Hei kaikille!
Olen tällainen 14v poika, kohta 15, joka etsii itselleen kaunista tyttöä.
Minulla oli vuotta nuorempi tyttöystävä, mutta jätin hänet, koska häntä ei enää kiinnostanut tietokoneilu.
Siitä puheen ollen, olen tietokonenörtti ja vaadin tytöltäkin kiinnostusta koneisiin. Omistan supertietokoneen joten voidaan jutella kätevästi ja mikä parasta: voin virtualisoida meidät sillä virtuaaliseen maailmaan jossa voimme tehdä rauhassa kaikkea romanttista. Ja jos jotain pahaa tapahtuu niin palataan vain menneisyyteen ja kaikki on kunnossa:)
Ulkonäköni on sellainen et mulla on maantienväriset housut ja sininen tai punertava paita, vaaleet hiukset ja pyöreet silmälasit. Tossa mun kuva:
http://i129.photobucket.com/albums/p237/Armace47/Code LYOKO/Jeremie.jpg
Jos kiinnostuit niin laita s posti osoite niin vastaan sulle.
Ja jos tämä palsta täyttyy roskasta niin palaan takaisin tähän aikaan.
Mutta nyt täytyy tästä lähteä tuonne mun salapaikkaan yhelle tehtaalle, kun kaverit oottaa että menen heidän kanssaan ajamaan kilpaa virtuaalimaailmaan. Moro!
Tytöt! Kiinnostaisiko tällainen nero poika?:)
11
285
Vastaukset
- spämmi?
Oliks toi vaa joku spämmi?? Mua nimittäin kinnoostaa just kaikki tollaset...
- LOL!
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
- Zap Zip
Code Lyoko jos oikein muistan
Kai tää oli vitsi?
- v ttu oottyhmä
Vit tu!! Et oot tyhmä saata nan persläpi HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA OOT SEMMONEN PÄLLIN KUTKA=KULLIN PÄTKÄ XD
- Eräs joka tietää jotain.
Kaikki tietää että toi on Code Lyokon Jeremy
- Kuhvikappi
Et ole nero
- aelita
Minua kiinnostaa :D asun lyokossa ja deactivoin torneja. Nimeni on aelita :D ota yhteyttä!
- suklaamuru
Alus vaa luin tota, mut sit melkee heti ekast lauseest sain huonon vaikutelman ja toi, että tyttöystävän jätit, koska sitä ei kiinnostanu tietokoneilu, nii siinä vaiheessa arvasin, et nyt on asiat jotenki huonosti.. :D kuva paljasti tietty kaiken ;) ja toi sun tyylis ei kuullostanu kauhee vakuuttavalta :D
- Äidinkielen lehtori
Eikä myöskään tuo sinun kirjoitusvirheilysi. Kunnioittakaa aloittajaa edes vähän, älkääkä heti olko kateellisia hänen älykkyydestään ja taidoistaan.
- Reps! :D
Ei vuttu mitä mä just luin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045241Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325996SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32515677Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011203Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17110805Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369681Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858478Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236491