Humax HDPVR 5000T päivitys

jokke8657

Tiettäkö kukaan miten digiboxi päivitetään. Ohjeet oli mutta ei onnistunut. Latasin muistitikulle ohjelman mutta ei se digiboxi suostunut päivittämään ohjelmaansa.Tv.Jokke

6

1258

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kytkintä rempaten...

http://www.humax.fi/hdpvr5000t.html sivulta olet varmaan imaissut päivitystiedoston ja olet tallentanut sen PC:lle? Olet purkanut ZIP-pakkauksesta tiedoston ja olet tallentanut tiedoston muistitikulle => olet nimennyt tikulla olevan tiedoston ohjeen mukaisesti => Tikku paikalleen USB-liittimeen.

Olen kerran tehnyt tuon päivityksen ja virtakytkimen painelun kanssa sai etsiä useita kertoja, ennen kuin löytyi sopiva rytmi päivityksen käynnistämiseksi. Älä anna periksi, kyllä se lopulta onnistuu;) Päivitys poistaa tallenteen katselussa esiintyviä kuvan pysähtelyjä.

• Anonyymi

Kiitos paljon, onnistui ohjeillasi ja tietysti olisin voinut tehdä päivityksen aiemminkin kuin nyt 2020-luvulla. Mutta asia tuli kuntoon.

• azco

pari kertaa vain hipaisten ja niin rupes latautuu, rämpyttäessä ei menny ku hermot

• OuZz

Onko muilla tuon laiteen kanssa ongelmaa, että tallennetun ohjelman infokieli on ruotsiksi, vaikka se guidessa ennen tallennusta olisi ollut suomeksi?
      Valikosta olen toki muuttanut kaikki kielet suomeksi.
      Samoin jos poistaa vaikka useamman leffan kerralla, kestää se ihmeen kauan, verrattuna vanhoihin Humaxeihin.

• Anonyymi

28010 2025 humaksin DVB C500 tähän päivytys . tTIETO ON tuskaa OLISKO OIKEAA TIETOA.

• Anonyymi

Eikö nuo kuulu SER-laatikkoon jo nykyään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      586
      1413
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      777
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    7. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      480
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      477
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe