Paniikki ja kusettaminen

vittuvittuvittuvittu

Eli siis mulla on varmaan paniikkihäiriö ensi viikolla menossa terapiaan puhuun tästä. Eli onko normaalia että mun paniikki liittyy siihen että pelkään et kusen housuun. Vaikka tulisin just vessasta niin silti pitää kaikkia lihaksia jännittää etten kusisi housuun. Tää on ihan sika noloa. Mä olin kaverilla ja kävin sen illan aikana kolme kertaa hitsin isolla kusella, vaikka olin juonut vain puoli kuppia vettä. Kun lähin pois en pystynyt pidätellä puolen tunnin dösämatkaa vaan viidentoista minuutin kuluttua piti pysähtyä puskakuselle, VAIKKA olin ennen dösämatkaa käynyt kusella. Tää on niin rasittavaa.

Sit se että mä yleensä näen että oisin kussu housuun vaikka en oo. Silloin ku muhun iskee paniikki nään että mun housut ois märät vaikka kkuvat todistaa ettei ne oo. Oikeesti tää on ihan hirveetä uskallanko puhua tästä.

Asiaa ei helpota myöskään se että mä puhuin mun kaverille tosta ja se juoruilee tota ympäriinsä.

8

2209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori Pölönen

      Sulla on ureafobiahäväistysoireyhtymä. Se johtuu nuorena tapahtuneesta traumaattisesta seksuaalisesta kokemuksesta. Aivoissa nyrjähtää ja ne luulee, että virtsa karkaa housuun. Suosittelen kuukauden Aku Ankka kuuria tutti suussa sekä paskanjauhamisen lopettamisen.

      • vittuvittuvittuvittu

        olin jo googlettamassa oireyhtymääsi kunnes luin viestin loppuun. huvittavaa


    • Sama juttuuuu

      Mulla on paniikkihäiriö ja sama ongelma!! Sun pitäs vaa antaa sen tunteen olla koska ite aiheutin tolla itselleni yliaktiivisen rakon mikä on nyt varmaa sunki kohtalo... Suosittelen puhumaa terapeutille ja menemää urologille joka auttaa sua fyysisten tuntemusten kans :) oon ite 17

    • lilii1

      Mulla sama juttu. oon nyt 20 ja paniikkihäiriö alkoi ihan samalla tavalla kuin sulla noin 3 vuotta sitten. paitsi että eka tuli pissatulehdus -> pelkäsin kokoajan kaikkialla pissaavani housuun -> paniikkkikohtaukset. lopulta, tulehduksen jälkeenkin, luulin pissaavani ihan aina jos olin jossain tilassa mistä ei päässyt heti pois kuten bussissa, leffateatterissa, koulussa, kaupassa, missä vaan.

      kohtauksia pystyy kuitenki kontrolloimaan, kun koittaa vaan psyykata itteensä, ettei mikään hätä oikeesti oo :) eka tulee se olo, et nyt on hätä, alkaa vähä ahistaa ja sit se pahin vaihe eli kohtaus, oikeesti luulee kusevansa housuun, mut se on se vaihe mistä pitää vaan päästä yli. hengittelee syvään ja uskottelee itellee et en kuse :D sitku tajuaa ettei oikeesti ookkaan hätä ni heti helpottaa.

      toivottavasti terapia auttaa, varmasti sullakin menee kohta jo paremmin!! =)

      • yuykyuk

        Kun olet yksin kotona niin mene pukeissa kylppäriin ja pissaa housuun ja ajattele ettei tää nyt niin kauheeta olekkaan niin kiusaaja päästäsi häipyy ja jos joskus niin tapahtuu jossain ihmisten keskellä niin sano et mulla on sairaus joka aiheuttaa tämmöistä, se ei ole mitenkään kauheaa, elämässä on kaikenlaista pahaa josta kyllä selviää, ei mikään ole niin vakavaa, eivät edes toiset ihmiset...


    • Turhautunuttt

      En tiiä onko enää järkeä kirjottaa tänne kahen vuode jälkeen mut pakko ku löysin vihdoin joitaki joilla on ollu samaa ku mulla. Tää alko siitä ku huomasin et mul on ponnistusinkotenssia, niin sit tuli jotenki semmonen jatkuva pelko, et entä jos kusen housuun niin et muut näkee. Sit on pakko tarkistaa housut ain vessas ettei oo tullu mitää ja sit julkisil paikoil varsinki supistelen lihaksia varmistukseks ettei tulis housuun. Tää on psyykkisesti tosi raskast ja musta tuntuu et mulle on tullu jopa masennuksen oireita. Mua kaduttaa tosi paljon et oon 7kk kärsiny tän kans (päivittäin ei oo ollu nii paha tai en oo lähes ollenkaa muistanu koko asiaa mut joinaki päivinä sit kokoaja mieles). Keväällä meinasin monta kertaa varata ajan johonki mut sit se vaa jäi. Rohkaistuin vihdoin ja mul on tänää aika psykologille. Ärsyttää ihan sikana et rakastuin kesällä ensi kertaa ja oli tää ongelma nii meän suhde kyl oli hyvä mut tän ongelman kans tuntu ettei pystyny täysin nauttimaan suhteesta ku sellane vihdoin oli. Tää suhde kyllä autto näitä oireita hirveesti ja tuntu et oon jo paranemaan päin ku aattelin helmikuusta lähtien kokoaja et tästä vaa pitää parantuu ite ja et kyl tää lopulta menee ohi. Sit nyt ihan pari viikkoa sitten tuli ero josta olin hyvin pettyny ja sit nää oireet vaa paheni taas. Toivottavasti paranen tästä. Onko jollakin paranemiskokemuksia?

    • mitäväliäjos

      Ja mitäs sitten, jos jollain, vaikka mulla, lirahtaisikin kusi housuun? Mitä tapahtuisi? Luulen, ettei mitään. Eiköhän maailma matkaisi radallaan ihan samoin kuin ennenkin, muutamaa naurua - myös omaa nauruani jos vahinko kävis mulle - rikkaampana. Ei oo totta mille kaikelle suppeat ihmismielet viitsivätkin energioitaan tuhlata.

    • Anonyymi

      Kyseinen kannattaa aina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe