Pikku G saa monentytön poikakaverin näyttämään melko mitättömältä ja avuttomalta pololta.
Varmasti tässä yksi syy, miksi mitättömät eivät voi sietää Pikku G:ä
He kokevat Pikku G:n uhaksi.
Poikakaverit
7
578
Vastaukset
- HAHAHAHA
Ai, tuo oli minulle ihan uusi tieto ja minä vihaan pikku g:tä. On se saatana kun on pikkutytöt tuohon geehen niin hullaantuneita. "pikku g o nii ihQ" -hyvä esimerkki demin tyttöfoorumilta.
- AliG
inhoat niin paljon Pikku Gtä?
En vain pysty käsittämään... - HAHAHAHA
AliG kirjoitti:
inhoat niin paljon Pikku Gtä?
En vain pysty käsittämään......käsitä! Mun ei enää tarvis perustella mitään.
- sir psycho
Mitä vikaa siinä on jos joku näyttää Volkswagen Pololta? Mitä vikaa siinä on? Sano! Sano jo! Se on muuten ihan laatuauto sitä paitsi.
- kokemusta on
niinhän se on! on se aika säälittävää mutta yrittäkää pitää kiinni omasta kullastanne!
- PikkuMikko
Ei pidä paikkaansa. Minä olen sinkku enkä pidä Pikku G:stä tippaakaan.
- Erkki veikon poika
Haha! Vai niin. Vain 6-12 vuotiaat pikku tytöt ihannoi pikku g:tä. Jos sun tyttöystävä on 6-12 vuotias ja fanittaa pikku g:tä ja jäis mielummin kuuntelee pikku G:tä kotiin kuin lähtis vaikka leffaan sun kanssa ja pitäs sua mitättömänä pikku g:hen verrattuna niin silloin vois varmaan vähän inhota pikku g:tä tästä syystä. Mutta onko kaikilla Pikku G:n vihaajilla 6-12 vuotias tyttöystävä. Niin että tämä ei taida olla syy siihen että pikku G:llä on niin paljon vihaajia
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362481Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292370Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921866Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle271661Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111655- 1501486
- 721339
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111053