Nii siis. Oon itteni mielestä ihan nätti perus tytsy, mut miks jätkät ei ikinä uskalla tulla jutteleen mulle mitään tai oo ees kiinnostuneita muutakub mun perseestä. Kuvat löytyyy
IG: ruusae_
Irc-galleria : RUUSAE
pojat ! mikä on kun.ei nappaa
14
261
Vastaukset
- Nättinätti oot
Ihan nätti oot ja en tiiä miks pojat ei tuu juttelee, jos sulla on semmone iskevä persoona nii poikii alkaa pelottaa.
- Aloittajaa
Kiittikiitti. No mun luonne on semmone aika avoin.ja ystävälline, mut aika ujo oon iha vieraide jätkien kaa, mut kyl se juttu yleesä alkaa sit luistaa. Et emmätiiä :Dd
" mut miks jätkät ei ikinä uskalla tulla jutteleen mulle mitään" Oletko itse mennyt juttelemaan pojille?
- aloittajaa
Yleesä joo ? :D
koska jotkut pelkää torjutuksi tulemista.
- poika 15v
Oot ihan nätti,mut ei pojat välttämättä kehtaa tulla juttelee,koska luulevat esim...et tartte ketää poikist/haluu tai oot varattu ynm.... itselläni kokemusta asiasta että pojat puhuu paljon toi ois hyvä,mut se jää siihen koska tyttö ei tee aloitetta(pojat ovat tönkköjä eikä keksi juttui) joten tytöt ymmärtäkää monet pojat eivät tiedä/kehtaa tulla luoksenne jos itse ette tee aloitetta(itse olen yksi heistä)...
- aloittajaa
Kiitti asiallisest !
- jaahaammms
musta oot pukeutunut vähän tylsästi. pukeudu paljastavammin niin luulis toimivan
vastailee 24v jäpikkä- boitsi
Just näi
- lifemocker
miksi SÄ ET USKALLA MENNÄ JUTTELEMAAN POJILLE?!
- gwZ
Nätti tyttö, kyllä mä kiinnostuisin jos olisin vapaa ja törmäisin suhun jossain. Tosin en varmaan tulisi juttelemaan, koska jostain syystä tiedostan omat mahdollisuuteni ja en jaksa nähdä turhaan vaivaa :D Naiset ja miehet tiedostaa nää seikat sen verran eritavalla, että voi olla niin ettei pojat tule juttelemaan sinulle siksi kun eivät koe, että heillä olisi mahdollisuuksia sinuun. Tähän on helppo ratkaisu: mene juttelemaan niille pojille.
- aloittajaa
Voi apua (: ! Kiitti ! :D
- 2323fdss21
1) Harvemmin sitä muutenkaan tullaan jutteleen ellei tunne ennestään.
2) Itse en mene kenellekkään jutteleen koska en pidä itseäni komeana. - 97boiiiiiiii
Vau sähän oot oikea namupala;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654