Olin Juhannukseen 9 kk raittiina. Retkahdin, mutta jäi kahteen iltaan. Tämän jälkeen kesällä olen juonut n. 5:nä viikonloppuna yhtenä iltana. Toissaviikolla meni jo viikolla. Nyt toista viikkoa raittiina. Perjantaina oli iltapäivällä aivan sietämätön viinan himo, mutta kestin. Olo vaan muuttui iltapäivän edetessä tuskaiseksi. Pienenevätkö nämä "kohtaukset" jatkossa ja kuinka kauan voin odottaa niitä? Alkaa työt, eikä ole varaa retkahtaa enää. Nautin selvänä olosta varsinkin ammupäivisin. Tuo 9 kk. meni tosi helposti, mutta syytä retkahdukseen en osaa sanoa.
Himo
2
100
Vastaukset
- ↗↘↷↱↯↺↪↗⤵↓↙
Retkahdukset alkavat yleensä tiedostamattomasta levottomuudesta ja ahdistuneisuudesta, ja pää tyhjänä ajattelematta mitään narautetaan korkki auki.
Muutama lisäviikko tarvitaan kuivin suin, niin alkaa helpottamaan.
Ajoittaisia hermostuneita oloja ajamaan pullolle voi tulla myöhemminkin.
Silloin pitää lähteä lenkille. Moi hamalake ja kaikki muutkin.
Eva, toivottavasti et loukkaantunut risuviestistä.
Sitä vaan että jos joudun poistamaan häirikköviestin niin siinä häviää myös viestiin vastanneet vaikka jatko olisi järkevä viesti. Suosittelen siis että ette vastaa häirikölle suoraan VASTAA-toiminnolla niin viestinne säilyy. Sitäpaitti saa sitä vähän näpäyttää jos veetuillaan :)
(kuvittelenko vai onko s24 kiristänyt linjaa esim. maailmanmenoapalstaa on vähän uudistettu)
Olen ajatellut samaa asiaa mutta vähän erilailla hamalake.
Himo alkoon on tietysti ongelma pitkänkin aikaa mutta eniten olen huolissaan hälläväliä-rajasta.
Elämässä tapahtuu ja sattuu ja joskus tuntuu että vain surullisia asioita.
Luonnollinen depis on minusta normaalia joskus on pahoja päiviä tai jopa viikkoja mutta entä kun sattuu jotain todella pahaa kuten omaisen kuolema, duunin menetys, suhteen katkeaminen ja muuta skeidaa.
Entä jos tapahtuu nippu skeidaa kerralla niin sitähän saattaa ajatella että vittuux tässä sitte raitistelemaan.
Mites sitte?
Olen ehkä antanut itsestäni tunteettoman kuvan täällä netissä,,, ja ehkä livessäkin mutta pelkään tulevaisuutta ja että jotain pahaa tapahtuu josta en jaksa selvitä ilman alkoa.
Kun on aikoinaan oppinut tappamaan tunteensa ja tietää alkon toimivan ainaki jotenki niin riski korkata on todella suuri.
Sunnuntain jatkoja kaikille.
ps. Kiva että yp on vieraillut palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1363231Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk662857Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro362239Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1072158Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1322013Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva461981Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.111319Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville141125Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas671014- 119932