin jonkun kiinteistöstä johtuvan jutun takia?

• hannunniittulainen

Kiitos Outoa touhua linkistä. Tuollahan Esa on jo kommentoinut että on ollut jos jonkin näköstä ongelmaa, serverit kaatuu, sähkökatkosta, itse taas kun kävin heinäkuun alussa paikan päällä kääntymässä luki ovessa että suljettu vesivahingon takia?
      En ymmärrä luuleeko joku yrittäjä todella että tällainen kyräily ja asioiden pimitys olisi fiksu tapa pistää pillit pussiin...

Toivottavasti pöydänpitäjät saavat tilipussinsa ja kaikki sujuu rahojen puolesta ongelmitta.

• hannunniittulaine

On tosi outoa...melkei yht outo ku mä ite. Kiitos kaikile vastaneil...olen mä outo...

• Nurkkakuntalainen

Tuntuu olevan aika yleistä tuon tasoinen selittely.
      Milloin pistetään paikat kiinni putkirempan varjolla muutamaksi viikoksi, ennen kuin ilmoitetaan et on lappu luukulla, ja milloin mitä muuta.
      Ei olis nyt varmaan iso asia ilmoittaa rehellisesti asianlaita jo kättelyssä, kun ei ole kuitenkaan salattava asia, jos bisnekset ei luista.

• hannunniittulainen

Kiitos kiitos...olen kyllä edelleenkin ihan outo...olenpa todella outo...anteeksi olemassaoloni...todella outo...

• hannunniittulainen
        hannunniittulainen kirjoitti:

Kiitos kiitos...olen kyllä edelleenkin ihan outo...olenpa todella outo...anteeksi olemassaoloni...todella outo...

Vaikka nimimerkkiäni, jolla tässä keskustelussa esiinnyn, en ole rekisteröinytkään, koen silti melko tökeröksi toiminnaksi aloittajan nimimerkillä esiintymisen. Tosin tässä tapauksessa ei liene epäselvää, että kyseessä on kaksi eri henkilöä kirjoittelemassa.

Jatkossa suosittelisin epäselvyyksien välttämiseksi keksimään oman nimimerkin keskustelua varten, vaikka kuinka huumorimielessä yritätkin kirjoitella hassunhauskoja juttujasi :-)

• wdfghjkl

Olin kesäkuun lopulla minimanin ovella kun yrittäjä tappeli kiintestön omistajan kanssa (esiintyi ainakin kiinteistön omistajana). Omistaja oli tehnyt vuokrasopparin siten että kirppis maksaa vuokran sen mukaan mikä on liikevaihto tai loosivuokra tai jotain ja omistaja ei ollut tyytyväinen siihen mitä tulee niin katkaisivat sähköt. Yrittäjä ainakin sanoi laittavansa korvaushakemuksen sopimusrikosta mutta tarina ei kerro miten homma on edennyt. Jossain kohtaa saivat sähköt ainakin osittain pelaamaan että saivat tilitykset maksettua asiakkaille. Tänään siellä oli sähköt ainakin kun jonotimme Minimaniin. Kirppistä ei ollut mutta myivät kaikki uudet tavaransa euron kappale. Se oli jotain ihan uskomatonta kuinka paljon oli ihmisiä. Pihalla jono meni talon päästä päähän relusti yli 2x. Kassalla sanoivat että ihmisiä oli 2500 mutta sanoisin että oli enemmänkin. 50000 tuotetta myivät. Ensimmäiset jonottivat oven takana teltassa kolme päivää!!! Ahneita? Mutta pysyäkseni aiheessa syy ainakin tuolloin kun riitelivät minimanin edessä oli vuokranantajan omahyväisyys. Minimani soitti poliisit paikalle ja ilmeisesti sen jälkeen tuli sähköä seinään.. mutta miksi ei uutta paikkaa? Tai en ainakaan ole kuullut että olisi uutta paikkaa,

• Onneksi en mennyt

Riittiköhän viimeisille mitään järkevää ostettavaa. En todellakaan odottaisi kolmea vuorokautta tuollaisen takia. Vaikka tavara olisikin halpaa, niin suurimman osan joutuisi myymään etenpäin, TV:t ja muut eivät kuitenkaan ole sellaisia mitä itselle ostaisin. Luultavasti noistakin suurin osa päätyy kirppareille myyntiin kovalla ylihinnalla, mutta aina joku ostaa.

• mop2
        Onneksi en mennyt kirjoitti:

Riittiköhän viimeisille mitään järkevää ostettavaa. En todellakaan odottaisi kolmea vuorokautta tuollaisen takia. Vaikka tavara olisikin halpaa, niin suurimman osan joutuisi myymään etenpäin, TV:t ja muut eivät kuitenkaan ole sellaisia mitä itselle ostaisin. Luultavasti noistakin suurin osa päätyy kirppareille myyntiin kovalla ylihinnalla, mutta aina joku ostaa.

Kiva että tämä aihe tuli puheeksi jo muuten täällä, niin ei tarvitse aloittaa uutta keskustelua ;) Olisin kiinnostunut kuulemaan kyseisestä hullu päivä tapahtumasta kokemuksia ihmisiltä. Eli saiko joku todella telkkarin, älypuhelimen, imurin jne jne vai oliko koko touhu huijausta? Itse olin paikalla vasta klo 12 aikaan päivällä joten en nähnyt millaista siellä oli aiemmin. Siihen aikaan ei enää oikein mitään järkevää ollut. Tai no jos tykkää dvd leffoista niin sitten olisi ehkä löytänyt jotain mieluista :D Niitä siellä oli PALJON. Harmi vaan että taisi olla tyyliin 5 eri leffaa vain mistä valita.
        En siis odottaisi minäkään vuorokausia tai edes tunteja tuon tapahtuman vuoksi. Ei mitään niin erikoista kuitenkaan.
        Ja syy miksi kysyn on osittain se että heidän sivullaan luki että he pidättävät oikeuden vähentää tavroiden määrää jos lahjakortteja myydään vähän/vähemmän tjs. Niin mietin vain että oliko siellä sitten oikein mitään kalliimpia vempeleitä. Kiitos kaikille mahd. vastauksista. Muutakin kommenttia toki tapahtumasta voi laittaa :) Minusta ainakin työntekijät hoitivat hommansa aika hyvin, varsinkin kun ottaa huomioon ihmismäärän.

• pettynyt5
        mop2 kirjoitti:

Kiva että tämä aihe tuli puheeksi jo muuten täällä, niin ei tarvitse aloittaa uutta keskustelua ;) Olisin kiinnostunut kuulemaan kyseisestä hullu päivä tapahtumasta kokemuksia ihmisiltä. Eli saiko joku todella telkkarin, älypuhelimen, imurin jne jne vai oliko koko touhu huijausta? Itse olin paikalla vasta klo 12 aikaan päivällä joten en nähnyt millaista siellä oli aiemmin. Siihen aikaan ei enää oikein mitään järkevää ollut. Tai no jos tykkää dvd leffoista niin sitten olisi ehkä löytänyt jotain mieluista :D Niitä siellä oli PALJON. Harmi vaan että taisi olla tyyliin 5 eri leffaa vain mistä valita.
        En siis odottaisi minäkään vuorokausia tai edes tunteja tuon tapahtuman vuoksi. Ei mitään niin erikoista kuitenkaan.
        Ja syy miksi kysyn on osittain se että heidän sivullaan luki että he pidättävät oikeuden vähentää tavroiden määrää jos lahjakortteja myydään vähän/vähemmän tjs. Niin mietin vain että oliko siellä sitten oikein mitään kalliimpia vempeleitä. Kiitos kaikille mahd. vastauksista. Muutakin kommenttia toki tapahtumasta voi laittaa :) Minusta ainakin työntekijät hoitivat hommansa aika hyvin, varsinkin kun ottaa huomioon ihmismäärän.

tapahtumasta keskustelua: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11693088#comment-63314751

• mop2
        pettynyt5 kirjoitti:

tapahtumasta keskustelua: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11693088#comment-63314751

Kiitos linkistä :) Parempihan tuo oma viestiketju asialle on.

• Viranomainen
    • cvbnm,

Poijjiilla on ny kassa kunnossa itellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe