Ratsihousut

Bolls On Fire

Onko kellään fetissinä tiukoista ridaushousuista?

17

921

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Breeches

      Olen mies ja pidän mielelläni ridahousuja myös kadulla. Puen tarvittaessa toiset housut ridahousujen päälle autossa, jos en voi käyttää vain niitä. Yleensä minulla on myös ainakin jodpurit tai nahkasaappaat myös.

      Miten sinä toteutat fetissiäsi?

      • missä, miten

        Mihin ihmeeseen ne munat, miehet laittaa ratsastushousuissa. Ei luulisi että niiden päällä voi istua, onhan se satula aika kova.
        Mitään isoja pullotuksia mies ratsastajilla en kuitenkaan ole nähnyt - vai enkö ole osannut katsoa?


    • kyllä löytyy
    • Breeches

      Uuuh! Mikä pimu.

      Toisaalta mukavaa kun syksy saapuu ja hyvät ratsihousu/saapaskelit.

    • Pussarifettari

      Kiva huomata, että löytyy muitakin, joilla fetissinä ratsastusvermeet. Löysin ja ostin kirpparilta tosi päheet, sellaiset vanhan ajan ratsuhousut nahkapaikoilla, hinta 20 euroa.

      • Breeches

        Kyllä meitä on varmasti paljon. Olisi kiva saada yhteyttä muihinkin vaikka tämän keskustelun kautta.

        Millaisia saappaita käytät housujen kanssa?


    • kyllä löytyy

      Nahkaisia tai kumisia ratsastussaappaita vähän säästä riippuen. Mä oon myös ostanu kirpputorilta ratsuhousuja... edullisesti. Niissä jo vähän ajan patinaa, mutta ei haittaa

    • Hot hot

      Kyllä nainen ratsastushousuissa ja -saappaissa on hot.

    • Breeches

      Joskus sitä vain on oikealla hetkellä oikeassa paikassa ja löytää edullisesti jotain hyvää. Minä ostin kerran ratsastustarvikeliikkeestä uudet nahkasaappaat viidellä kympillä. Olivat vanhaa mallia ja onneksi mulle sopivaa kokoa. Talvella hyvät kun mahtuu paksu sukka housujen kanssa varren alle.

    • pikeur

      Onko mies naisten mielestä HOT ratsastus vermeissä. Itse käytän kokopaikkaisia housuja, nahkasaappaita ja takkeja. En ole ratsastaja. Tuntuu niin hyvältä käyttää ratsastus asusteita. Pikeur, Cavallo, Kingsland ja Mountain horse ovat tosi hyviä.

    • Breeches

      Käytätkö sinäkin pikeur ratsastus asusteita niinsanotusti kadullakin? Minulla on kanssa hyvä fiilis kun olen pukeutuneena ratsikamoihin myös kadulla.

    • Leather pad

      Moi, täällä luultavasti kaikki miehiä, niin myös minä. Ratsastustyyppiset housut tosi kiihottavia. Itse käytän myös kuitenkin valikoidusti. Ja nautin kun nään naisen ratsivarustuksessa.

    • pervohki

      Naisella Ratsastustyyppiset housut saa kyllä viisarin värähtämään.

    • r-saappaat jalassa

      On aika vaatimatonta täällä Suomessa. Katsokaapa bdc69blog-sivuilta miltä keskemmän Euroopan kaduilla näyttää.

      • Palvelinta ei ...

        Hienolta näyttää:

        Palvelinta ei löytynyt

        Tosi upeeta. Jotkut osaa!


      • Anonyymi
        Palvelinta ei ... kirjoitti:

        Hienolta näyttää:

        Palvelinta ei löytynyt

        Tosi upeeta. Jotkut osaa!

        Kyllä se kivalta näyttää ratsuhousut naisten jaloissa totta kai


    • Anonyymi

      Valkoiset ihonmyötäiset ratsu housut ja pitkävartiset saapikkaat . Pullottaa kivasti. Myös ihonmyötäiset wetlook leggarit ja bootsit kuuluu asu valikoimaan. Niissä kiva autoilla ja kävellä parkkipaikalla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe