Yllätyin, ettei täältä löytynyt viestiketjua aiheesta, joten tässä tulee:
Sekä Kerastase että Vichy tahoillaan ovat lanseeraamassa markkinoille tänä syksynä stemoxydine -aineeseen perustuvat tuotteet, joiden luvataan herättävän kasvuun kolmessa kk:ssa jopa 1700 lepotilassa olevaa hiusta. Hinnat ovat uskomattomilta vaikuttavien väitteiden kaltaiset: parturikampaamoista saatavan Kerastasen kuukauden ampullit 149 €, Vichyn apteekeissa tarjolla oleva vastaava kuuri 98 €.
Onko kukaan ehtinyt tutustua tarkemmin aiheeseen ja muodostaa silkkaa mutu:a perustellumpaa käsitystä tuotteista?
Mutu:han sanoo suoraan, että huijaustahan tämän on oltava. Lupaukset numeraalisine tietoineen ja uusine tehoaineineen on nähty markkinoilla jo niiiiin monta kertaa. Vai?
Stemoxydine, uusi ihmeaineemmeko?
4
980
Vastaukset
- Ei vakuuta
Ei kuitenkaan välttämättä ihan huijaustakaan. Joku ainakin oli melko tyytyväinen ulkomaisella keskustelupalstalla ja ehkä kuvissakin pientä lisäkasvua oli.
Tuossa selostettu ainetta.
http://mb.cision.com/Public/442/9425935/b8827c4a3ed0e90a.pdf - Vitun pösilö
toi 1700 hiustahan on ihan onnettoman vähän kun ihmisellä on päässään noin 100 000 hiusta tai yli! Siinä joukossa hyvä jos tuon huomaa.
- Ei liene totta
Ihmisen ohimoilla ja päälaella ei kasva 100.000 hiusta. Siellä tuon huijaa.
Mutta ei tuo kyllä mitenkään uskottavalta vaihuta. Netissä jotkut jonkun yrityksen edustajat pitävät yllä sivustoja, jotka todellisuudessa ovat pelkkiä mainosivustoja. Monet uskovat niiden olevan käyttäjien riippumattomia sivustoja. - Anonyymi
Nostellaanpa ketjua. Kokemuksia tästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433