Vatsani ei toimi. Ummella koko ajan.
Levolac ei auta, päivittäin otan yliannostuksen. Ei vi-siblin, ei pellavansiemenrouhe, ei mikään mikä antaa laksatiivisia vaikutuksia.
Suolenhuuhtelu on tällä hetkellä ainoa joka auttaa vatsaani toimimaan. Onko mitään muuta keinoa saada tyhjennettyä suolistonsa päivittäin?
Kun vatsa ei toimi
3
393
Vastaukset
- ummettunut ex-mia
Leseitä esim. Activian sekaan, parsakaali, omena, päärynä, luumunektari, kurkku, sokerittomat karkit. Nämä toimi mulla. Suoli voi tottua jokapäiväseen huuhteluun, eikä toimi enää ilman sitä, jos kauankin jatkat. Magrokoli on melko turvallinen laksatiivi, mutta kysy apteekista ensin. Tai lääkäristä.
- toivottavasti auttaa
Kannattaa tuossa vaiheessa tosiaan mennä lääkärille. Suoli tottuu laksatiiveihin, jolloin se ei enää toimi ilman niitä (tai niistä huolimatta). Säännöllisesti niitä ei siis saa käyttää. Jos kuidut (pellavansiemenet, leseet jne) ja kuituvalmisteet (esim. Vi-siblin) eivät auta, ei ongelmaa ehkä kotikonstein saa hoidettua.
Kun akuutti vaiva saadaan hoidettua, voi tulevia ongelmia ehkäistä juomalla riittävästi vettä, nauttimalla kuituja, liikkumalla ja syömällä säännöllisesti (jos ruokailussa on pitkiä taukoja ja saatu ruokamäärä on pieni, suolen toiminta helposti hidastuu). Kaikilla suoli ei toimi päivittäin, eikä kyse välttämättä ole ummetuksesta, ellei olo ole turpea ja tukala. - laksatiivit
mulla oli sama ongelma. aptekist saa tota pegorion-nimistä laksatiivia ilman reseptiä, ja mulle määrättiin sitä, ja on auttanut. movicol on toinen minkä oon todennu auttavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102