Kuinka voi yksi ainoa sikafarmari saada ympäristöluvan hajustaaa koko Panelia piloille? Pakko alkaa katsella muualta asuntoa.
Koko Mykorantie lisäksi ripååotyeltu paskaa jota myös pellolta kulkeutuu kun farmarit eivät piittaa mistään.
Valottomilla konerumiluksilla levitellään paskat tielle.
Panelian sianpaskaterroristi
8
661
Vastaukset
- tulevalandespede
Muuta kaupunkiin jos niin ottaa kupoliin. Itse taas vaihtaisin ilomielin tämän jatkuvan katupölyn ja känniset nurkkiin kuseksijat, vaikka siihen maatalouden paskan hajuun.
- euralaismummo
Sitten vaan Paneliaan, armeijan kaupasta kaasunaamari päähän, asunto vapautuu pian :-DDD
Tai onhan siellä vapaita asuntoja nytkin pilvin pimein.
Ikkunoita ei voi auki pitää kun p*kärpäsiä pian tupa täynnä, pyykit alkaa haisemaan, auton alusta paskassa joka sitten lämmetessään haisee ettei ilkeä kaupungissa käydä.
Porin mikkolassa parkkipaikalla kysyi kerran yksi tuttu olenko lantaa ajanut autolla vai miksi se haisee.
Sanoin että Paneliassa poikkesin ... - wq3e436
Lienee siankakkatankki haljennut jossain?Tänään kävin peltifirmassa ja koko alue haisi
- sianpaskan kylväjä
Se on kuulkaa raha mikä haisee.
- wattu!
Ei yhden pussihousu-ökyisännän paksu lompakko saa haista koko läänioin!
Ökyisäntä saa kipata vaikka olohuoneeseensa kunhan pitää ikkunat kiinni - sianpaskan kylväjä
wattu! kirjoitti:
Ei yhden pussihousu-ökyisännän paksu lompakko saa haista koko läänioin!
Ökyisäntä saa kipata vaikka olohuoneeseensa kunhan pitää ikkunat kiinniOlkkarissa haisee paska jo muutenkin.
- Paskanhajua kammarissaki
sianpaskan kylväjä kirjoitti:
Olkkarissa haisee paska jo muutenkin.
Sitä voi itte kokeilla kuinka rahakasta hommaa se on!Karmee hajuhan se on,mutta kun hajut suomesta loppuu,mitäs syötte?on se Säkyläkin railkaiden tuulien Säkylä eilä sitä kyllä ohi ajaessa huomaa!Ja haisee se paska täällä kaupungissakin.
- ilona78
panelialaiset pohjaveden pilaajaat , maajussit paskat kuuluu viedä puhdistamoon , jätteet kaatopaikoille , jyväjemmarit vaan polttaa , paskaa paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879