Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä vaaditte tytöt/naiset miehen munan koolta?

Munan kokovaatimus?

Rehellisiä vastauksia ilman kiertelyjä tytöt/naiset. Mitä vaaditte miehen/pojan munan koolta?

46

3802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt palstan naiset, Tarja ja Katja... Vastatkaa ;)

    • ....

      Oon viel kyl neitsyt mutta aattelisin että en haluis mtn ylisuurta munaa. En tiedä tajusinko edes kysymystä oikein.. Minulle periaatteessa aivan sama minkä kokoinen olisi, kunhan ei mitään ylisuurta !

    • ladyespoo

      Pelkästään munalta vaatiminen... Henk. Kokemusta kahdesta ääripäästä,mies jolla n11cm muna ja erittäin aktiivinen sängyssä,on mukana työnnöissä ja mukana AKTIIVISESTI.
      Toinen mies jolla 22cm muna,laiska ku mikä,luulee työntymisellä pelkästään tyydyttävän naisen ja näin seksi pelkästään höyläämistä... Olen itse erittäin aktiivinen nainen sängyssä ;) ehdottomasti parasta seksiä saanut ns. Pienimunaisilta ;)

      Ei se koko vaan se taito ;)

      • Häksa

        Mikä ihana nainen... Tavataanko?


      • Black boasnake22inc
        Häksa kirjoitti:

        Mikä ihana nainen... Tavataanko?

        Are you gay?


      • Black boasnake22inc kirjoitti:

        Are you gay?

        Onko täällä joku mustemies munaa vailla? Ja musta vielä.


    • irma 72

      pituutta n. 18 cm, paksuutta n.4,5 cm tälläinen on sopivan iso

      • Black rooster 23 inc

        Yep. So you love black cock?


    • nomorethan6timesaday

      Mielummin pienempi kuin iso....mukavampi harrastaa suuseksiä ja muutoinkin näppärämpi käyttää...

    • jorma 5

      itel aika iso on,mut kyl naiset on tykännytkin..:-)

      • Pentti 15cm

        Sama.


    • Miehelläni

      Oskarilla 15cm aivan sopiva ja hyvää tekee joka kerta.

    • Kyrpãjyrâ69

      Itel 32cm leka ja kyl naiset tykkää

      • 436436434343

        Omassa lekassani metrinen varsi, mut en oo naisten nähden sitä käyttänyt. Joskus on naisia käynyt tuolla autotallissani ja on ne saattanut nähdä sen siellä. Mitään sen suuntaista kommenttia en ole heiltä kuitenkaan kuullut.


      • vieläkerran:)

        No eipä oo näkynyt! Ja on tullut kokeiltua...pienellä ei kyllä tee mitään:)


      • vieläkerran:)
        vieläkerran:) kirjoitti:

        No eipä oo näkynyt! Ja on tullut kokeiltua...pienellä ei kyllä tee mitään:)

        niin tarkoitin 32cm pitkiä ja jos vielä olis paksuutta niin...


    • kirmaa

      monet naiset valittaa ku on niiiiiin lyhyt,heti ekalla,sit ne rupee etsiin pidempää ja pitempää,kunnes lopulta päättyvät mustaan lonkeroon"!

    • huiiiiiii

      Ja vaahto perseest valuu,niinkuin sian veeetulla,

    • dotcom

      Räikkösellä on yli 19cm ja aika paksu 100miljoonaa euroa

      • Tietoa on

        Räkä-Räikkösellä pieni kulli. 11 senaa ja se ei osaa naida. Jenni jätti Kimin, kun halusi isompaa 15cm nylkytintä. Ei Jenniin iso mene kivuitta. Onneksi Räikkönen ei enää puhu narisevalla äänellä. Vitutti ja vituttaa kuunnella.

        Harkimon Hjalliksella on muuten pieni ja kova muna kuulema!


      • Häxis
        Tietoa on kirjoitti:

        Räkä-Räikkösellä pieni kulli. 11 senaa ja se ei osaa naida. Jenni jätti Kimin, kun halusi isompaa 15cm nylkytintä. Ei Jenniin iso mene kivuitta. Onneksi Räikkönen ei enää puhu narisevalla äänellä. Vitutti ja vituttaa kuunnella.

        Harkimon Hjalliksella on muuten pieni ja kova muna kuulema!

        Kimille ollaan kateellisia sekä kullista, että rahoista. Jos Jenni haluaa isoa, ei hän halua keskikokoista 15-senttistä. Paksuudesta riippuen, jopa pientä 15-senttistä.

        Siinä on kaksi suomalaista, joille köyhät minimunat ovat kateellisia, Hjallis ja Kimi.
        Onnea Kimille uuteen pestiin. 20 miljuunaa kaudesta kertoo, että sinua arvostetaan. Siis muualla, kuin täällä kadehtijoiden paratiisissa, jossa jo 15 sentin normimulkkukin toisella, saa aikaan kauhean parun.


      • naisten suusta totuu
        Häxis kirjoitti:

        Kimille ollaan kateellisia sekä kullista, että rahoista. Jos Jenni haluaa isoa, ei hän halua keskikokoista 15-senttistä. Paksuudesta riippuen, jopa pientä 15-senttistä.

        Siinä on kaksi suomalaista, joille köyhät minimunat ovat kateellisia, Hjallis ja Kimi.
        Onnea Kimille uuteen pestiin. 20 miljuunaa kaudesta kertoo, että sinua arvostetaan. Siis muualla, kuin täällä kadehtijoiden paratiisissa, jossa jo 15 sentin normimulkkukin toisella, saa aikaan kauhean parun.

        No enpä olis kyllä Hjallikselle kateellinen, ainakaan "sen" takia. Eilen tuli melko luotettavasti tietoa herran koosta, "pieni ja kova" joten iso, saati keskikokoinenkaan se ei ole.


      • 46436464
        naisten suusta totuu kirjoitti:

        No enpä olis kyllä Hjallikselle kateellinen, ainakaan "sen" takia. Eilen tuli melko luotettavasti tietoa herran koosta, "pieni ja kova" joten iso, saati keskikokoinenkaan se ei ole.

        Mistä sä muka luotettavaa tietoa sait Hjalliksen koosta?


      • summa summarum
        46436464 kirjoitti:

        Mistä sä muka luotettavaa tietoa sait Hjalliksen koosta?

        Eilen bb:ssä claudia möläytti. Sanoi susannan kertoneen hänelle hjalliksella olevan pieni ja kova. susanna ei tätä kertomistaan claudialle kieltänyt joten on melko luotettavaa tietoa.


      • tyrnipsi
        summa summarum kirjoitti:

        Eilen bb:ssä claudia möläytti. Sanoi susannan kertoneen hänelle hjalliksella olevan pieni ja kova. susanna ei tätä kertomistaan claudialle kieltänyt joten on melko luotettavaa tietoa.

        Siinähän onkin melkein yhtä luotettava ja tieteellinen tietolähde kuin taannoin mainittu oululainen neuvolatäti


      • voe mahoton
        tyrnipsi kirjoitti:

        Siinähän onkin melkein yhtä luotettava ja tieteellinen tietolähde kuin taannoin mainittu oululainen neuvolatäti

        Kyllä mä betsin näillä tiedoilla pistäisin pienelle, enkä suurelle.

        Jonkun miehen mulkunkoolla ei ole mitään tekemistä tieteellisen tietolähteen kanssa. Älä tee asioista itsellesi turhan monimutkaisia, kun et pysty käsittelemään edes yksinkertaisia asioita.


      • Näen asian näin
        voe mahoton kirjoitti:

        Kyllä mä betsin näillä tiedoilla pistäisin pienelle, enkä suurelle.

        Jonkun miehen mulkunkoolla ei ole mitään tekemistä tieteellisen tietolähteen kanssa. Älä tee asioista itsellesi turhan monimutkaisia, kun et pysty käsittelemään edes yksinkertaisia asioita.

        Hooäx ajattelee kaikki niin monimutkaisesti, ja mittaakin perseestä eli monimutkaisesti.


      • en ole hooäks
        voe mahoton kirjoitti:

        Kyllä mä betsin näillä tiedoilla pistäisin pienelle, enkä suurelle.

        Jonkun miehen mulkunkoolla ei ole mitään tekemistä tieteellisen tietolähteen kanssa. Älä tee asioista itsellesi turhan monimutkaisia, kun et pysty käsittelemään edes yksinkertaisia asioita.

        Tällä palstalla yksinkertainen viittaa vain jonnekin Piippolasta pohjoiseen. Suosittelen käymistä neuvolassa, sieltä saa neuvoja myös kokoasiaan.


      • sivupersoona Savosta
        en ole hooäks kirjoitti:

        Tällä palstalla yksinkertainen viittaa vain jonnekin Piippolasta pohjoiseen. Suosittelen käymistä neuvolassa, sieltä saa neuvoja myös kokoasiaan.

        Äläpä nyt valehtele, kyllä sinä, eli minä olen h-x. Olen kirjoittanut yli 90% tämän(kin) ketjun viesteistä


      • hei paksupoika
        Tietoa on kirjoitti:

        Räkä-Räikkösellä pieni kulli. 11 senaa ja se ei osaa naida. Jenni jätti Kimin, kun halusi isompaa 15cm nylkytintä. Ei Jenniin iso mene kivuitta. Onneksi Räikkönen ei enää puhu narisevalla äänellä. Vitutti ja vituttaa kuunnella.

        Harkimon Hjalliksella on muuten pieni ja kova muna kuulema!

        Räikkösellä on isompi mitä sulla ja sillä ratsastajahomppelilla yhteensä. Harkimo saa vanhana läskinä enemmän mitä sinä nuorempana.


    • popo2

      Sopivan iso että pystyy suutelemaan samalla kun sekstailee.Ei kuitenkaan liian iso että ei olisi lähi kontaktia yhtään kullin lisäksi naisen sisällä.Riippuu naisesta.

      • Häxis

        Asus valitteli aina Mansikkia pannessaan, että vähän on pitkä matka suutelemaan. 17 senainen yläkäyrä kun on Mansikissa juurta myöten, niin pakko vetää ulos pussailun ajaksi...

        Asus sai kerran Mansikin nännit töröttämään 7-senttisinä kiihotuksen ja kiiman hetkellä.


    • mua kiihottaa ajatus isosta kyrvästä joka on paljon isompi ja kovempi kuin poikakaverillani.

      • Sama juttu, mutta ei vaan aina osu kohdalle. Mandingo kun taitaa elellä Amerikan raitilla...:D


      • sivupersoona Savosta
        h-x kirjoitti:

        Sama juttu, mutta ei vaan aina osu kohdalle. Mandingo kun taitaa elellä Amerikan raitilla...:D

        Jaskabeachboy on jaksanut nähdä vaivaa ja luoda profiilin ja liittää siihen ihan kuvankin, mistähän lie kuvan napannut?

        ps. kolmas vahva vasta menos


      • sivupersoona Savosta kirjoitti:

        Jaskabeachboy on jaksanut nähdä vaivaa ja luoda profiilin ja liittää siihen ihan kuvankin, mistähän lie kuvan napannut?

        ps. kolmas vahva vasta menos

        Mulla lähtis neljäs, mutta väsyttää...

        Jaska on tänään näpännyt profiilin varmaan heti, kun ehti koneelle ;)


      • sivupersoona Savosta
        h-x kirjoitti:

        Mulla lähtis neljäs, mutta väsyttää...

        Jaska on tänään näpännyt profiilin varmaan heti, kun ehti koneelle ;)

        Jaskahan olen tietenkin minä=sinä=99% mies


    • pieni muna on hyvä

      Minulla on kokemusta vain kolmesta miehen munasta. Näiden perusteella sanoisin, että liika paksuus on haitaksi. Ensimmäisellä miehelläni oli minulle sopivan kokoinen, paksuudeltaan aika vaatimaton. Seksi sujui hyvin ja oli mukavaa eikä sattunut. Muna sujahti tarpeeksi helposti sisään muttei kuulemma ollut yhtään sellainen "heilutan patonkia eteishallissa" -tunne.

      Seuraava mies jäi kertakokeiluksi. Hänellä oli edellistä miestäni huomattavasti paksumpi muna eikä sitä saanut sisään millään ilman että se oli hirveän hankalaa, ja yhdyntä vain sattui.

      Kolmannen kanssa seurustelin pisimpään. Hänelläkin oli paksu vehje. Vastasi läpimitaltaan melkein vessapaperirullan hylsyä. Jouduin treenaamaan paljon vaginismin hoitoon tarkoitetun dildo-setin kanssa, että pystyimme harrastamaan yhdyntää edes joten kuten mukavasti. Siinä setissä siis on eri kokoisia dildoja ja tarkoitus on opetella pitämään lihakset niin rentoina kuin mahdollista ja venyttää vähitellen niin että yhdyntä helpottuu. Miehen oli silti vaikea päästä sisälleni ja yhdyntä piti suorittaa aina varovasti ettei olisi sattunut. Jos seksissä oli yhtään pidempi tauko kuin viikon, piti aloittaa taas harjoittelu alusta. Miehelle se oli turhauttavaa ja suhde kaatui lopuksi suurelta osin seksiongelmiin.

      Jatkossa lähden karkuun, jos näen että miehellä on paksu. Se ei vain sovi kaikille ja seksistä tulee molemmille hankalaa/ikävää.

      Pienimunaisilla on todellakin toivoa eli siitä ei kannata stressata :)

      • sivupersoona Savosta

        Miten oma peniksesi mahtui näiden em. miesten peppuun?


        ps. häksa- viimeiset hörpätty


      • kimidotcom
        sivupersoona Savosta kirjoitti:

        Miten oma peniksesi mahtui näiden em. miesten peppuun?


        ps. häksa- viimeiset hörpätty

        mä voisin kertoa mun joy-stickistä mut en tiiä uskaltaax, ko tääl on niitä pirullisia poromiehiä, heti piiput tanassa...


      • hehhheeh

        Paksupoika taas pukeutunut naiseksi ja ottanut osastonsa hoitajalta. Nooh älä huoli prinsnakki. Kyllä sä jonkun läskin suljetulta löydät.


      • heheeee
        hehhheeh kirjoitti:

        Paksupoika taas pukeutunut naiseksi ja ottanut osastonsa hoitajalta. Nooh älä huoli prinsnakki. Kyllä sä jonkun läskin suljetulta löydät.

        Tarkotitko sulkia lihasata, vai peräaukkoa, tänää tulee taas madlock!!


    • Anonyymi

      Mua panettaa

    • Anonyymi

      Muijat rakastaa isoa mustaa mulkkua. Suomimiehet olemattomia.

    • Anonyymi

      Vituñ iso kyrpä .

    • Anonyymi

      miten kullista saadaan 30 senttinen. leikataan ylimääräinen pois.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe