4v mäyräkoira ei ole sisäsiisti vieläkään! Mikä avuksi??

mäykky90

Minulla on ensi kuussa 4 vuotta täyttävä normaalikokoinen mäyräkoira. Koiralla on kiva luonne jne, mutta minua raivostuttaa sen pissaaminen! Välillä voi mennä viikko ettei se pissaa sisälle, mutta nyt sitten taas pissannut viikon aikana joka päivä johonkin. Paperia sillä on varmuuden vuoksi laitettu, mutta ei tee siihen muuta kun kakat joskus ja jouluna. Pissaa sitten joka paikkaan muualle, esim.matolle, parvekkeen matolle, sohvalle, sängylle, omaan koriinsa jne jne:O Se pääsee kuitenkin ulos klo 5.30, 12.00, 17.00 ja 21.00 joten ei joudu kauhean pitkiä aikoja pidättämään.
Kaikkia "pissi pois" aineita olen kokeillut, vienyt sen heti ulos ja torunut jos saan sen kiinni itse teossa, vuorannut sohvan ja sängyn jätesäkillä, rajoittanut juomista, kehunut aina ulkona kun pissaa, pessyt tarkasti tekstiilit mihin pissannut jne.
Nyt tarvitsen siis jonkun järkevämmän apua! Mitä teen? Hermot on loppu ja olen jo miettinyt koiran pois antamista/lopettamista kun koko olohuone haisee pissalle tai pissi pois aineelle-.- Ja niin..jos koira on isän, äidin, kaverin tai jonkun muun vieraan luona niin pissaa myös siellä, joten vaikea löytää hoitopaikkaa! Virtsatietulehdusta sillä ei ole, mutta se on leikattu viime kesänä, sama vaiva on kuitenkin ollut jo sen koko iän. Useammin en pysty viemään sitä ulos muuta kun illalla. APUA?!

1

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoppis

      Koiran juomista ei saa rajoittaa!!!Ellei koira tyyliin huvikseen lurputa. Koiran pitää saada juoda aina kun on jano.

      Onko kyseessä nyt sitten uros vai naaras?

      Oletko opettanut koiran sisäsiistiksi kunnolla? Koirasta ei luonnostaan vain tule sisäsiisti.

      Mikäli koira ei ole missään vaiheessa oppinut sisäsiistiksi niin sitä ei parane torua vahingosta.Koira ei ole oppinut mitä pitää tehdä ja sen sisäsiistiksi opettaminen tulisi aloittaa alusta. Eli ulos paljon useemmin ja noudatat ihan pentukoiran sisäsiistiksi opettamisen ohjeita (netistä löytynee ja kirjoista)Lopeta aluksi tuo koiran toruminen.Se vain vahvistaa sitä, että koira koittaa pissiä salassa eikä ainakaan ilmoita jos on pissihätä.

      Älä nyt ainakaan lopeta sitä rassukkaa.Ja tarkista myös, jos olet sitä yrittänyt opettaa sisäsiistiksi, ettei sillä ole jotain virtsanpidätyskyvyttömyyttä, tuohon saa apua eläinlääkäristä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe