Matkapaketti ostettu Lontooseen ja kaikki maksettu etukäteen. Joku kertoi, että hotelliin kirjautuessa pyydetään luottokorttia vakuuksiin? Mihin ihmeen vakuuksiin? Ei ole olemassakaan luottokorttia eikä tule jos ei oo pakko. Kai tommoset voi hoitaa käteiselläkin vai voiko?
Tarviiko vakuuksiin aina luottokortin!
4
221
Vastaukset
- 16+15
Aina olen voinut maksaa käteisellä. Tai sitten ovat luopuneet koko vakuusmaksun ottamisesta - näin mm viime kesänä Park Plaza -hotellissa. Kysyivät kyllä, mutta tyytyivät ettei sellaista löydy.
- sdljfksjd
En ole viime vuosina ollut hotellissa, jossa ei olisi luottokorttia pyydetty sisäänkirjauduttaessa.
Luin jonkun luotokortittoman maksaneen käteisellä jonkinlaisen summan.- 16+11
Kiitos tiedoista! Osaako joku kertoa, kuinka suurista summista on kyse noissa vakuuksissa? Nimim. Budjettimatkailijat
Yleensä sitä luottokorttia pyydetään vakuuksiin sitä varten, että voivat veloittaa mikäli ei ilmoita käyttäneensä minibaarin tuoteita tai huonetta on tärvelty, pöllitty pyyhkeitä jne. Tai jos hotelli maksetaan vasta lähtiessä niin voivat veloittaa kortilta, mikäli asiakas yrittää livahtaa maksamatta. (tätä ei tietenkään teidän tapauksessa tapahdu, kun huone on jo maksettu).
Mä en osaa sanoa summaa (mutta veikkaisin että hotellista riippuen ennemmin satasia kuin kymppejä), mutta se kyllä palautetaan teille lähtiessä mikäli hotellilla ei ole mitään valitettavaa. Mä olen käyttänyt aina luottokorttia ja koskaan ei ole hotelli veloittanut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839