Poikaystävälläni on hyvä ystävä, nainen, jonka hän on tuntenut useamman vuoden. Hän usein puhuu, että hän on hänelle kuin sisko. Tämä oli ok... mutta hän kertoi, että ovat joskus jakaneet saman sängyn (nukkuivat vain), ja se oli minusta outoa. Lisäksi he puhuvat aika syvällisitä asiosta keskenään ja tuntuu/ja hän on myös sanonut, että puhuu ystävänsä kanssa asioista, joita minä en ymmärrä...
Se satuttaa, koska minulla on tunne, että voin puhua hänelle mistä vain... Onko teillä samanlaisia kokemuksia
http://www.nrj.fi/suhdesapinat/2013/08/16/oletko-henkinen-pettaja
Henkinen pettäminen
4
445
Vastaukset
- edelleenmustis
tänään näin sattumalta, että poikaystäväni jutteli kyseisen tytön kanssa facebookissa...en tiedä mistä chattaili... Myöhemmin kun kysyin kenen kanssa hän jutteli, valehteli päin naamaa että yhen (miespuolisen) kaverin kanssa
- voi reppanaa
Auts :(
- vissiinainamustis
Minulla on aika samanlainen ongelma. Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja poikaystävälläni on hyvä naispuolinen kaveri. Olemme keskustelleet asiasta että ovat vain kavereita ja moneen kertaan todettu ettei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Tiedostamme ongelman että olen tästä tietystä tytöstä mustasukkainen, vaikka oikeasti mitään syytä ei ole. Poikaystäväni kertoo aina milloin he näkevät milloin laittoi viestiä jne. Mutten voi tunteilleni mitään kun mustasukkaisuus silti valtaa..
- mustisoontiedetään
mutta toi on hyvä että poikaystäväsi kertoo koko ajan missä mennään, vai ? ku minusta tuntuu että aina pitää salailla tai se ei vaan "tajua" mainita että puhui tän naisen kanssa puhelimessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895