trexan

onko muille trexan aiheuttanut sivuoireenaa käsien tärinää ja sydämen tykytyksiä?en osaa näitä oireita muuhunkaan yhdistää ja sivuoirelistalta näitä ei löytynyt :/
3606
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Kokeile magnesiumia ja kaliumia jos sydänoireet vähenis.

Äänestä

Alussa vaikka mitä ja kyllä niihin tottui. Oxilorin aiheuttaa ihottumaa ja kutisee niin perk,,,, ja pidän taukoa välillä. Kumpikin lääke aiheuttaa omituisia tuntemuksia rinnnassa ja luulee saavansa sydärin siinä paikassa.

Äänestä

Oireet ovat merkki myrkytyksestä. Trexan on solumyrkky, joka tuhoaa oman immuunipuolustuksesi. Täysin järjenvastaista sairastuttaa loppukroppa nivelten takia, eivätkä niveletkään Trexanilla parane, oireet saattavat vain pysyä poissa. Tosiaankin lainaten raikaswebin kirjoittajaa :" tulen sammuttamista bensalla".
Nivelreuma ei ole kemikaalien puutostila, vaan on saanut alkunsa jostain muualta.
Tähänkin tautiin voi suuresti vaikuttaa esim. Raakaravinnolla yhdistäen siihen mm. Msm, kurkuman, inkiväärin jne. Unohtamatta liikuntaa ja säännöllisiä elintapoja.
Syy, miksi väitetään että ym. Keinot eivät toimi on hyvin yksinkertainen; ihmiset eivät ole halukkaita sitoutumaan niihin, vaan on helpompaa jatkaa sairastuttavan ruokavalion syömistä ja totuttuja elintapoja ja popsia pillereitä.
Lopputulos jälkimmäisestä on kylläkin surullinen.
Itsellä nivelreuma ja harvoja poikkeustilanteita, esim. Juhlia lukuunottamatta seuraan raakaruokavaliota ja juon itsepuristettuja vihannesmehuja, sekä välillä teen muutaman päivän mehupaaston.
Mitään lääkkeitä en enää syö, eikä tämä elämäntapa ole edes vaikeaa ottaen huomioon suunnattomat hyödyt omassa voinnissa.
Tiedän jo etukäteen, että lääketehtaiden uskolliset asiakkaat lyttäävät minut täysin, sillä he ovat vakuuttuneita siitä, että solumyrkkyjen syönti loppuelämän ( lyhyen) on elintärkeää , tai noh, tärkeämpää kuin hyvä ravitsemus ja yleiskunnosta huolehtiminen. Vielä mainttakoon, että oma ruokavalioni ei sovi kaikille ja ihmiset ovat yksilöllisiä. Kaikille ei sovi sama asia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


prkl4 kirjoitti:

onko muille trexan aiheuttanut sivuoireenaa käsien tärinää ja sydämen tykytyksiä?en osaa näitä oireita muuhunkaan yhdistää ja sivuoirelistalta näitä ei löytynyt :/

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu