Mieshieroja Oulussa

miggell

Olen 25-vuotias aktiivisesti saleileva nuori mies. Lihaksia treenaillessa luonnollisesti iskee jumeja ja ne alkaa hoitamattomana vaivaamaan. Olen tässä vältellyt hierontaa vuosia, sillä säikähdin ja nolostuin äärettömästi saatuani erektion hierojalla. Mietinki siis löytyykö Oulusta hierojaa, jonka kanssa voi nauttia molemminpuoleista luottamusta ja olla hierottavana vaikka siitä hieman kiihottuisikin?

21

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso Gikkell

Tuu Saunaan poiika!

• Vedän sua pebaan?

Ei sitä sun pikkusta ereä kukaan nähnyt..oletko hintti?

• hierojanakin

Anna yhteystietoja!

• iso hätälä

Anna munaa niin saat?

• miggell

• Anonyymi

• löytyy!

voin tarjota munaa kun sattuu sellanen olemaan...yks keitetty kananmuna ja voin tehdä siitä sulle munavoileivän.

• Kumpi parempi?

Mies vai nainen? Täällä on kaikenlaisia tyhjäpäitä, jotka alkavat heti ehdotella munattomia ehdotuksiaan. Oletan, että tarkoitit aivan asiallisella tavalla hierojaa.

Puskaradio tietää parhaimmat hierojat Oulussa - urheiluhierojat lienevät sinulle sopivimmat, koska treenaat.

• Äly hoi urpot!

Jos muutaman kerran salilla käy tai pelaa puulaakissa kaukalopalloa tai kulkee krav-magassa, niin ei kannata tituleerata itseään urheilijaksi.

• zampooooo

alottajalla on tainnu "lihakset" kasvaa Ramboa VHS-kaseltilta katellessa

• trolllllll

hormoonipelle!!!!!!!!!!!!trolllll

• Anonyymi

Olisiko tähän aiheeseen vinkkejä 2020 vuodelle päivitettynä? Mueshieroja joka ei seisokissa häiriinny 😊

• Anonyymi

Jo vain löytyy mieshierojia. Lähde meidän kanssa pyöräilemään tai tuutko jonnekin levarille?

Terv. Lasse

• Anonyymi

soita sipilälle-ei taatusti seiso kun mulkkua katsot

• Anonyymi

Ainoa järkevä neuvo.

• Anonyymi

Mites on nyt 2025 mieshierojien tilanne Oulussa? Löytyykö herraa, joka ei vähästä säikähdä? Oikea koulutettu hieroja on hakusessa.

• Anonyymi

Etsit siis oikeaa koulutettua hieroja - joka ei vähästä säikähdä? Tarkoitat sillä erektiota joka aiheutuu hieromisesta. Olisiko parempi etsiä suoraan seuranhakupalstalta homoseksuaali hierojaa joka ei ole vakituisessa suhteessa? Hänhän saattaisi säikähtämisen sijaan jopa innostua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsit siis oikeaa koulutettua hieroja - joka ei vähästä säikähdä? Tarkoitat sillä erektiota joka aiheutuu hieromisesta. Olisiko parempi etsiä suoraan seuranhakupalstalta homoseksuaali hierojaa joka ei ole vakituisessa suhteessa? Hänhän saattaisi säikähtämisen sijaan jopa innostua?

Etsin koulutettua hierojaa, joka saattaisi palvella asiakasta vähän normaalia enemmän. Sekä mies että naisasialasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etsin koulutettua hierojaa, joka saattaisi palvella asiakasta vähän normaalia enemmän. Sekä mies että naisasialasta.

Vai niin. Onkohan sellaista joka vähän enemmänkin (köh köh) palvelisi, vähän normaalia enemmän?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. Onkohan sellaista joka vähän enemmänkin (köh köh) palvelisi, vähän normaalia enemmän?

Sehän se juuri kiinnostaa onko sellaista. Toivottavasti löytyisi.

• Anonyymi

Nå jaa, nu är det dags.
      Mulla kasvoi heti kohouma etumuksessa, kun luin sinun "ongelmasta".

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe