Uskaltavatko miehet täälläpäin alkaa puhumaan naisille muissa tilanteissa, kuin baarissa umpihumalassa (jos sittenkään)? Jos mies näkee kiinnostavan naisen esim. kaupassa, tai parkkipaikalla, tms., niin yrittääkö mies yleensä tutustua naiseen jotenkin muutenkin, kuin vain tuijottamalla? Vai odottaako hän, että nainen alkaa ensin puhua hänelle?
Olen ihmetellyt tätä asiaa jo pitemmän aikaa, kun joskus jotkut miehet ovat katselleet minua, mutta eivät ole alkaneet juttelemaan, tai tehnyt mitään muutakaan tutustuakseen minuun paremmin. Ovatko miehet yleisesti täällä niin ujoja ja sisäänpäinkääntyneitä, että heidän kanssaan saa keskustelun aikaiseksi vain, jos itse alkaa puhumaan jotakin ensiksi?
Minun kohdalleni ainakin on sattunut yleensä vain näitä tuijottelijoita, jotka katselevat paljon, mutta eivät osoita mitenkään muuten, että olisivat kiinnostuneita tutustumaan paremmin. Näiden miesten kohdalla oletan vain, että he katselevat minua ihan muuten vain, eikä siksi, että he haluaisivat tutustua minuun, koska tuijottamisen lisäksi he eivät tee asialle mitään muuta.
Miten Parkanossa voisi tutustua uusiin ihmisiin, jos kukaan ei ala juttelemaan itse, vaan vain sitten, jos hänelle aletaan puhua ensin?
Miehiin tutustuminen
100
2513
Vastaukset
- ex-sinkkunainen
Miehet on täällä Parkanossa todella niin ujoja tai he pelkäävät juoruja niin paljon, etteivät uskalla lähestyä kiinnostavaa naista muutakuin umpijuovuksissa. Olen huomannut ihan saman ja siksi seurustelenkin muualtapäin olevan kanssa. Yhden parkanolaisen miehen perässä juoksi aikani, mutta kun ei ole uskallusta hänellä mihinkään, luovutin. Toinen asia on se, että parkanolaiset ovat pahansuovia. Jos ei muuten, niin keksitään pahoja juttuja toisesta. Kahden parkanolaisen on melko mahdotonta seurustella keskenään juuri näiden ilkeiden ihmisten takia.
- Ei poikkeuksellisia
Ei kannata miehen perässä juosta, siitä eivät urokset pidä, ei Parkanossa eikä muuallakaan. Miehen täytyy antaa saalistaa, liika helppo nainen ei kiinnosta.
Smalltalk ei kuulu suomalaiseen luonteenpiirteeseen. Ei parkkiksilla tai kaupoissa. Eikä Parkanossa. - minä vaan
Ei poikkeuksellisia kirjoitti:
Ei kannata miehen perässä juosta, siitä eivät urokset pidä, ei Parkanossa eikä muuallakaan. Miehen täytyy antaa saalistaa, liika helppo nainen ei kiinnosta.
Smalltalk ei kuulu suomalaiseen luonteenpiirteeseen. Ei parkkiksilla tai kaupoissa. Eikä Parkanossa.ei poikkeuksellisia.vastaan ei toi ongelma ole yksistään parkanossa kankaanpässä on ihan sama tilanne.mut kysyn ethän ole parkanossa asuva yksi edustaja joka käyt kaupoissa ja olet nainen?
- Sekavaa tekstiä!
minä vaan kirjoitti:
ei poikkeuksellisia.vastaan ei toi ongelma ole yksistään parkanossa kankaanpässä on ihan sama tilanne.mut kysyn ethän ole parkanossa asuva yksi edustaja joka käyt kaupoissa ja olet nainen?
Tuosta "minä vaan"-nimimerkin kirjoituksesta ei ota oikein mitään selvää. Jos miesten kirjallinen ulosanti on tuota luokkaa, niin enpä ihmettele, miksi he eivät ala juttelemaan ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa, ainakaan selvinpäin!
- tee itse aloitteita
Sekavaa tekstiä! kirjoitti:
Tuosta "minä vaan"-nimimerkin kirjoituksesta ei ota oikein mitään selvää. Jos miesten kirjallinen ulosanti on tuota luokkaa, niin enpä ihmettele, miksi he eivät ala juttelemaan ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa, ainakaan selvinpäin!
Olet sinä kova syyttämään ja vaatimaan. Ala itse juttelemaan tuntemattomille, kun kerran sinulla tuntuu tarvetta siihen olevan, äläkä muita syyllistä ja hauku ujoiksi yms.
- sinkkunainen myös
Hei, älähän nyt viitsi. Kyl se jostain muusta johtuu jos ei kaks vapaata parkanolaista sinkkuihmistä uskalla seurustella juorujen pelossa. Ihmettelen et mitä ihmeen uskallusta siinä tarvitaan? Itse olen parkanolainen sinkkunainen eikä minua haittaa vaik löytäisin parkanolaisen sinkkumiehen, päinvastoin;) Toki itsekin muualta muuttaneena olen huomannu et parkanolaisiin on melko vaikea tutustua, mutta hyvänpäivän tuttuja täältä kyllä saa. Kyllä minuakin jotkut miehet tuijottaa, mutta ei se haittaa, hymyilen vaan nätisti kun ohi kuljen:). Myös itse katson vähän pidempää jos huomaan itseäni miellyttävän miehen tai muuten huomiota herättävän ihmisen eli ei siinä sen kummempaa.
- kokemuksen ääni
sinkkunainen myös kirjoitti:
Hei, älähän nyt viitsi. Kyl se jostain muusta johtuu jos ei kaks vapaata parkanolaista sinkkuihmistä uskalla seurustella juorujen pelossa. Ihmettelen et mitä ihmeen uskallusta siinä tarvitaan? Itse olen parkanolainen sinkkunainen eikä minua haittaa vaik löytäisin parkanolaisen sinkkumiehen, päinvastoin;) Toki itsekin muualta muuttaneena olen huomannu et parkanolaisiin on melko vaikea tutustua, mutta hyvänpäivän tuttuja täältä kyllä saa. Kyllä minuakin jotkut miehet tuijottaa, mutta ei se haittaa, hymyilen vaan nätisti kun ohi kuljen:). Myös itse katson vähän pidempää jos huomaan itseäni miellyttävän miehen tai muuten huomiota herättävän ihmisen eli ei siinä sen kummempaa.
Et ole aina asunut Parkanossa, ei sukusi ole täällä.. kahden sellaisen ihmisen on vaikea olla yhdessä täällä, hyvin vaikea. =( liikaa pahaa toivovia.
- minä vaan
sinkkunainen myös kirjoitti:
sinkkunainen myös.ethän ole sellainen henkilö joka olet eteläsuomesta lähtöisin ja ikalisiin muttanut miehen perässä tullut ero ja sen jälkeen muttanut parkanoon koska olit jo ikalisissa asuessasi parkanossa konttorissa töisssä.sekä oot ollu.0700-alkuisella keskustelulinjallakin.
- mummeli
Kuulehan ujo sinkkunainen, jos sinä välttämättä Parkanolaisen miehen kanssa haluat alkaa seurustella tai ystävystyä, ota haara-asento jos seisot, istuessasi sievästi polvet ristissä ja ala puhumaan vaikka viljanpuinnista, sään tulevista lämpötiloista ja sateiden mahdollisista millimääristä on myös aika turvallisia puheenaiheita, olen vakuuttunut että nämä mammanpojat ovat kypsää kauraa:)
Ei muuta kuin uskallusta kehiin, mitä menetät, et mitään. - parempi yksin ......
Miksi tykkäykset tei ei tykkää pysy.
Ihan kuin täälä välvoja poistelis oman mielensä mukaan vähän kaikkee!!
Mistä nyt itte sattuutykkään!
EX-sinkkunainen" Samaa mieltä sun kans. Kahden Parkanolaisen on todellakin mahdoton seurustella! Täälä on todellakin pahansuopia ihmisiä(ei kaikki)
Ei itselle tapahtunut, vaan ystävälle :( - törmäilläänkö
ujo sinkkunainen! minä kyllä uskallan tulla keskustelemaan kanssasi. uskaltaisitko sinä?
- LuottoPukki
Niin kyllä minä sanalle oikein pyrin kun nään yksinäisen naisen.
En ole kylläkään Parkanolainen mut ei ole ollut siitä haittaakaan ollut.
Päin vastoin naiset aavistaa kehenkä voi luottaa. - mesikämmen
Aloittajalle, tiedosta myös seuraavat tosiasiat miesten tuijotuksesta.
1. Olet kaunis nainen.
2. Tuijottaja on parisuhteessa, avoliitossa, avioliitossa. Eikä näinollen voi muuta kuin ihailla sinua katsein, ainakin silloin kun ympärillä on muitakin. Vallan toinen asia on sitten kun kohtaatte kahden. Sillon varmaan puhekin luonnistuu. Luulisin, että tämä on yksi suuremmista syistä vain katsella, tulematta puheillesi. Näin joudun tekemään itsekin. Kaunista naista kokonaisuutena on aina ilo katsella.
3.Parisuhteessa elävä on luonnollisesti varauksellinen tulemaan puheillesi, koska ei tunne sinua ja tapaasi reagoida suhteessa olevaan. Eli alatko heti laulamaan kylillä, että "se tuli mun puheille, mitähän silläki oli mielessä" Mukavaahan olis tavata vaikka marjametsällä? - Kysympä vaan
Onko se sitten niin vaarallista jos puheille tulee? Ota mesikämmen oppia LuottoPukista! Ei kannata aina olla niin varauksellinen ihmisiä me kaikki täällä vaan ollaan.Jos onkin suteessa niin eihän se estä juttelemasta muille ihmisille! Pitää erottaa normaali jutustelu ja iskeminen toisistaan.
- mesikämmen
Kyllä se saattaa olla juurikin niin vaarallista, mikäli parisuhteessa elävän vaakakupissa on puolison lisäksi lapset, lapsenlapset, koko perhe yms. Vaarallista sana on hieman liian kova tähän yhteyteen, käytin sitä koska toit sen esiin, mutta näin karrikoiden.
Tärkein ja olennaisin seikka tässä on miksi ylipäätään tuntemattoman sinkkunaisen puheille parisuhteessa elävän miehen tulisi mennä? Toinen olennainen seikka puheille menemättä jättämiseen on se, kun ei haluta minkäänlaista eripuraa perheen sisälle. Ei haluta kiusallista tilannetta. Ei haluta aiheuttaa puolisolle pahaa mieltä (lähes vääjäämättä tästä sellainen aiheutuu, koska kyseessä täysin tuntematon sinkkunainen). Ennenkaikkea ei haluta loukata puolisoa. Ei haluta asettaa puolisoa, hyvää parisuhdetta minkäänlaiseen epävarmaan kysymyksiä herättävään tilanteeseen. Tämä on elämän realiteettia, jotka on ja olisi hyvä tunnistaa.
Monet vuosikymmeniä parisuhteessa eläneet eivät tunne toisen sisintä ja sitä mitä toinen oikeasti ajattelee ja haluaa. Minä tunnistan ja tiedän siksi toimin näin kuin toimin. Joku ajattelematon voisi sanoa minun olevan tossun alla, mutta näin ei ole, olen vain tässä kohdin riittävän tiedostava.
Yleisen elämänkokemuksen mukaan ja yleistäen vallallahan on käsitys eikä mikään julkinen salaisuus, siitä mitä nainen ajattelee toisesta naisesta, varsinkin kun kyseessä on jutustelua parisuhteessa elävän miehen ja sinkkunainen välillä.
Mielestäni tässä tilanteessa ei ole kyse välttämättä niinkään varautuneisuudesta vaan puolisoa kunnioittavaa ja arvostavaa käyttäytymistä. Eikä kyse ole myöskään varautuneisuudesta ihmisiä kohtaan, vaan varauksellisuudesta, sikkunaista ylipäätään täysin tuntematonta vierasta naista kohtaan. Huom kaksi täysin eri asiaa.
Ei sillä ettenkö minäkin haluaisi mennä aloittajan puheille, tottavieköön haluaisin. - Mummu no1
mesikämmen kirjoitti:
Kyllä se saattaa olla juurikin niin vaarallista, mikäli parisuhteessa elävän vaakakupissa on puolison lisäksi lapset, lapsenlapset, koko perhe yms. Vaarallista sana on hieman liian kova tähän yhteyteen, käytin sitä koska toit sen esiin, mutta näin karrikoiden.
Tärkein ja olennaisin seikka tässä on miksi ylipäätään tuntemattoman sinkkunaisen puheille parisuhteessa elävän miehen tulisi mennä? Toinen olennainen seikka puheille menemättä jättämiseen on se, kun ei haluta minkäänlaista eripuraa perheen sisälle. Ei haluta kiusallista tilannetta. Ei haluta aiheuttaa puolisolle pahaa mieltä (lähes vääjäämättä tästä sellainen aiheutuu, koska kyseessä täysin tuntematon sinkkunainen). Ennenkaikkea ei haluta loukata puolisoa. Ei haluta asettaa puolisoa, hyvää parisuhdetta minkäänlaiseen epävarmaan kysymyksiä herättävään tilanteeseen. Tämä on elämän realiteettia, jotka on ja olisi hyvä tunnistaa.
Monet vuosikymmeniä parisuhteessa eläneet eivät tunne toisen sisintä ja sitä mitä toinen oikeasti ajattelee ja haluaa. Minä tunnistan ja tiedän siksi toimin näin kuin toimin. Joku ajattelematon voisi sanoa minun olevan tossun alla, mutta näin ei ole, olen vain tässä kohdin riittävän tiedostava.
Yleisen elämänkokemuksen mukaan ja yleistäen vallallahan on käsitys eikä mikään julkinen salaisuus, siitä mitä nainen ajattelee toisesta naisesta, varsinkin kun kyseessä on jutustelua parisuhteessa elävän miehen ja sinkkunainen välillä.
Mielestäni tässä tilanteessa ei ole kyse välttämättä niinkään varautuneisuudesta vaan puolisoa kunnioittavaa ja arvostavaa käyttäytymistä. Eikä kyse ole myöskään varautuneisuudesta ihmisiä kohtaan, vaan varauksellisuudesta, sikkunaista ylipäätään täysin tuntematonta vierasta naista kohtaan. Huom kaksi täysin eri asiaa.
Ei sillä ettenkö minäkin haluaisi mennä aloittajan puheille, tottavieköön haluaisin.Hyvä Mesikämmen.
Ei kannata pilata hyvää suhdetta, Miksi muka pitäisi jutella vieraan sinkun kanssa??? En ymmärrä!!
Hoidetaan omaa hyvää suhdetta!!
Hyvä!!!
Olen 30v kulkenut yhteistä taivalta välillä ylä ja alamäkiä,kuuluu elämään ja onnellinen mummu.
- sutela4
Siis jutusteluako tuo sinkku nainen vaan kaipaa
- vitunvittu2
EI parkanos uskalla kenenkää puheille mennä, ku heti tulee vittuilua ku sanoo ees moi jos on vähänki rumemman näkönen tyyppi
- mistä sitä tietää
Onks tällä ujolla sinkkunaisella joku erityinen mies minkä toivoo tulevan jutuille? Puhut parkkisalueen ja kaupan alueesta? Täälläkö oot nähny miehen jonka haluaist jutuilles?
- törmäilläänkö14
alkaako sinun "ujo sinkkunainen" etunimesi kenties p.llä?
- Ex-parkanolainen
Ei täältä Parkanosta kehtaisi yrittää iskeä naisseuraa itselleen joten muutin isommalle paikkakunnalle. Eipähän ainakaan juorut leviä liian herkästi. Menestys ei ole ainakaan vielä ollut yhtään parempaa mutta kuten sanoin niin juorut ei leviä.
- ujo sinkkunainen
Olen keskustelun aloittaja. En todellakaan halua aiheuttaa kenellekään mielipahaa, enkä kiusallisia tilanteita, tms. Eikä tarkoituksenani ole aiheuttaa perheiden hajoamista, tai muunlaisia välirikkoja.
En halua varattujen miesten yrittävän iskeä minua, joten mesikämmenen ei tarvitse haluta puheilleni ainakaan siksi, että yrittäisin viedä jonkun muun miehen... Muuten voin kyllä jutella hänenkin kanssaan! :) En ole missään vaiheessa kirjoittanut, että haluaisin tutustua varattuihin miehiin, ainakaan siinä mielessä, että siitä pitäisi jonkun pahoittaa mielensä.
Vaikka olenkin sinkku, niin tutustun mielelläni uusiin ihmisiin muutenkin, kuin seurustelukumppanin haku mielessäni. En ajattele kaikkia miehiä mahdollisina seurustelukumppaneinani, vaan olen aina ollut sitä mieltä, että nainen ja mies voivat olla ystäviä, ilman sen kummempia taka-ajatuksia, tai odotuksia jostain enemmästä.
Tuo tuntuu olevan valitettavan yleinen ajattelutapa täälläpäin, että jos vastakkaisen sukupuolen edustajat juttelevat keskenään, tai muuten viettävät aikaa keskenään, niin heti ihmiset olettavat vaikka mitä ja juorut lähtevät liikkeelle. :(
En jaksa viettää kovin kauaa aikaani "pukkimiesten" kanssa, mutta fiksujen ihmisten kanssa kyllä. Ja tietysti tutustuminen on paras aloittaa juttelemalla, eihän sitä muuten tiedä, synkkaako toisen kanssa, vai ei.
Mielessäni ei ole ketään yhtä ainoaa miestä, jonka toivoisin alkavan juttelemaan minulle, joten positiivisen vaikutuksen voivat tehdä kaikki sellaiset miehet, jotka uskaltavat itse alkaa puhumaan minulle jotain. Ja minulle voi alkaa juttelemaan ihan muuten vain, ei kaiken tarvitse olla aina niin vakavaa! :) Myös uusiin naispuolisiin ihmisiin olisi mukava tutustua. Ja jotta ei tule mitään väärinkäsityksiä, niin en ole mitenkään naisista kiinnostunut, muuten kuin korkeintaan kaverimielessä, joten kenenkään ei kannata pelätä, että olisin iskemässä kenenkään naista, yhtään sen enempää, kuin kenenkään miestäkään! ;)
En ole edustaja, eikä etunimeni ala P-kirjaimella. Mutta kaupassa minun täytyy tosiaan käydä aina välillä. Muuallakin tietysti saa tulla juttelemaan, jos siltä tuntuu! :)- mesikämmen
En halua varattujen miesten yrittävän iskeä minua, joten mesikämmenen ei tarvitse haluta puheilleni ainakaan siksi, että yrittäisin viedä jonkun muun miehen... Muuten voin kyllä jutella hänenkin kanssaan! :) En ole missään vaiheessa kirjoittanut, että haluaisin tutustua varattuihin miehiin, ainakaan siinä mielessä, että siitä pitäisi jonkun pahoittaa mielensä.
Kuten ujo sinkkunainen huomaat, olen kopioinut ylhäälle ko.n kappaleesi, jonka pariin kohtaan annan selvennystä edelliseen kirjoitukseeni, tässä jäljempänä.
Mistään iskuyrityksistä en minäkään ole kirjoittanut, joten siinä ajatuksemme ovat yhteneväiset.
Kirjoitin ylipäätään parisuhteessa olevan miehen menoa jutustelemaan sinkkunaisen tai ylipäätään vieraan naisen luo ja miksi se on "vaarallista" . Siihen löytyy vastaukseni edellisestä kirjoituksestani.
Etkä liioin olekaan kirjoittanut, että haluaisit tutustua varattuihin miehiin, enkä itsekään olen näin sinusta väittänyt.
Vaan, aivan ensimmäisestä kirjoituksestani käy esille, että olen parisuhteessa. Ko.n kirjoitukseeni kommentoi nimim. "Kysympä vaan" kehoittaen ottamaan oppia nimim. "Luottopukki". Kommentointi oli oli osoitettu "Kysympä vaan" kirjoitukseen, ei sinulle.
"Kysympä vaan" kehoittaa ottamaan oppia "Luottopukista" seuraavasti. Varatut miehet menkää sinkkunaisen jutuille.
- juuri sellaisissa
Jos aloitus olisi ollut sinkkumiehen laittama, neuvo olisi ollut mennä avantouintiin. Siellä ns. helppoja naisia käy. Saavat keikistellä samalla pikku pikku bikineissä.
- jospa jutuille
Missäs ujoon sinkkunaiseen sitte vois oikeen tutustua tulle puheille? Kerro ny pikkusen ittestäs, vaikka ikä, pituus, vaalea-tumma-brunette? Miks ny sinkku? Ja kauanko? Koska oot parkanoonn muuttanu jne. Kaunis? .)
- Epäluuloinen
Ujo sinkkunainen ja mesikämmen kirjoittavat niin samalla tyylillä, että epäilen heidän olevan yksi ja sama henkilö. Olisiko peräti trolli.
- sanon minä
Silloin kun alkaa kuvitella, että kykenisi tunnistamaan kirjoituksen takaa jonkun henkilön tai yhdistämään kirjoittajat samaksi, niin kannattaa siirtyä muille foorumeille. Netttikeskustelut ja liika netissä roikkuminen ovat omiaan synnyttämään vainoharhaa.
- ujo sinkkunainen
Minä en ainakaan trollaa, tuosta mesikämmenestä en tiedä. Mutta epäilen kyllä, ettei hänkään trollaa, koska hänen viestinsä ovat olleet ihan asiallisia. Mitä järkeä minun olisi kysyä täällä tuollaista asiaa ja alkaa vastailemaan itse omaan kysymykseeni?
En varmasti ole ainoa, joka on samaa mieltä siitä, että Parkanossa mietitään liikaa sitä, kenelle voi puhua ja mitä muut ajattelevat, jos teen näin, tai näin.
Olen asunut koko ikäni Parkanossa, joten nämä jutut ovat tulleet tutuiksi... Se onkin juuri yksi syy sinkkuuteeni, kun miehet eivät uskalla tutustua minuun. Ja kuten "Ei poikkeuksellisia"-nimimerkki totesi aiemmin tässä viestiketjussa, niin naisten ei sovi juosta miesten perässä, vaan miesten pitää antaa saalistaa! Monen miehen saalistus vain tuntuu jäävän siihen katseluasteelle...
En osaa sanoa mitään tiettyä paikkaa, jossa puheilleni voisi tulla, mutta missä vaan, missä on mahdollisuus jutella, tai heittää ohimennen jotakin kommenttia. Pelkkä tuijotus on häiritsevää, kun en tiedä, miksi joku tuijottaa minua.
- mesikämmen
"Epäluuloiselle" tiedoksi, minäkään en trollaa. Olen otettu samaistamisestasi "ujon sinkkunaisen" ja minun kirjoituksista, sillä niin varsin asiallisesti ja fiksusti hän kirjoittaa. Emme kuitenkaan ole sama henkilö. Ilo olisi minun puolellani jos hänet tuntisin, mutta sitä en voi tietää, tunnenko vai enkö, eikä sillä ole merkitystä tässä kohdin, kun keskustelupalstalle kirjoitellaan. Siitä varsin osuvasti on kirjoittanutkin nimim. "sanon minä". Hänellä loistava kirjoitus tämänkaltaisista tunnistusilmoituksista, ne eivät todellakaan kuuluu tähän foorumiin.
- Epäluuloinen
Otan opikseni ja poistun takavasemmalle.
- jospa jutuille
Mistä sut ujo sinkkunainen sitte tunnistaa? Enkä mä voi tulla puheilles ku en sua tunne.
- ujo sinkkunainen
Minut tunnistaa ainakin siitä, että kuljeskelen useimmiten yksin ja vasemmassa nimettömässäni ei ole sormusta. Enkä harrasta miesten saalistusta. :)
Eihän sitä tiedä, vaikka me tunnettaisiinkin toisemme, ainakin ulkonäöltä, jos ei sen paremmin.
- Metsälle
Mesikämmen vois mennä metsään kun on kerran varattu ettei tule juoruja.
- mesikämmen
Nyt ei parene mesikämmenenkään metsään mennä. Siellä voi joutua jahdatuksi, saalistuksen kohteeksi, sillä nyhän on karhujahti jo alkanut. Voi tulla vaikka kaadetuksi ja mitä siitä sitten sanoisikin varatun mesikämmenen puoliso.
- mesikämmen
mesikämmen kirjoitti:
Nyt ei parene mesikämmenenkään metsään mennä. Siellä voi joutua jahdatuksi, saalistuksen kohteeksi, sillä nyhän on karhujahti jo alkanut. Voi tulla vaikka kaadetuksi ja mitä siitä sitten sanoisikin varatun mesikämmenen puoliso.
Eikä siitä tulisi pelkästään juoruja, siitä tulisi mahdollisesti jopa hautajaiset. Puhetta riittäisi ainakin.
- Koloo Saa Kyllä
Voi herra jeesus näitä reppana äijiä. Ny joku punainen sivonkihuivinen
mimmeli muka kanssa sitten ei tuu juttusille. On sitten se ja sama
tulee juttusille tai ei. Ja näin kaikenmoisia vekuttajia nähneenä
luonto vetää tikanpojan puuhun.- selkeyttä kaivataan!
Nyt kun tässä on epäilty, että sama kirjoittaja esiintyisi useammalla eri nimimerkillä, niin tuo Koloo Saa Kyllä vaikuttaa olevan ainakin kirjoitustaidoltaan sama henkilö, kuin nimimerkki minä vaan.
Tämän lauseen tarkoitus jäi ainakin minulle epäselväksi: Ny joku punainen sivonkihuivinen mimmeli muka kanssa sitten ei tuu juttusille. Siis mikä on punainen? - minä vaan
selkeyttä kaivataan! kirjoitti:
Nyt kun tässä on epäilty, että sama kirjoittaja esiintyisi useammalla eri nimimerkillä, niin tuo Koloo Saa Kyllä vaikuttaa olevan ainakin kirjoitustaidoltaan sama henkilö, kuin nimimerkki minä vaan.
Tämän lauseen tarkoitus jäi ainakin minulle epäselväksi: Ny joku punainen sivonkihuivinen mimmeli muka kanssa sitten ei tuu juttusille. Siis mikä on punainen?joo täytyy sanoa suoraan te parkanolaiset naiset ainakin otte menettäneet luottamuksen minun kohdallani.täs .1-2.viimeksi kuluneen vuoden aikana teitä on lupauksen pettänyt ainakin .4.naista trefeille tulesanne ei oo näkynyt sovitussa paikassa .mutta kustannukset onneksi minulle ovat jäneet pieniksi ,koska kuljen ohitse kahdella eri masturilla noita rakennus tarvikkeita kuskatessani ja oon noi treffit sovitellut noille reiteille ,joten en oo turhia kilometrejä teidän takia ajanut..
- kunnon miäs
minä vaan kirjoitti:
joo täytyy sanoa suoraan te parkanolaiset naiset ainakin otte menettäneet luottamuksen minun kohdallani.täs .1-2.viimeksi kuluneen vuoden aikana teitä on lupauksen pettänyt ainakin .4.naista trefeille tulesanne ei oo näkynyt sovitussa paikassa .mutta kustannukset onneksi minulle ovat jäneet pieniksi ,koska kuljen ohitse kahdella eri masturilla noita rakennus tarvikkeita kuskatessani ja oon noi treffit sovitellut noille reiteille ,joten en oo turhia kilometrejä teidän takia ajanut..
masturi-kuski ehkä naiset vaistoaa mikä olet!!
- hölösuu ämmät
minä vaan kirjoitti:
joo täytyy sanoa suoraan te parkanolaiset naiset ainakin otte menettäneet luottamuksen minun kohdallani.täs .1-2.viimeksi kuluneen vuoden aikana teitä on lupauksen pettänyt ainakin .4.naista trefeille tulesanne ei oo näkynyt sovitussa paikassa .mutta kustannukset onneksi minulle ovat jäneet pieniksi ,koska kuljen ohitse kahdella eri masturilla noita rakennus tarvikkeita kuskatessani ja oon noi treffit sovitellut noille reiteille ,joten en oo turhia kilometrejä teidän takia ajanut..
ooon aika samoilla linjoilla eikä nyt rajoitu pelkkään Parkanoon.
On vaikee ymmärtää jos ihmiset etsivät toisiaan esim. netin välityksellä, jutellaan niitä näitä, hyvin synkkaa ja sovitaan treffit johonkin paikkaan niin usein naista ei näy mailla halmeilla...
On perin kummallista miksi naiset sortuvat useasti tähän ja sitten kehtaavat haukkua miehiä että nämä eivät halua tavata ketään. Mielestäni jos sovitaan treffit niistä pidetään kiinni, ei liene kauhea vaiva kenellekkään pitää lupaukset, aiheuttaa vaan toiselle suuren pettymyksen kun on ihan aidosti liikkeellä.
Toinen seikka on se kun oon itse joskus käynyt netin välityksellä treffeillä niin naisella on kaveri 100m päässä tarkkailemassa millainen mies on kyseessä, omituista mielestäni että jos tehdään treffit ekaa kertaa sen tietää monet etukäteen, eiköhän asia pitäisi olla kahden kauppa. - Riskinhallintakykyä
minä vaan kirjoitti:
"Minä vaan" on kyllä aika huumorimies. Rakennustarvikkeita täynnä olevalla maasturilla treffeille, kenties vielä työkamppeissa.
Taloudellinen toki, koska ajattelee yhdistävänsä huvin ja hyödyn.
- aitouros
Parkanolaiset naiset on ylpeitä ja pukeutuvat huonosti mennessään iltamenoihin. Sitä varten tuo miesten tuijottaminen on, kun arvioivat kannattaako ryysyissä kulkevan naisen kanssa minnekkään lähteä. Parkanolaiset naiset ei tutuillekkaan moikkaa. Kadullakin kävellessään menevät nokka pystyssä ohi. Naiset täällä on huonotapaisia eikä osaa olla edes ystävällisiä. Kuka sellaisten juttusille menee, kun odottelevat sadun prinssiä ja sitten retkahtavat auervaaroihin.
Ei aito uros tuollaisten naisten kanssa ala seurustella. Valittakoot naiset sitten yksinoloaan.- Ei ylpeä, vaan ujo
Ujous sekoitetaan liian usein ylpeyteen ja "nokka pystyssä" kävelyyn.
Mikä on aitouroksen käsitys huonosta pukeutumisesta? Pukeutuuko hän itse hyvin?
- vihreää valoa
Miehet tulevat avautumaan tunteistaan tuhannen kännissä, mutta sitten selvin päin eivät uskalla edes moikata. Vaikka nainen olisi kiinnostunut niin mitään ei uskalleta yrittää. Monta hyvää hetkeä menee näillä miehillä ohi, mutta minkäs teet?
- Herätys nyhveröt
Ainahan voi Nainen mennä juttelemaan jos häntä kiinnostaa joku mies
- luppakorva2
no voi herranjestas! tulee maailmanloppu kai jos sinkku ja varattu juttelee keskenään.. on ihmisen päässä vikaa jos ei pysty ymmärtää että kaikki sinkut ei jahtaa varattuja ja ole perheenrikkojia, ja voi haluta jutella ihan vaan siksi että toinen on mielenkiintoinen ihminen.
no mutta, parkanohan ei tunnetusti harrasta avarakatseisuutta. - Näin
Tätä mieltä minäkin olen että ihmiset voivat jutella ilman taka ajatuksia, mutta meitä on moneen junaan . Ja voihan se olla että on ikkunat mettäänpäin ja silleen....
- vihreää valoa
No kun se mies ei selvinpäin uskalla edes jutella ja kyllä pidemmän päälle alkaa tuntua ettei mies välitä hevon p***aa kun ei oma-alotteisesti ota kontaktia vaan se jää aina naisen kontolle.
- Arvostelukykyä
Älä haaskaa aikaasi tuollaiseen mieheen, miehiä on kuin meressä kaloja.
- minä vaan.
joo en oo niin hölmö että noita rakennustarvikkeita autossa sisällä kuskaan katsokaas kuomulliset peräkärrytkin on keksitty.ja mikä ikävintä nois petäjissä kaksi niistä on ollut jonkinverran koulutustakin omaviia ,koska toinen on sairaan hoitaja ja toinen on psykiatsisela puolella hoitajana.
- Kyrväsmies
No sillai sitä pitää villakuorma ja neljäntuuman nauloja pakki
autoon ja naisiin. Ei sillä varustuksella muita saakkaan kuin hoitureita.- minä vaan
no joo teen tälläsen turhaksi todetun kokeilun vieläkö .j:alkavaa hoitajaa joka olit 0700-alkuisella keskustelulinjalla kinnostaisi naapuri kaupungista oleva henkilö joka omistaa kesämökkejä parkanossa ja entisessä viljakalassa tiedät kyllä kuka on kysessä?
- 4 ikää vielä jäljell
sinä "ujo sinkkunainen" mitä ikäluokkaa olet? kyseleepi yksi ujo miäs. 18-29v, 29-42v, 42-58v, 58-72v.? itse kuulun tuohon 42-58v.
- ujo sinkkunainen
Olen sinua nuorempi, noista mainitsemistasi ikäryhmistä 29-42 v., ja tuon ikäryhmän alkupäästä.
- 4 ikää vielä jäljell
ujo sinkkunainen kirjoitti:
Olen sinua nuorempi, noista mainitsemistasi ikäryhmistä 29-42 v., ja tuon ikäryhmän alkupäästä.
"ujo sinkkunainen"! minä sitten taidan olla sinulle liian iäkäs keskustelukumppani.siis itse kuulun tuon 4 alkavan alkupäähän. parkanossa en asu,mutta muuten tuttu paikka on.
- sinkkumies puheille
Aika vaikeeta sua alkaa noitten antamises tietojen perusteella ettiin. Ittekin sinkku ja haluaisin oikeesti seurusteusuhteen, en pelkästää juttelua. Ookko millä alalla duunis? Ookko aina ollu sinkku? Miten suhun saa yhteyren? Oon ton 29-42v ikäryhmän yläpäästä.
- Hyssyn tyssyn
Juu kuules. Liika vanha olet eikä taida enään ottaa eteenkään.
Viiskymppiset ämmät alkaa lihoon ja silloin pitää pystyä
hyssyttään oikein kunnolla.- ei ota ei
Jaahas, näin käypi sinullekin joskus......
- niin se menee
Eiköhän se henkinen yhteys ole tärkeämpää kuin mikään eteen ottaminen. Tämä on nelikymppisen sinkkunaisen mielipide.
- 4 ikää vielä jäljell
"ujo sinkkunainen"! jos saan olla utelias, niin asutko kerrostalo,rivari,omakotitalossa? onko sinulla autoa? vinkkiä pitäisi saada, että tunnistaisin sinut jotenkin.
- ujo sinkkunainen
Kysyin ihan yleisesti, että onko se ihan normaalia täälläpäin, että jos joku mies näkee jossain kiinnostavan naisen, niin mies vain tuijottaa naista. Ja tarkoitin siis ihan oikeasti näkemistä jossakin paikassa, ei netissä. Tuohon kysymykseen ei ole tainnut tulla muuta vastausta, kuin nimimerkki "ex-sinkkunaisen" vastaus.
Viestini ei siis ollut tarkoitus olla seuranhakuilmoitus, vaan haluaisin tietää kokemuksia siitä, uskaltavatko miehet yleensä alkaa juttelemaan kiinnostavan naisen kanssa muuallakin, kuin baarissa, tai netissä.
Olen itsekin ujo, joten en ole innokas kertomaan täällä kovin tarkkoja tietoja itsestäni. - tyhmä
Kysyin ihan yleisesti, että onko se ihan normaalia täälläpäin, että jos joku mies näkee jossain kiinnostavan naisen, niin mies vain tuijottaa naista. Ja tarkoitin siis ihan oikeasti näkemistä jossakin paikassa, ei netissä. Tuohon kysymykseen ei ole tainnut tulla muuta vastausta, kuin nimimerkki "ex-sinkkunaisen" vastaus.
Viestini ei siis ollut tarkoitus olla seuranhakuilmoitus, vaan haluaisin tietää kokemuksia siitä, uskaltavatko miehet yleensä alkaa juttelemaan kiinnostavan naisen kanssa muuallakin, kuin baarissa, tai netissä.
Olen itsekin ujo, joten en ole innokas kertomaan täällä kovin tarkkoja tietoja itsestäni.Ihan normaalia! Siinä se oli kysymykseesi vastaus, johan olikin kysymys!
Kysyt onko normaalia täälläpäin -mitä sellaista kyselet kun olet sen omakohtaisesti kokenut ja tiesit siihen jo vastauksenikin. Olethan sanonut täällä kirjoituksissa olevasi syntyperäinen Parkanolainen, aina asunut täällä. - joopajooja heikunkei
tyhmä kirjoitti:
Ihan normaalia! Siinä se oli kysymykseesi vastaus, johan olikin kysymys!
Kysyt onko normaalia täälläpäin -mitä sellaista kyselet kun olet sen omakohtaisesti kokenut ja tiesit siihen jo vastauksenikin. Olethan sanonut täällä kirjoituksissa olevasi syntyperäinen Parkanolainen, aina asunut täällä.Niinhän näkyy olevankin. Otin sitaatteihin ujon sinkkunaisen kirjoituksen "Olen asunut koko ikäni Parkanossa, joten nämä jutut ovat tulleet tutuiksi"
Asunut koko ikänsä Parkanossa. Ja on näköjään jo tuossa sitaateissa itse vastannutkin kysymkseensä, joten aivan turha keskustelun aloitus aloittajalle itselleen. Mitä sitten oikeesti haettiin..hmm.
Outoa myös kun ujo sinkkunainen ikänsä Parkanossa asuneena asettaa sanansa ikäänkuin ei olisikaan Parkanolainen kirjoittaessaan "onko se ihan normaali TÄÄLLÄPÄIN" - BUUUUUUUUUU
Olen itsekin ujo, joten en ole innokas kertomaan täällä kovin tarkkoja tietoja itsestäni.BUUU..BUUU..BUUU..mikä siis oikeesti oli tarkoituksesi? Olisi mielenkiintoista näiden muiden hyvien kirjoitusten jälkeen saada mielipiteesi. Nuo kaikki muut nimimerkit tässä lähellä ovat todella oikeaoppisesti ja hyvin tulkinneet kirjoituksiasi.
- Kaunis nainen
Parkanossa kaikki vahtaa kaikkia.Parkanossa pääsee suojatien ylikkin turvallisesti koska kaikki autot pysähtyy jo ajoissa, siks että ne näkis kuka suojatien ylittää.Kaupoissa vahdataan erityisesti, äijät oikein kerääntyy esim. Lidiin rinkiin juoruaan ja vahtaan ihmisiä.Se on vaan niin Parkanolaista tapaa. Jos on kaunis ,niin vahdataan tuplasti,jos olet ruma tai vammainen tms, vilkuillaan salaa mutta häpeilemättä. Lisäksi kaikki tuntee toisensa,jutut lähtee ihan pienestäkin vinkistä liikkeelle. Minun mielestä sinkkunaisen aloittama keskustelu oli ihan turha,nyt jokaista yksin kulkevaa naista vahdataan ja mietitään,,mmmm siinä se ujo sinkkunainen nyt taitaa kuljeskella,heh miten lapsellista.
- Ympäripyöreää
Ujo sinkkunainen ei taida itsekään tietää mitä haluaa.
Miesten pitäisi tulla juttusille, mutta ei kuitenkaan seuraa hae.... mitä hän on vailla?- ujo sinkkunainen
Yritän nyt selventää, mitä tarkoitin aloituksessani. Asiaa on kyllä vaikea selittää lyhyesti.
Eli, siis mitä minun pitäisi ajatella, jos ja kun joku mies tuijottelee minua? Tähän joku on jo vastannutkin jotakin.
Olen miettinyt, että onko muillakin naisilla samanlaisia kokemuksia, kuin minulla, että miehet tuijottelevat ja vaikuttaisivat olevan kiinnostuneita tutustumaan paremmin, mutta he eivät kuitenkaan tee asian hyväksi muuta. Vai onko vika vain minussa, kun miehet vain tuijottelevat minua?
En tiedä, että odottavatko miehet yleensä, että heidän tuijotukseensa vastataan tuijottamalla takaisin, tai että nainen alkaa puhumaan ensin heille, vai mitä. Vai tuijottelevatko miehet ihan muuten vain kaikkia ihmisiä, kuten "Kaunis nainen" aiemmin kirjoittikin.
En ole huomannut naisten tuijottelevan minua, siksi puhun nyt miesten tuijottelusta.
En tarkoittanut pelkästään parkanolaisia miehiä, vaan täälläpäin asuvia yleensä. En tiedä, ovatko parkanolaiset miehet täysin erilaisia, kuin esim. lähikunnissa asuvat.
Olen jo aiemmissa viesteissäni yrittänyt selittää, että minusta on mukava tutustua uusiin ihmisiin, eli ei vain seurustelukumppanin haku mielessäni. Mutta, kuten täällä on kirjoitettukin, niin täälläpäin ei tiedä, kenelle voi alkaa juttelemaan, kun tosiaan ei voi tietää, millaisen vastaanoton kulloinkin saa... - uskomatonta höpinää
Yritän nyt selventää, mitä tarkoitin aloituksessani. Asiaa on kyllä vaikea selittää lyhyesti.
Eli, siis mitä minun pitäisi ajatella, jos ja kun joku mies tuijottelee minua? Tähän joku on jo vastannutkin jotakin.
Olen miettinyt, että onko muillakin naisilla samanlaisia kokemuksia, kuin minulla, että miehet tuijottelevat ja vaikuttaisivat olevan kiinnostuneita tutustumaan paremmin, mutta he eivät kuitenkaan tee asian hyväksi muuta. Vai onko vika vain minussa, kun miehet vain tuijottelevat minua?
En tiedä, että odottavatko miehet yleensä, että heidän tuijotukseensa vastataan tuijottamalla takaisin, tai että nainen alkaa puhumaan ensin heille, vai mitä. Vai tuijottelevatko miehet ihan muuten vain kaikkia ihmisiä, kuten "Kaunis nainen" aiemmin kirjoittikin.
En ole huomannut naisten tuijottelevan minua, siksi puhun nyt miesten tuijottelusta.
En tarkoittanut pelkästään parkanolaisia miehiä, vaan täälläpäin asuvia yleensä. En tiedä, ovatko parkanolaiset miehet täysin erilaisia, kuin esim. lähikunnissa asuvat.
Olen jo aiemmissa viesteissäni yrittänyt selittää, että minusta on mukava tutustua uusiin ihmisiin, eli ei vain seurustelukumppanin haku mielessäni. Mutta, kuten täällä on kirjoitettukin, niin täälläpäin ei tiedä, kenelle voi alkaa juttelemaan, kun tosiaan ei voi tietää, millaisen vastaanoton kulloinkin saa..."täälläpäin"..voi noita sanavalintojasi, naurattaa! Vedetäänkö Suomi pituussuunnassa vaiko poikkisuunnassa poikki? Se puolisko johon Parkano jää on "täälläpäin".
- Thai tyttö
Eihän näistä sinkula ja rinkula ämmistä tiedä mitä ne haluaa.
Niiden mieliala vaihtelee kuin sää. Ei kannata olla tekemisis.
Parempi lähteä thaimaahan ja tuoda sieltä ämmä antaa näitten täällä
vaihdella mielialaansa kaikessa rauhassa.- joko thai3
Minkälainen thai-tyttö on luonteeltaan? Pisti muuten harkitsemaan ihan tosissaan. Tuleeko thai mielellään suomeen asumaan?
- tosi on
Niin, thaitytön ei tarvitse haluta mitään, kun mies päättää sen hänen puolestaan.
- turhuuksienturhuus
Tämä aloituskeskustelu on niin turha, että se on syytä lopettaa!
- Monta mieltä.
Heti pitäis lopettaa jos nousee esiin parempia naisia tuolta muualtapäin. Pitäis vaan jyystätä näitä paikallisia joiden mieli seilaa
kuin kaarnalaiva. - mummeli no1
Olen pian 51v ja mummu ja miehet katselee,ei tuo ole ihmeellistä!!!
K atsovat onko tuttu vai kuka!!!
Turhaa kirjoittelua.
Mene kysyyn mitä mietit tai katselet tunnetko!!!- mesikämmen
Hyvä Mummeli! Juuri noin! Kirjoitat asiaa!
- Thainaisia vaareille
Kyllä nää mummut saa olla ihan rauhas. Mutta jos haluat sellaista
kummallista jäynää niin sitten vaan naapurin mummun kanssa hieroon
ja pian on sekaisin kaikki. - Rohkasuryypiskelijä
Mä en ainakaan uskalla naiselle jutella ennen kuin oon juonu vähintään puoli pulloa kossua. Ja seuraavana aamuna herään tyhjän pullon kanssa enkä muista että tuliko sen naisen kanssa juteltua.
- Heipparallaa........
Ei sua oo näkyny pitkää aikaan, tuu puheille ku nähää, mäkun oon niin ujo? vai mitä T
- minä vaan
moi ootko.j:alkava etunimeltäsi ole va henkilö kyseleepi mökeilijä naapuri kaupungista?
- Heipparallaa sulleki
Onko tuo T viestin kirjoittajan nimimerkki, vai onko viesti osoitettu T:lle?
- fjgjhhhk
Heipparallaa sulleki kirjoitti:
Onko tuo T viestin kirjoittajan nimimerkki, vai onko viesti osoitettu T:lle?
T:lle osoitettu
- Haluutkos Vielä
No oon sitten katsellut näitä parkanon ämmiä. Tänään viimeksi kun
kävin siellä lidlissä. Ei herra jumala kaikki on suuren apatian vallassa
ei sitten seksin virnettäkään kellään. Pistäkääs ny 55 yli naiset
seksi virne naamaan niin päästään asiaan. Viimeinen suora alkaa
halut loppuu. - äijä suoraxi
mahtaneekohan parkanon.........saaha vielä mut suoraksi ? onko sitä kapasiteettia?
- Mies ja pullo
Eikös kaikki naiset aina valita samaa että miehet ei uskalla tulla jutteleen selvin päin? Ei pitäis olla kellekään mikään järisyttävä uutinen.
- kesäaikaanvaan
Nuo 55-60 vuotiaat ainakin kävelee nokka pystyssä eivätkä nauti viimeisistä mahdollisuuksistaan olla naisellinen. Leikkivät vielä nuorta siveellistä ja kuitenkin vielä viime hetkillään haluavat miehen iskeä. Uskaltaisivat nyt reilusti toteuttaa haaveensa.
- 44 v komea ei kolea
Nytkin tätä kirjoittaessa panettaa niin pirusti mutta eipä tule kukaan parkanolainen 18-68 -vuotias nainen soittamaan ovikelloa... yksin tässä täytyy taas touhuta... ootte te ihme muijia.
- Konvehtööri
Kannattais ehkä mennä katseleen Parkanon rautatieasemalle klo 20-24 päivittäin, sieltä sitä naisseuraa löytyy eivätkä kaikki ota siitä edes rahaakaan.
- ex-parkanolainen
Parkano on kyllä aikamoinen paikka, heti vittuilua tässäkin topicissa kun joku nätisti jotain kysyy. Ei mikään ihme, että ihmiset ei uskalla jutella toisilleen.
Pari asiaa, jotka olen itse huomannut:
1. Parkanossa nyt vaan tuijotetaan. Kaikki tuijottaa kaikkia. Sitten jos on yhtään kauniimpi tai erikoisemman näköinen ihminen, niin tuijotetaan kahta kauheammin. Se ei välttämättä ole merkki mistään.
2. Parkanolaiset ei small talkkaa tuntemattomille. Puolitutuille kyllä. Perunoista kyllä. Mutta tutustumismielessä ei.
3. Parkanolaiset no kateellisia ja ilkeitä. Juuri näitä elämäänsä kyllästyneitä "ns. helppoja löytyyy avantouinnista/hirvipeijaisista/perjantaitorilta" -kommentteja heittäviä mulkkuja löytyy vaikka muille jakaa.
Siis ohjeeni:
1. Muuta helvettiin sieltä. Juokse niin pian kun pystyt. Ihan sama vaikka olisi tiedossa rantatontti ja työpaikka, LÄHDE KUN VIELÄ VOIT.
2. Jos joudut kumminkin jäämään, baariin vaan tutustumaan. Tai harrastuksiin. Sinkkuja ei hirveästi taida olla ja jos on, niin ne on sinkkuja aiheesta.
3. Nainenkin voi tehdä aloitteen. Itse tein aikoinani aloitteen miehen kanssa, jonka kanssa oli ollut molemminpuolista kiinnostusta vuosien ajan. Eihän siitä mitään tullut kun ukko ei puhua pukahtanut tai mitään julkisella paikalla uskaltanut.
4. Haluan sanoa vielä kerran, ei ole liian myöhäistä lähteä. Mahdotonta parkanolaisille miehille on puhua, nehän asuvat autoissaan.
- kahvityttö
Shellillä joku pullapoika odottaa,Ota siitä hän jahtaa minua,En ole vapaa!!
- ujo sinkkunainen
En tiedä, kenelle tuo kahvitytön viimeisin viesti on tarkoitettu, mutta koska se on minun aloittamassani viestiketjussa, niin uskallan vastata siihen.
Luin tuon Shellin "pullapojan" aloituksen toisesta viestiketjusta ja siinä hän kertoo, ettei uskaltanut jutella kiinnostavalle naiselle mitään, mutta tuijotteli sitäkin enemmän. Jos kahvityttö lukee tästä ketjusta minun kirjoituksiani, niin hän huomaa, että minun "ongelmanani" on ollut juuri tuollainen toiminta, kuin tuolla Shellin "pullapojalla". Eli, siis miehet kyllä tuijottelevat minua, mutta harvemmin kukaan uskaltaa puhua mitään. Joten tämä Shellin "pullapoika" ei taida olla minulle sopivaa seuraa.
Tuo kehottamasi "Ota siitä" ei ole oikein minulle sopivaa toimintaa. Minusta tuntuu, että jos ja kun alan itse puhua jollekin miehelle, niin useimmat vain pelästyvät ja hätääntyvät, joten siksikään minua ei innosta alkaa enää juttelemaan itse miehille. Enhän halua kuitenkaan pelotella ketään! ;) - Ympäripyöreää
En tiedä, kenelle tuo kahvitytön viimeisin viesti on tarkoitettu, mutta koska se on minun aloittamassani viestiketjussa, niin uskallan vastata siihen.
Luin tuon Shellin "pullapojan" aloituksen toisesta viestiketjusta ja siinä hän kertoo, ettei uskaltanut jutella kiinnostavalle naiselle mitään, mutta tuijotteli sitäkin enemmän. Jos kahvityttö lukee tästä ketjusta minun kirjoituksiani, niin hän huomaa, että minun "ongelmanani" on ollut juuri tuollainen toiminta, kuin tuolla Shellin "pullapojalla". Eli, siis miehet kyllä tuijottelevat minua, mutta harvemmin kukaan uskaltaa puhua mitään. Joten tämä Shellin "pullapoika" ei taida olla minulle sopivaa seuraa.
Tuo kehottamasi "Ota siitä" ei ole oikein minulle sopivaa toimintaa. Minusta tuntuu, että jos ja kun alan itse puhua jollekin miehelle, niin useimmat vain pelästyvät ja hätääntyvät, joten siksikään minua ei innosta alkaa enää juttelemaan itse miehille. Enhän halua kuitenkaan pelotella ketään! ;)Ujo sinkkunainen on siis jahkaillut jo yli kaksi kuukautta: uskallanko...puhunko....pelästyykö.....hätääntyykö?????
Jahkailu, jahkailu, jahkailu.......
Lopeta liika funtsiminen ja toimi.
Luu jää valitsijan kouraan. - ujo sinkkunainen
Ympäripyöreää kirjoitti:
Ujo sinkkunainen on siis jahkaillut jo yli kaksi kuukautta: uskallanko...puhunko....pelästyykö.....hätääntyykö?????
Jahkailu, jahkailu, jahkailu.......
Lopeta liika funtsiminen ja toimi.
Luu jää valitsijan kouraan.Ympäripyöreää-nimimerkki on täysin oikeassa tuossa, että ei saisi ajatella liikaa, vaan toimia. En ole valitettavasti sitä taitoa oppinut.
En ole jahkaillut kahta kuukautta, vaan kuten aloitusviestistänikin voi lukea, niin olen miettinyt tätä asiaa jo hyvinkin pitkän aikaa. Siksi halusinkin kuulla muiden kokemuksia tästä aiheesta.
En ole edes nähnyt parin viime kuukauden aikana ketään kiinnostavaa miestä. - Ympäripyöreää
Ympäripyöreää-nimimerkki on täysin oikeassa tuossa, että ei saisi ajatella liikaa, vaan toimia. En ole valitettavasti sitä taitoa oppinut.
En ole jahkaillut kahta kuukautta, vaan kuten aloitusviestistänikin voi lukea, niin olen miettinyt tätä asiaa jo hyvinkin pitkän aikaa. Siksi halusinkin kuulla muiden kokemuksia tästä aiheesta.
En ole edes nähnyt parin viime kuukauden aikana ketään kiinnostavaa miestä.Olet siis "kranttu".
Minkälainen mies sinua kiinnostaa? Pitääkö miehen olla hyvännäköinen? Entä pukeutuminen, onko se tärkeä asia? Kiinnostaako itsevarma yksilö, vai hiljaisemman oloinen kaksilahkeinen? - ujo sinkkunainen
Ympäripyöreää kirjoitti:
Olet siis "kranttu".
Minkälainen mies sinua kiinnostaa? Pitääkö miehen olla hyvännäköinen? Entä pukeutuminen, onko se tärkeä asia? Kiinnostaako itsevarma yksilö, vai hiljaisemman oloinen kaksilahkeinen?Olet luultavasti tuossa kranttu-asiassakin oikeassa... Oletko "Ympäripyöreää" mies, vai nainen?
Sitä on vaikea selittää (ainakaan lyhyesti), millainen mies minua kiinnostaa. Joidenkin ihmisten kanssa vain synkkaa ja joidenkin ei.
Ainakin miehen pitää osata käyttäytyä. En kuitenkaan tarkoita mitään "hienostelua", kuten oven avaamista naiselle, tuolin vetämistä alle, takin päälle auttamista, tms. Hänen pitää osata puhua jotain muuta, kuin pelkkiä navanalusjuttuja, tms. Lisäksi miehen pitää osata ottaa minutkin huomioon.
Hyvännäköisyys riippuu tietysti katsojasta. Minun mielestäni hyvännäköinen mies ei välttämättä ole jonkun muun mielestä hyvännäköinen. Eli, minulle riittää, että mies miellyttää minua ja minun silmääni. :) En yleensä kiinnitä ihmisten pukeutumiseen kovin paljon huomiota, paitsi, jos jollain ihmisellä sattuu olemaan jotenkin silmiinpistävä vaatetus. Mutta, ei siisti ja tilanteeseen sopiva pukeutuminen haitaksikaan ole. ;) Tuosta tuli mieleen, että miehellekin täytyy olla naisessa tärkeämpää muut asiat, kuin pelkkä ulkonäkö.
Miehellä olisi hyvä olla itsevarmuutta edes sen verran, että hän uskaltaisi alkaa itse juttelemaan minulle, tai ottaa minuun yhteyttä jollakin muulla tavalla. Kun tosiaan oman kokemukseni mukaan, jos olen itse yrittänyt tehdä tuttavuutta jonkun miehen kanssa, niin siitä ei ole ikinä seurannut mitään hyvää... Hiljaisuus sinänsä ei ole aina huono asia, varsinkaan, jos ei ole mitään puhumisen arvoista asiaa! Mielestäni on parempi olla hiljaa, kuin möläytellä jotakin hölmöjä juttuja, tai möykätä vain siksi, että tulisi huomatuksi! ;) - Ympäripyöreää
Olet luultavasti tuossa kranttu-asiassakin oikeassa... Oletko "Ympäripyöreää" mies, vai nainen?
Sitä on vaikea selittää (ainakaan lyhyesti), millainen mies minua kiinnostaa. Joidenkin ihmisten kanssa vain synkkaa ja joidenkin ei.
Ainakin miehen pitää osata käyttäytyä. En kuitenkaan tarkoita mitään "hienostelua", kuten oven avaamista naiselle, tuolin vetämistä alle, takin päälle auttamista, tms. Hänen pitää osata puhua jotain muuta, kuin pelkkiä navanalusjuttuja, tms. Lisäksi miehen pitää osata ottaa minutkin huomioon.
Hyvännäköisyys riippuu tietysti katsojasta. Minun mielestäni hyvännäköinen mies ei välttämättä ole jonkun muun mielestä hyvännäköinen. Eli, minulle riittää, että mies miellyttää minua ja minun silmääni. :) En yleensä kiinnitä ihmisten pukeutumiseen kovin paljon huomiota, paitsi, jos jollain ihmisellä sattuu olemaan jotenkin silmiinpistävä vaatetus. Mutta, ei siisti ja tilanteeseen sopiva pukeutuminen haitaksikaan ole. ;) Tuosta tuli mieleen, että miehellekin täytyy olla naisessa tärkeämpää muut asiat, kuin pelkkä ulkonäkö.
Miehellä olisi hyvä olla itsevarmuutta edes sen verran, että hän uskaltaisi alkaa itse juttelemaan minulle, tai ottaa minuun yhteyttä jollakin muulla tavalla. Kun tosiaan oman kokemukseni mukaan, jos olen itse yrittänyt tehdä tuttavuutta jonkun miehen kanssa, niin siitä ei ole ikinä seurannut mitään hyvää... Hiljaisuus sinänsä ei ole aina huono asia, varsinkaan, jos ei ole mitään puhumisen arvoista asiaa! Mielestäni on parempi olla hiljaa, kuin möläytellä jotakin hölmöjä juttuja, tai möykätä vain siksi, että tulisi huomatuksi! ;)Olen nainen ja parisuhteessa, siis en ole "siinä mielessä" sinusta kiinnostunut.
Millä keinoin muuten mies, joka sinua ei tunne, voi lähestyä muuten kuin tulemalla suoraan puheille? Pitääkö hänen olla selvännäkijä, joka arvaa puhelinnumerosi?
Kenties savumerkeillä? - ujo sinkkunainen
Ympäripyöreää kirjoitti:
Olen nainen ja parisuhteessa, siis en ole "siinä mielessä" sinusta kiinnostunut.
Millä keinoin muuten mies, joka sinua ei tunne, voi lähestyä muuten kuin tulemalla suoraan puheille? Pitääkö hänen olla selvännäkijä, joka arvaa puhelinnumerosi?
Kenties savumerkeillä?Ei haittaa, en minäkään ole sinusta "siinä mielessä" kiinnostunut! :) Tunnut vaan tietävän näistä jutuista hyvin, niin halusin tietää, oletko nainen, vai mies! ;)
Tuokin on ihan yleistä, että ihmiset luulevat (ja jotkut taitavat tosiaan pelästyäkin) heti, että heitä yritetään iskeä, jos joku puhuu heille jotakin. Siksikään minua ei huvita nykyisin alkaa juttelemaan miehille kovin usein. Joskus, kun olen alkanut juttelemaan jollekin miehelle ihan muuten vain, hän on tokaissut heti samantien, että hän on varattu. Mielestäni on omituista olettaa heti, että kyse on iskemisestä, jos joku alkaa puhumaan vastakkaisen sukupuolen edustajalle (tai ylipäätään kenelle vain). Voin jutella ihmisten kanssa ihan muuten vain. Juttelemalla ihmiseen tutustuu paremmin.
Minua kiinnostaisi kuulla, miten ihmisten parisuhteet ovat saaneet alkunsa. Myös nimimerkki Ympäripyöreää:n tarina olisi mukava kuulla. Eli, onko hän itse tehnyt aloitteen, vai hänen kumppaninsa.
Nuo savumerkit voisivatkin olla hyvä idea! :D Tosin niissä on se huono puoli, että en luultavasti ymmärtäisi niitä!
Minulle on usein käynyt niin, että olen tutustunut johonkin mieheen, mutta niistä jutuista ei ole tullut mitään sen kummempaa. Nämä miehet ovat siis tietäneet ainakin nimeni, moni myös paljon muuta minusta. Eli, he eivät siis ole olleet enää täysin ventovieraita. Nuo jutut vain ovat jääneet siihen, kun en itsekään ole hyvä ottamaan miehiin yhteyttä. Ainakin osasyynä tähän on huonot kokemukseni. Ja vaikka ottaisinkin itse alussa yhteyttä, niin juttu ei toimi, jos mies odottaa jatkossakin minun tekevän aina kaiken...
Nykyään monet ihmiset käyttävät ainakin jotakin sosiaalisen median palvelua. Sitäkin kautta saa yhteyden, jos tietää nimen. Näin pienessä paikassa aina joku tuntee jonkun, joten jonkun ihmisen nimen selvittäminen ei ole kovin vaikeaa, jos sen oikeasti haluaa tietää! ;)
- Syvällä
Tuuppas tytsy kyytiin vaikka kototalo myytiin. Ajetaan auto pusikkoon ja vedetään kello sillai vanhaan malliin.
- RenttuX
Ottasko kukaan mieluummin hyvin koulutettu nainen minut, Rentun omakseen ja koulutettavakseen vällyihin? Ei viä ihan viittäkymppiä oleva. En kylläkään juo aina paitsi joskus arvojuomaa,enkä savuta. Koneisto juuri rasvattu,joten se pelaa pitkään väsymättömästi.
- Heipparallaa........
Heipparallaa sinulle T
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904