Olen alkanut kasvattaa hiiriä käärmeilleni ruoaksi.En ole vielä lopettanut yhtäkään hiirtä mutta laki sanoo että yli 3 päivän ikäinen poikanen pitää lopettaa kaasulla.Olen kuitenkin lukenut että vielä viikon ikäisellä poikasella voi olla sukellusrefleksi.Lakia aijon rikkoa se on selvä koska puntarissa on eläimen hyvinvointi ja laki.Eläimen hyvinvointi on minulle tärkeämpää kuin laki.Miksi laki määrää aiheuttamaan kärsimystä eläimelle?Jos jäisin tästä "kiinni" saisinko rangaistuksen?Minun mielestä oliai kohtuutonta rankaista ihmistä joka rakastaa ja välittää eläimistään.
Vastaukset 1
- Käärmemies
Onneksi laki (tai tässä tapauksessa asetus, eläinsuojeluasetus) on muuttumassa tästä kohtaa. Vanhassa asetuksessa tosiaan oli älyttömyys. Mutta uudesta asetuksesta se on poistettu. Joten ei hätää, voit rauhassa jatkossa lopettaa nuoret poikaset niille sopivalla tavalla. Ja lakikin tukee toimintaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662203
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4211602Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801165Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279784- 279678
- 33661
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12651- 102618
- 191603
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557