Hei kaikille!
Olen tällainen 14v poika, kohta 15, joka etsii itselleen kaunista tyttöä.
Minulla oli vuotta nuorempi tyttöystävä, mutta jätin hänet, koska häntä ei enää kiinnostanut tietokoneilu.
Siitä puheen ollen, olen tietokonenörtti ja vaadin tytöltäkin kiinnostusta koneisiin. Omistan supertietokoneen joten voidaan jutella kätevästi ja mikä parasta: voin virtualisoida meidät sillä virtuaaliseen maailmaan jossa voimme tehdä rauhassa kaikkea romanttista. Ja jos jotain pahaa tapahtuu niin palataan vain menneisyyteen ja kaikki on kunnossa:)
Ulkonäköni on sellainen et mulla on maantienväriset housut ja sininen tai punertava paita, vaaleet hiukset ja pyöreet silmälasit. Tossa mun kuva:
http://i129.photobucket.com/albums/p237/Armace47/Code LYOKO/Jeremie.jpg
Jos kiinnostuit niin laita s posti osoite niin vastaan sulle.
Ja jos tämä palsta täyttyy roskasta niin palaan takaisin tähän aikaan.
Mutta nyt täytyy tästä lähteä tuonne mun salapaikkaan yhelle tehtaalle, kun kaverit oottaa että menen heidän kanssaan ajamaan kilpaa virtuaalimaailmaan. Moro!
Tytöt! Kiinnostaisiko tällainen nero poika?:)
11
308
Vastaukset
- spämmi?
Oliks toi vaa joku spämmi?? Mua nimittäin kinnoostaa just kaikki tollaset...
- LOL!
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
- Zap Zip
Code Lyoko jos oikein muistan
Kai tää oli vitsi?
- v ttu oottyhmä
Vit tu!! Et oot tyhmä saata nan persläpi HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA OOT SEMMONEN PÄLLIN KUTKA=KULLIN PÄTKÄ XD
- Eräs joka tietää jotain.
Kaikki tietää että toi on Code Lyokon Jeremy
- Kuhvikappi
Et ole nero
- aelita
Minua kiinnostaa :D asun lyokossa ja deactivoin torneja. Nimeni on aelita :D ota yhteyttä!
- suklaamuru
Alus vaa luin tota, mut sit melkee heti ekast lauseest sain huonon vaikutelman ja toi, että tyttöystävän jätit, koska sitä ei kiinnostanu tietokoneilu, nii siinä vaiheessa arvasin, et nyt on asiat jotenki huonosti.. :D kuva paljasti tietty kaiken ;) ja toi sun tyylis ei kuullostanu kauhee vakuuttavalta :D
- Äidinkielen lehtori
Eikä myöskään tuo sinun kirjoitusvirheilysi. Kunnioittakaa aloittajaa edes vähän, älkääkä heti olko kateellisia hänen älykkyydestään ja taidoistaan.
- Reps! :D
Ei vuttu mitä mä just luin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673