oon jo pitkään halunnu, et mut raiskattais. kävelen ihan tahallaan kymmenen aikaan illalla minihame päällä semmosilla paikoilla missä raiskaus vois tapahtua. lisäksi tykkään myös tosi paljon nelikymppisistä miehistä ;)
jos täällä on vanhempia miehiä länsi-suomesta voin ottaa yhteyttä.
raiskaus fantasia
6
1146
Vastaukset
Laita profiiliini viestiä ;). Ajatuksesi on kiinnostava.
- "fantasia"
Yöllä puistossa olin pikku sortsit jalassa ja vanhempi mies ehdotteli kaikkea.Kun käpelöi niin en kieltänytkään ja annoin tehdä puuta vasten, aluksi ajattelin että joku näkee minut housut nilkoissa naitavana. Kun jatko ja jatko niin sain kunnon orkkuja. Kun mies lopulta sai niin lähti vaan, jäin housut kintuissa puuta vasten. Kotona tuli kuitenkin hyvä mieli että saanut fantasian vanhemman miehen kanssa tehtyä väkisin haluistani.
Tuollainen olisi aivan fantastista toteuttaa, ottaa nuori neitonen naitavaksi puiston hämärässä tai vaikka autossa ja naida niin että tuntuu. Ja jättää hänet naituna ja spermasta tahrittuna taas kuin mitään ei olisi tapahtunut. Fantasia minkä ikäinen olet?
- ålbaaa
no mä asuskelen tääl länsi suomes ja oon tehny pari tollast raiskaus keikkaa ja oot aika miellyttävän kuulone ni kerropas siit sun pillust vähä lisää yksityiskohtii ja oon aik kiimane nytte ;)))))
- Anonyymi
Kiti Pakkasen 38v. spermaviemärin ,joka sen täyttää väkisin spermalla tahrittuna ja kuvaa saa 100g hyvää pirii
- Anonyymi
No mitäs avauduit pipipää buaaha pelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106