Hei kaikille!
Olen tällainen 14v poika, kohta 15, joka etsii itselleen kaunista tyttöä.
Minulla oli vuotta nuorempi tyttöystävä, mutta jätin hänet, koska häntä ei enää kiinnostanut tietokoneilu.
Siitä puheen ollen, olen tietokonenörtti ja vaadin tytöltäkin kiinnostusta koneisiin. Omistan supertietokoneen joten voidaan jutella kätevästi ja mikä parasta: voin virtualisoida meidät sillä virtuaaliseen maailmaan jossa voimme tehdä rauhassa kaikkea romanttista. Ja jos jotain pahaa tapahtuu niin palataan vain menneisyyteen ja kaikki on kunnossa:)
Ulkonäköni on sellainen et mulla on maantienväriset housut ja sininen tai punertava paita, vaaleet hiukset ja pyöreet silmälasit. Tossa mun kuva:
http://i129.photobucket.com/albums/p237/Armace47/Code LYOKO/Jeremie.jpg
Jos kiinnostuit niin laita s posti osoite niin vastaan sulle.
Ja jos tämä palsta täyttyy roskasta niin palaan takaisin tähän aikaan.
Mutta nyt täytyy tästä lähteä tuonne mun salapaikkaan yhelle tehtaalle, kun kaverit oottaa että menen heidän kanssaan ajamaan kilpaa virtuaalimaailmaan. Moro!
Tytöt! Kiinnostaisiko tällainen nero poika?:)
11
280
Vastaukset
- spämmi?
Oliks toi vaa joku spämmi?? Mua nimittäin kinnoostaa just kaikki tollaset...
- LOL!
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
- Zap Zip
Code Lyoko jos oikein muistan
Kai tää oli vitsi?
- v ttu oottyhmä
Vit tu!! Et oot tyhmä saata nan persläpi HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA OOT SEMMONEN PÄLLIN KUTKA=KULLIN PÄTKÄ XD
- Eräs joka tietää jotain.
Kaikki tietää että toi on Code Lyokon Jeremy
- Kuhvikappi
Et ole nero
- aelita
Minua kiinnostaa :D asun lyokossa ja deactivoin torneja. Nimeni on aelita :D ota yhteyttä!
- suklaamuru
Alus vaa luin tota, mut sit melkee heti ekast lauseest sain huonon vaikutelman ja toi, että tyttöystävän jätit, koska sitä ei kiinnostanu tietokoneilu, nii siinä vaiheessa arvasin, et nyt on asiat jotenki huonosti.. :D kuva paljasti tietty kaiken ;) ja toi sun tyylis ei kuullostanu kauhee vakuuttavalta :D
- Äidinkielen lehtori
Eikä myöskään tuo sinun kirjoitusvirheilysi. Kunnioittakaa aloittajaa edes vähän, älkääkä heti olko kateellisia hänen älykkyydestään ja taidoistaan.
- Reps! :D
Ei vuttu mitä mä just luin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203764
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243139En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322355- 922139
- 191976
- 261632
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411611- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414