Heipsun kaikille!
Osaakohan kukaan kertoa, että antavatko nuo terveyskeskusten lääkärit lähetteitä ihotautilääkäreille? vai pitääkö itse mennä suoraan ihotautilääkärille? Lähetteen avullahan se olisi tietenkin halvempaakin ;)
-Maijuliini-
Lähetteellä ihotautilääkärille?
10
6344
Vastaukset
- Angel
terveyskeskuksessa lääkäri laittaa lähetteen...
- Boys
Ai jaa... Miten jos akne ei oel TOSI paha?
Siis mul on aknee kasvossa ja niskassa ja kaulass...Mut ei tää mikään ihan kauhee oo
(tai omasta mielestä ON!). Niin luuletteko että terveyskekusen lääkäri antaa lähetteen? Sehän säästäs paljon RAHAA!! Kun eiks lähetteellä pääse halvemalla?
- vauvanpylly
Joo, tuota minä varasin itse suoraan ajan ihotautilääkärille.. Onhan se vähän kalliimpaa, mutta en jaksanut käydä läpi sitä rumpaa.. Ei ne tklääkärit taida aina olla sitä mitä itse haluis..
- Sanni
antaahan ne.. riippuu varmaan lääkäristä? Mulla ei hirveen-kauheen-pahaa aknea ole, mutta terveyskeskuksen lekuri sanoi, että annetaan ihotautilääkärin päättää antaako se mulle roaa vai ei eli lähetteen sain.
Tulee huomattavasti (kolme kertaa ainakin) halvemmaksi!!- ChaCha
Miksi se ihotautilääkäri on lähetteen avulla halvempi? Osaako joku selittää/kertoa syyn?
- Sanni
ChaCha kirjoitti:
Miksi se ihotautilääkäri on lähetteen avulla halvempi? Osaako joku selittää/kertoa syyn?
Kun terveyskeskuksesta saa lähetteen, saa samalla maksusitoumuksen. Eli kaupunki maksaa lääkärinpalkkiot (tai jotain sellasta?) ja potilaalle jää vaan omavastuu osuus eli n.20e.
- minna
kuinka kauan jouduit odottamaan, että pääsit ihotautilääkärille?
kun mulla nuorempana oli aknea, ei terveyskeskuslääkäri ikinä edes maininnut, että olisi voinut antaa lähetteen ihotautilääkärille, antoi vaan joka kerta antibiootteja...huh! sitten kun viimein itse menin ihotautilääkärille, hän antoi heti Roaccutania. - Oma tie
minna kirjoitti:
kun mulla nuorempana oli aknea, ei terveyskeskuslääkäri ikinä edes maininnut, että olisi voinut antaa lähetteen ihotautilääkärille, antoi vaan joka kerta antibiootteja...huh! sitten kun viimein itse menin ihotautilääkärille, hän antoi heti Roaccutania.Juu...Muistan että ei miullekkaan ikinä terveyskeskuksessa edes mainittu ihotautilääkärrii. Sitten ystävän kautta löysin ihotautilääkärin ja sain Roacutania. EI se kylläkkään mitenkkään 100% auttannut, että EI kannata odottaa ihmeitä siltäkään!!!!!
Mutta ehkäpä muilla on eri kokemuksii kuin miulla? - Apocyclin-kuuri
minna kirjoitti:
kun mulla nuorempana oli aknea, ei terveyskeskuslääkäri ikinä edes maininnut, että olisi voinut antaa lähetteen ihotautilääkärille, antoi vaan joka kerta antibiootteja...huh! sitten kun viimein itse menin ihotautilääkärille, hän antoi heti Roaccutania.Terveyskeskuksessa sain Apocyclin-kuurin. Ei ollut MITÄÄN hyötyä. Siis ei todellakaan mitään hyötyä. No tulipa sekin kokeiltua.
Ei edes maininnut Roacutania tai mitään muutakaan vaihtoehtoa.
- martta
Olen ymmärtänyt että yleensä lähetteen teko terveyskeskuksesta edellyttää vaikeatasoista aknea johon muut konstit eivät ole auttaneet! Jokaisen pikku näppylän vuoksi ei terveyskeskuslääkärikään voi lähetettä tehdä, maksaisi liikaa yhteiskunnalle vaikka tuleekin yksittäiselle potilaalle halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846