Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Inhottaa pelkkä ajatus

Olen 20 vuotias nainen enkä ikinä suudellu, koska mua ainakin inhottaa pelkkä ajatus nuolla jonkun miehen paskasta ja bakteereilla kyllästettyä suuta kun tietää että toinen on syöny jotain makkaraa tai jauhelihaa hyi v****... seksiä pystyn kyllä harrastaa mutta jos joku mies rupee tuomaan huuliaan mun naaman lähelle niin ei tasan onnistu!!
131212
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Heh.. toivottavasti pilluasi nuollaan....

Äänestä

Ihan samoin mies voisi ajatella sinun suustasi samoin: "Ruoantähteitä oleva suu, hyi helkkari!"

Äänestä

Kannattaa etukäteen neuvoa miestä, että rimming kuuluu tehdä vasta suutelemisen jälkeen.

Äänestä

Voi yrjö, osaan kuvitella sun läskin aknenaaman ja karseen 80-lukulaisen permiksen. kuuntelet jotain junttiheviä ja asut kokkolassa.

Äänestä

HYYYYI VITTU TEITÄ PERVOJA MUNATTOMIA ÄIJIÄ!!!!!!!!!!!!

Äänestä

Entä miltä tuntuu kun spermaa roiskitaan naamalle.

Äänestä

Tutkittu tulos sun omassa kielessä on enemmän bakteereja kuin koiralla
sehän senkään nuolee oman munansa ja perseensä.

Äänestä

Aloittaja hei, sinulla on selvä ongelma, johon tarvitsisit apua ja terapiaa. Sinua taitaa ennemminkin inhottaa muu kuin suutelu. Mies voisi ajatella samaa sinun suustasi.

Miten pystyt seksiin, jos et pysty suuteluun?

Äänestä

En laita viestejä kelle tahansa, enkä tarvitse opetusta, koska tiedän kyllä miten suudellaan. Varmaan tarkoitit viestisi aloittajalle?

Äänestä

Mua kuvottaisi suudella jotain naista joka on juonut maitoa.

Äänestä

Siinä pitää olla tunnetta ei se muuten luonnistu eikä kiinnosta

Äänestä

Pyydä miestäsi pesemään hampaat ennen suutelua ja pitämään huolta suuhygieniasta. Jos mies tuoksuu hyvälle, niin haluat kyllä suudella hänen kanssaan. Tässä taas näkee, että pieni vaiva mieheltä, tuottaisi hyvän seksielämän. Miksi ei siis vaivautua? Jos mies ei halua hoitaa hampaitaan, niin kannattaisi vaan vaihtaa miestä, koska lopulta naisesta tulee haluton, jos mies ei pysty kunnolliseen esileikkiin, jossa suutelu on olennainen asia.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

kuvottaa kirjoitti:

Olen 20 vuotias nainen enkä ikinä suudellu, koska mua ainakin inhottaa pelkkä ajatus nuolla jonkun miehen paskasta ja bakteereilla kyllästettyä suuta kun tietää että toinen on syöny jotain makkaraa tai jauhelihaa hyi v****... seksiä pystyn kyllä harrastaa mutta jos joku mies rupee tuomaan huuliaan mun naaman lähelle niin ei tasan onnistu!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu