skorpionin katse

epätietoinenn

Olen tavannut skorpioni miehen, mutta en saa hänestä oikein mitään irti. Välillä tuntuu, kuin hän vain leikkisi kanssani, välillä taas siltä, kuin hän oikeasti pitäisi minusta. Mies ei ole ollenkaan puheliasta sorttia. Itse olen korviani myöten ihastunut.
Mutta se katse.. olen kuullut jonkin verran skorpionien tavasta tuijottaa hyvinkin intensiivisesti. Viimeksi tavatessamme isommalla porukalla ystäväni luona kävelin miestä kohti aikeenani istua viereiselle sohvalle ja hän katsoi minua hiljaa suoraan silmiin. Pysähdyin ja katsoin häntä takaisin. Ei sen ilme värähtänytkään ja minulle tuli hyvin vaivaantunut olo. Ajattelin, että maskarani oli levinnyt tms. Käänsin katseeni kun rupesi jo niin ahdistamaan. Ihan tuntui kuin hän näkisi suoraan lävitseni...Hän kuitenkin ojensi kätensä ja ohjasi minut istumaan viereensä. Hän vielä sanoi, että näytän vaivaantuneelta... sanoin että niin olenkin ja hän kysyi vielä miksi, mutta siihen en vastannut.Sitten hän nojasi itsensä minua kohti ja silitti hartiaani ja istuttiin ihan hiljaa...
Mies tarkkailee minua aina; minkälaiset kengät minulla on, minkälaisia koruja minulla on, minkälainen ja värinen laukku minulla on. Hän kiinnittää huomiota lähes kaikkeen ja mainitsee niistä; 'kauanko sullla on ollu toi nilkkakoru'.
Nyt mietinkin, onko hän kiinnostunut vai ei. Tuntuu pahasti siltä, kuin hän tietäisi että olen ihastunut ja pelailee minun kanssa.. haluaisi pelkkää huvia minusta.

8

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shsdgh

      Vinkki vinkkinen: Ole epäjohdonmukainen.

    • Skorpionit ollaan tarkkailijoita... Tarkkaillaan käytöstä,tilannetta,itse kumppania kenen kanssa olemme :) se on itsessään jo merkki että olemme kiinnostuneita,kiinnostuneita tutustumaan tähän kyseiseen ihmiseen,jota tarkkailemme ja paljon :) Kauan olette "tunteneet"? Varsinkin alussa itse tiedostan käytöjseni,tarkkailemisen,pistän merkille kumppanin käytöksen,lempi vaatteet,mistä pitää yms.. Pelkästään tarkkailemalla näkee ihmisestä paljon :) näin aluks kunne.. Tarkkailen paljon jotta näen onko kyseinen ihminen sen arvoinen että haluan tutustua enemmän... Ja käytös kertoo sen.. Älä huoli,ole vain oma itsesi,koska me kyllä näemme heti jos esitetään ja se saa meiät lähtemään karkuun :)
      Ja kyllä sen näkee onko mies tosissaan,pitääkö lupauksistaan? Muistaako mistä olette puhuneet? Käyttääkö keinoja ilahduttaakseen siut? Kuuluuko miehestä? Haluaako hän viettää aikaa kanssasi? Siinä näin alkuun :)

    • änimöl

      Tuo mies ei ole rakastunut, PISTE.

      • CrystalFish

        Mistä niin päättelet, tai jopa tunnut tietävän?


    • änimöl

      Siitä vain, että skorppari kertoo suoraan jossain vaiheessa jos on.

      • en ole skopu

        Toi on niin tosi ♥


    • pikku kalanen

      Ainakin monilla skorpionimiehillä on todella intensiivinen katse. Itsekin joskus pelkäsin sitä, mutta nykyään olen oppinut tuijottelemaan takaisin suoraan silmiin ja se, jos jokin, on kiehtovan jännittävää ;) En voi saada tarpeekseni! Skorpionit ovat vain niin ihania !! : ))

    • RapuMiesAikuinen

      Onko normaalia, tai "normaalia" että skorpinoninaiset tavallaan "antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa" Siis semmosta että 'nuoleskellaan' ja ollaan kovasti kiinnostuneita ja kutsutaan hellyyttävillä sanoilla toista, mutta totuus voikin olla aivan toisenlaisen vai onko? Itselläni tämmöistä kokemusta.. Toki juttumme on alkutekijöissä, ja vähä pitää toista testata, lähinnä huvittaa moinen ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe