Pikku G saa monentytön poikakaverin näyttämään melko mitättömältä ja avuttomalta pololta.
Varmasti tässä yksi syy, miksi mitättömät eivät voi sietää Pikku G:ä
He kokevat Pikku G:n uhaksi.
Poikakaverit
7
573
Vastaukset
- HAHAHAHA
Ai, tuo oli minulle ihan uusi tieto ja minä vihaan pikku g:tä. On se saatana kun on pikkutytöt tuohon geehen niin hullaantuneita. "pikku g o nii ihQ" -hyvä esimerkki demin tyttöfoorumilta.
- AliG
inhoat niin paljon Pikku Gtä?
En vain pysty käsittämään... - HAHAHAHA
AliG kirjoitti:
inhoat niin paljon Pikku Gtä?
En vain pysty käsittämään......käsitä! Mun ei enää tarvis perustella mitään.
- sir psycho
Mitä vikaa siinä on jos joku näyttää Volkswagen Pololta? Mitä vikaa siinä on? Sano! Sano jo! Se on muuten ihan laatuauto sitä paitsi.
- kokemusta on
niinhän se on! on se aika säälittävää mutta yrittäkää pitää kiinni omasta kullastanne!
- PikkuMikko
Ei pidä paikkaansa. Minä olen sinkku enkä pidä Pikku G:stä tippaakaan.
- Erkki veikon poika
Haha! Vai niin. Vain 6-12 vuotiaat pikku tytöt ihannoi pikku g:tä. Jos sun tyttöystävä on 6-12 vuotias ja fanittaa pikku g:tä ja jäis mielummin kuuntelee pikku G:tä kotiin kuin lähtis vaikka leffaan sun kanssa ja pitäs sua mitättömänä pikku g:hen verrattuna niin silloin vois varmaan vähän inhota pikku g:tä tästä syystä. Mutta onko kaikilla Pikku G:n vihaajilla 6-12 vuotias tyttöystävä. Niin että tämä ei taida olla syy siihen että pikku G:llä on niin paljon vihaajia
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962