Laihdutan vesipaastolla

Laihdutanpaastolla

Onko täällä kohtalontovereita? Oon ylipainoinen tyttö. Mun pituus on 168cm ja paino on varmaan melkein 80kg. Paino on vaan nousee ja nousee joka viikko. Nyt mun on pakko pysäyttää se. Alotan huomenna vesipaaston eli juon päivisin ainoastaan vettä. Vähintään kaksi litraa. Tarkoitus ois olla vesipaastolla ainakin kaksi viikkoa. Siitä tulee ihan hirveän vaikeaa mutta mun on pakko laihtua! Lupaan että onnistun! Käyn joka päivä puntarilla ja kerron täällä miten menee. Eihän tämä mikään fiksuin tapa ole mutta haluan nyt vaan olla laihempi enkä halua että kukaan kiusaa mua mun ylipainon takia.

3

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kvxddgvvllmbc

      Täysin höperö idea. Käy terkkarilla tarkistuttamassa kilpirauhasarvot ja keskustelemassa ruokailusta ja liikunnasta. Jätä herkut pois, syö kasviksia, salaattia ja muista annoskoot. Elimistösi tarvitsee vitamiineja ja kuitua (puuro, ruisleipä ja kasvikset). Älä ala pelleillä terveytesi kustannuksella. 1/2 tuntia 5 päivänä viikossa reipasta kävelyä ( niin että hengästyt ja hikoilet ) antaa kiloille kyytiä. Ja et sinä NIIN lihava ole, että siitä tarvitsee masentua. Tsemppiä, mutta jätä se vesipaasto pois. Juo kuitenkin juomana vettä ainakin litra päivässä. Ja muista kalsium (joko rasvatonta maitoa 4 lasillista päivässä tai kalsium d-vitamiinitabletti).

    • Taas?!

      Ja TAAS sama ihminen aloittaa "kahden viikon vesipaaston", joka kestää vuorokauden-kaks. Onko pakko aina floodata sekä syömishäiriö- että laihdutuspalsta täyteen näitä aloituksia? AINA kyseessä sama 80 kiloinen naisihminen.

    • ikuinen_paastoaja

      Vesipaasto ei ole ratkaisu. Haluutko tietää mihin se johtaa? Olen 17 vuotias, 157/45-46. Olin 12pv vesipaastolla, laihduin 5kg. Siitä seuras 3pv ahmimisputki ja lihoin kaiken takaisin. Oksetin itseäni ja halusin vain laihtua takaisin paaston laihduttamiin kiloihin. Heti seuraavana päivänä aloitin vesipaaston jolla olin 9pv, sitten viikon vetäen kerran päivässä lasillisen marjakeittoa, laihduin 7kg. Eilen oli aikomuksena oli lopettaa paasto ja aloittaa syöminen varovasti. No, mitäpä kävi. Tässä ahmin ruokaa edelleen sydän takoen tuhatta ja sataa ruoan pysyen juuri ja juuri sisällä, painoa tullut 2-3kg, mutta kyllä tätä menoa lihon kaiken takaisin. Huvittavinta näissä paaston lopetteluissa on se että oon aina motivoitunu parantumaan, lopettamaan laihduttamisen ja aloittaa normaalin syömisen. Mutta sitten aina repsahdan, aloitan paaston ja laihduttamisen. Heti kun mulla loppuu tääkin ahmimisputki aloitan vesipaaston jatkaen ties kuinka pitkään. Voin sanoa että laihdut mutta et halua tähän kierteeseen. Olen paastoamisen kautta laihtunut vuodessa yli 25kg ja silti jatkan vain

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe