Kämmenselässäni on koko ajan vaivaa. Pelkästään se, että avaan oven kämmenen alapuolella niin, että se osuu samaan kohtaan kuin esimerkiksi ylös sohvalta ja pöydältä hieman tukea ottaessa.
Kämmenselän etusormen ja keskisormen rystysten väliin hieman alapuolelle kohoaa tällöin jokin. Näkyy selkeästi että on turvoksissa, ei kuitenkaan mustelmaa tai mitään. Tämän saa aikaiseksi jo se, että painan hieman vasemman käden peukalolla oikean kämmenen sisäpuolelta, melkein keskeltä mutta hieman alempaa. Ei sillä että painelisin, mutta alkaa käydä rasittavaksi kun pienikin paine ja jo käden pieni taivuttaminen kohottaa tuon kohouman.
Nyt viikonlopun aikana käsi meni uudestaan. Ensimmäistä kertaa myös kämmenselästä todella lähellä rannetta tuntui kova kipu ja osa turposi. Kummastakaan kohdasta ei siis kohoa mitään pattia vaan enemmänkin näyttää siltä että ihon alla olisi sentin levyinen pussi johon on tuikattu vettä hieman täytteeksi.
Lääkäri määrännyt vain buranaa ja käsitukea käytän, mutta tuo käsi menee noin pienissäkin asioissa kuin oven avaaminen väärin tai lattialta noustessa tukea ottaen.
Mulla on todettu hypermobiliteettisyndrooma, voiko se aiheuttaa tällaista? Kysyn täältä kun tosiaan olen lääkäriltä kysynyt kaksi kertaa ja sanottu vain Burana ja lepo, menee viikossa kahdessa. Mutta kun käsi on parantunut, päivän kahden päästä menee jo uudestaan vaikka yritänkin olla varovainen.
Onko kellään samaa tai tietoa asiasta?
Kipu kämmenselässä
4
14362
Vastaukset
- ikkelitonttu
En tiedä!
- sidekäsi
mulla leikattu molemmat ranteet eli pinteet.ranne ja kämmen selkä oireilee.
- VHH-kannattaja--
Väitän kivun johtuvan reumasta. Reuma särkyjä voi rajoittaa paljolti oikealla VHH-ruokavaliolla. Kannatta kokeilla olla ilman vilja tuotteita pari kuukautta ja seurat mitä tapahtuu. Tilanne ei ainakaan huonone ja on muutenkin parempi vaihtoehto kuin mitkään lääkkeet. Lääkkeet ei koskaan paranna tämän tyypissä sairauksissa, jotka johtuvat väärästä ruokavaliosta.
- Kipeä.käsi
Mulla rasituksen takia ranne kipeytyi ja kämmenselkä turposi, ollut kipeä noi 7 viikkoa lääkärissä käynti ei auttanut, esimerkiksi leivän leikkaaminen tuottaa kipeää.
Miten kauan menee parantumiseen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713