Facebookista poimittua

Taustapirulainen

"
SAA JAKAA!
Ajelin tänään Ideaparkiin. Moottoritiellä vasemmalla kaistalla tuli perä edellä vastaan kuvan auto. (Sininen Kia, UKG-907 https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/996592_10201972637861238_1605797124_n.jpg ) Ajoin hieman lähemmäksi ja väläytin pitkiä, kuten on tapana, jotta edellä ajava huomaa siirtyä takaisin oikealle kaistalle. Se kun oli täysin tyhjä. No, ensin läksytettyään minua painamalla jarrut pohjaan edessäni, hän kuinka ollakaan siirtyi oikealle kaistalle. Ohi ajaessani sain vielä kermaksi kakun päälle oikein huolella keskisormea. Jatkoin ajamista Ideaparkiin, jota lähestyessäni huomasin tämän urpon seuraavan minua. Parkkiruutuun päästyäni ja lapsia ulos auttaessani käytiin ao. keskustelu:
Urpo: Mitä asiaa sulla oli tuolla moottoritiellä?
Minä: Se vasen kaista ei ole mikään ajokaista.
Urpo: Saatanan huora!
Aloin kaivamaan kameraa laukusta, jolloin tämä mätäpaise yritti peruuttaa karkuun, johon ei avuliaan takana olijan blokatessa tien pystynyt.
Toivottavasti joku tunnistaa tämän VIRTASEN ERKIN VALKEAKOSKELTA, jotta hän voi tulla selittämään 4- ja 5-vuotiaille lapsilleni, mitä se saatanan huora oikein tarkoittaa."

3

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono päivä

eiköhän sun lapsen kaverit tämän kirjoituksen jälkeen kerro mitä PIIP sanat tarkoittavat.

• tumpelot ...uun

Urpo luki alkuperäisen viestin...
      Näitä pönttöjä riittää motarilla.

• K.y.r.pa

vittuako huora niitä saatanan pitkiä väläyttelet, ne on tarkoitettu pimeän ajoon, eikä muitten vitun autoilijoitten kiusaks... imelaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2435
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1830
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82