kesport

mejamari 88

Onko kukaan käynyt Iisalmen "uudessa' kesportissa? Mitä mieltä valikoimasta? Minusta aika köyhä... Enkä tiedä henkilökunnastakaan... Se miesmyyjä (se nuorempi) ihan jees, mutta ne muut...

36

6404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukka-p

Eepä kummonen kauppa oo. Ja mihinkä on hävinny se vakio myyjä nainen? Oikein mukava tapaus!

• herra-h-hanhi

omistajan takia en käy. tympeä tyyppi

• h-hanhiko

Sama juttu. Töykeä ja tympeä tyyppi. Valikoima ei hullumpi mutta omistajan takia ajan mieluumin Kuopioon jos asiaa urheilu kaupoille.

• eerika
        h-hanhiko kirjoitti:

Sama juttu. Töykeä ja tympeä tyyppi. Valikoima ei hullumpi mutta omistajan takia ajan mieluumin Kuopioon jos asiaa urheilu kaupoille.

Ihan ammattitaitoinen urheilukauppiashan se tuntuu olevan. Ei välttämättä aina kovin ystävällisen oloinen mutta meillä kaikilla on huonoja päiviä... Käyn vastakin asioimassa.

• Anonyymi
        h-hanhiko kirjoitti:

Olen samaa mieltä, sais vaihtua kauppias että viittis siellä käydä!!!

• Lenk kari

Minä olen kyllä saanut erittäin asiallista ja ystävällistä palvelua ko kaupassa asioidessa, en allekirjoita edellisiä ollenkaan. Käyn vastakin!

• asiakas3

Sama juttu, olen käynyt ja käyn vastakin !

• ulkopaikkakuntalaine

toisin oli entisessä kesportissa, jossa yksi myyjä ei tuntunut ammattitaitoiselta. tässä iisalmen uudessa kesportissa olen käynyt ja hyvä palvelu oli joten jatkossakin käyn siellä.

• ruukie

Kesportissa ihan hyvä valikoima Iisalmen mittasuhteisiin nähden. Palvelu ok. Ja tilaavat erikseen jos tarvitsee jotain mitä ei sillä hetkellä varastosta löydy. Ei syytä lähteä Kuopioon. Jätetään vaan rahat omaan kuntaan. Hinnat on kyllä nousseet vaihdoksen myötä mutta varmaan ihan ymmärrettävää... Ja henkilökuntakin näyttää osittain vaihtuneen...:(

• jukka-p
        ruukie kirjoitti:

Kesportissa ihan hyvä valikoima Iisalmen mittasuhteisiin nähden. Palvelu ok. Ja tilaavat erikseen jos tarvitsee jotain mitä ei sillä hetkellä varastosta löydy. Ei syytä lähteä Kuopioon. Jätetään vaan rahat omaan kuntaan. Hinnat on kyllä nousseet vaihdoksen myötä mutta varmaan ihan ymmärrettävää... Ja henkilökuntakin näyttää osittain vaihtuneen...:(

Mikä on erittäin valitettavaa...

• Tämän kylän lyyli

Minä mummeli, haaveilen kevyestä maantiepyörästä, jossa painoa olisi suhteessa minun painoon joka on alle 54 kg. Ja pituus on 163 cm joko alumiinia tai hiilikuitua. Peruskunto on, siis en tarvitse kuntoiluun pyörää, vaan menoon.

• T yrkky

Omistajan takia kierrän kyseisen puljun kaukaa...

• ruukie
        T yrkky kirjoitti:

Katteellinen oot...

• eekiitti
        T yrkky kirjoitti:

sama homma

• ruukie
        eekiitti kirjoitti:

sama homma

Iisalmelainen ostaa iisalmesta!! Meillä on hyvä ja hyvin varustettu urheilukauppa! Ei kaikilla oo edes varaa tai mahdollisuutta ajella tavaran perässä Kuopioon...

• wweerwerwer
        ruukie kirjoitti:

Iisalmelainen ostaa iisalmesta!! Meillä on hyvä ja hyvin varustettu urheilukauppa! Ei kaikilla oo edes varaa tai mahdollisuutta ajella tavaran perässä Kuopioon...

>Iisalmelainen ostaa iisalmesta!!

Internetkin on keksitty.

• Anonyymi
        eekiitti kirjoitti:

sama homma

Samoin😒👎

• yök

iisalmen kesportiin en rahojani laita. Ajan mieluummin Kuopioon.

• atitas

Minäkin ajan mieluummin Kuopioon. Sieltä saa sentään asiantuntevaa ja YSTÄVÄLLISTÄ palvelua...!!!

• Ihmettelen....

Mistä moinen morkkaaminen johtuu? Miksi mieluummin kaikki pitää ostaa Kuopiosta?

• atitas

Eiköhän tuo tullu seleväks edellisessä viestissä...

• customer

Asillinen ja ystävällistä palvelua olen saanut aina asioidessani kyseisessä liikkeessä. Jos oot veemäinen, niin turha sitä palveluakaan ystävällisessä muodossa.

• Larna

Ystävällistä palvelua olen minäkin saanut ja hyvä valikoimakin siellä näyttää olevan. Laatu nousi kun vaihtoivat kesportiksi. Jäi vain vähän sellainen vaikutelma etteivät ehkä vielä tunne kaikkia tuotteitaan... Jätin tällä kertaa takin ostamatta. Mutta menen kyllä uudestaan.

• timooa
        Larna kirjoitti:

Ystävällistä palvelua olen minäkin saanut ja hyvä valikoimakin siellä näyttää olevan. Laatu nousi kun vaihtoivat kesportiksi. Jäi vain vähän sellainen vaikutelma etteivät ehkä vielä tunne kaikkia tuotteitaan... Jätin tällä kertaa takin ostamatta. Mutta menen kyllä uudestaan.

Ketä kiinnostaa???? Pikkuisen haiskahtaa mainokselta... Ei taida oikein kauppa käydä kun pitää täällä mainostaa.

• että näin.

Ehkä jonkun verran kakkaa puhuu selän takana kyseinen henkilö? kaikista muista paitsi itsestään ja suvustaan!

• Jep

Todella asiallista ja asiantuntevaa palvelua olen aina saanut. Johtuneeko siitä että olen aika kasan rahaa ko. Liikkeeseen kiikuttanut. Todellakin toivon että Iisalmessa säilyy edes yksi kunnollinen ja asiantunteva urheiluliike. Ja ne jotka ostavat vain netistä saavat kohta muuttaa sinne nettiin palveluiden perässä...

• höpi

Hyvää palvelua olen itse ainakin saanut. Hinnoistakin on pystynyt välillä ainakin vähän pyöristelemään. Yritetään pitää kaupat Iisalmessa, ei tarvitse joka tavaraa juosta Kuopiosta ostamaan. Yllättäen oma asennekin ratkaisee, monesti vain niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sinä joka olet saanut huonoa palvelua, tuntuuko niin muissakin paikoissa.

• Iisalmesta ihmeen hy

Niin köyhät ajavat Kuopioon! Hyvä urheilukauppa ja asiantunteva palvelu!

• 14+4

Kannatais käydä Sotkamossakin ..aivan yllätyin tarjonnasta, johtunee varmaan itänaapurin asakkaista..

• vam50

Olen saannut Iisalmen Kesportissa miellyttävää ja asiallista palvelua. Viimeksi minua palveli nuorehko vaalea nainen erittäin asiantuntevasti.
        Jätetään veroeurot Iisalmeen.

• Sotkamossa on paljon asiantuntevia asiakkaita (siis mm. huippurheilijoita urheiluopistolla) isoja lomakohteita kuten Katinkulta, joiden asiakkaat tuovat paljon rahaa ja osaavat myös vaatia laatua ja hyvia valikoimia.

• hyvä kauppa ja palve

Miksi haukkua Iisalmen ainoata urheilu kauppaa? Minulle on aina ollut hyvä palvelu,kohta tästä pienestä kaupungista häviää kaikki erkois liikkeet...onko sitten hyvä.Kaikki kun eivät voi mennä kuopioon ostoksille silloin kun huvittaa.

• Timutimu

Eiköhän vaan yritetä ostaa Iisalmelaisista liikkeistä, että edes jonkinlainen palvelutaso täälläkin hevonperseessä säilyisi. Kuopiosta kun joutuu jotakin hakemaan niin saa 20€ lisätä bensoihin. Lisäksi suksipaketteihin on ainakin aiemmin ensi voitelu kuulunut hintaan.

• Anonyymi

Valkoiset sukat,puhelisät,syytely varas pankkitunnukset Tölli Nivala
      BB talo Eero valssi.

• Anonyymi

Kesportissa hyvän näkösiä myyjiä. Mukava käydä kahtelemassa tuotteita... 🙃Sportti on aina sporttinen

• Anonyymi00035

Ihan normaali hintataso ammattiliikkeelle. Ei ne kengät tuon kalliimpia ole esim. Oulussakaan. Myyjäkin oli osaava ja mukava, en ymmärrä mistä tässä valitetaan. Puheiden perusteella voisi luulla liikkeestä jotain ihan muuta, käyn mieluusti jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3174
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1589
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      991
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      979
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      943
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      938
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      850
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      813
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      793
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      709
    Aihe