Ei seksiä 2 vuoteen, nuori, komea ja sosiaalinen.

Ei jaksaisi enää

Tunnen pakottavan tarveen avautua jonnekin nyt ongelmasta, joka on repinet koko itsetunnon riekaleiksi. Lyhyesti esiteltynä olin pitkään puutteessa edellisessä parisuhteessa joka päättyi toukokuussa eikä sen jälkeen ole ollut mitään seksuaalista. Siitä syystä se päättyikin sitten. Ikää mulla on 25 vuotta ja kaksi pidempää parisuhdetta takana.

En ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja, koska olen ujo enkä uskalla tehdä aloitetta. Kyllä minua on periaatteessa yritetty iskeä, mutta eivät ole olleet niin kiinnostavia (okei, ulkonäkökriteerit). Suhteen loputtua toukokuussa olin jo silloin hajalla seksinpuutteen kanssa ja ajattelin toiveikkain optimistisesti että kesä toisi muutoksen. Tottakai, kuka vaan saa kesällä seksiä festareilla jms.

Toisin kuitenkin kävi, vaikka parilla festareilla olen ollut ja baarissa joka viikonloppu, joskus viikollakin. Useat naiset ovat kehuneet ulkonäköäni ja hymyilleet, tulleet juttelemaankin, mutta ei se ole ikinä johtanut mihinkään. Olen pyytänyt puhelinnumeron ja tavannutkin, mutta ei mitään. Olen kohtelias ja hauska, saan heidät nauramaan ja viihtymään, mutta mitään muuta ei ole tullut ollenkaan

Tästä seurauksena saan hillitsemättömiä vihanpurkauksia ja ahdistukseen olen juonut päivittäin ja viikonloppuna kaatokännit aina loppuillasta kun mulle ei ole kukaan antanut mitään valon merkkiä baareissa. En siis ole baarissa kännissä vielä siinä vaiheesa kun toivoa olisi, mutta ennen valomerkkiä sorrun aina vihakänneihin ja lähen vittuuntuneena pois, mistä ei ole seurannut mitään hyvää. Samalla kaikki kaverit kehuskelevat kuinka saavat naista vähän väliä, ja että naiset tulevat iskemään ja lähtevät sänkyyn. Se ahdistaa, koska mussa on vikaa ilmeisesti, enkä edes tiedä mitä. Olen siisti, rock-henkinen, kauniit hiukset ja kasvot, mutta silti naiset lähtevät aina muiden miesten matkaan. Pitääkö ehdotella väkisin ja olla töykeä, että seksiä saa? Kunnioitan naista ja olen ystävällinen, juttelen mielelläni ja olen rento.

Pelkään sitä, että seksuaalisuuteni kääntyy vielä perverssiksi tässä puutteessa ja tämä nuoruuden tuhlaantuminen tulee takaisin myöhemmin niin että 50-vuotiaana juoksen nuorten naisten perässä. En toisaalta ihmettele nuorten miesten itsemurhatilastojakaan ja alkoholisoitumisen määrää. Kun olen ollut näin kauan puutteessa, en enää pysty keskittymään edes opiskeluun tai harrastuksiin. Ainut mitä haluaa tehdä on joko ryypätä tai naida. Näistä ensimmäinen on sentään mahdollista kaikille... jälkimmäinen on ihmisille, joilla on jotain arvoa, eikä tällaisille ali-ihmisille, joiden olisi pitänyt kuolla jo ajat sitten.

Mitä helvettiä tämä on, onko ympärillä kirous tai jotain? Olisi kiva kuulla, että edes jollain muulla olisi samanlaisia kokemuksia, koska en tunne itseäni edes ihmiseksi tämän kaiken paskan jälkeen.

13

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua ahdistuneelle

      Tule 45.v.tädin syliin voit avautua kaikin tavoin ja minä avaudun sinulle eiköhän sillä ongelma ja stressi laukea saat kerralla psyykeesi kuntoon

    • nv4v4fcmxk

      Et ole kunnon pelimies. Totuus on, että naiset tykästyvät juuri pelimiehiin, jotka ovat monessakin suhteessa sinun vastakohtia. Luulen kyl, et jos voitat ujoutesi ja teet aloitteita, saat kyllä naisia, jos olet niin ok-näköinen kuin kirjoitat.

    • menz

      Outoo on ettei sul irtoo, mää kävisin ainaki iha kuumana :D.. ite oon 21v muija ja myös rockhenkinen ja siitä on nyt melkein 4kk ku viimeks pannu ja alkaa pikkuhiljaa häiritsee elämää.. Vikaa ei oo ulkonäössä normaalivartaloinen ja kovasti kehuttu myös.. asia erikseen mitä vaatteitten alta paljastuu, olen täysin lauta ja itsetuntoa ei ole sen asian tiimoilta ja paitaa en ota pois, ikinä.. pointti hukku.. anygays seuraavaks ku baaris oot ja bongaat jonku ketä kelpais pökkäst ni tarjoo drinkki tai pari, kehu jne ja kysy et jos haluis lähtee jatkoille.. muijat kyl ymmärtää siitä et panohommiin ois tarkotus lähtee sit ne joko suostuu tai ei suostu, sit kokeilet seuraavaa.. eiköhä irtoo ennen pitkään :)

    • KKKKK1

      Katkeruus varmaan paistaa päällepäin ja sellaisen ihmisen kanssa ei kukaan halua olla, koska katkerat miehet myös kostavat naisille omaa katkeruuttaan, haluvat vain tyydyttää itsensä, eivätkä huomioi naista.

      Voit vaikuttaa ulospäin niin kylmältä ja katkeralta, että naiset eivät kiinnostu. Ainakin tekstisi perusteella tuli tällainen tunteeton ja epätasapainoinen vaikutelma.

    • eräs jätkä vain

      kokeile netti-ilmoituksia tai nettichättejä , netin kauttakin voi löytää seuraa

    • runkkurepe

      Naurettavaa, ethän oo ollu edes kauaa puutteessa. Itse sain viimeksi reikää 2007.

    • Minua ihmetytti, että olet ujo yhdenillan suhteisiin, mutta olet ollut kahdessa pidemmässä parisuhteessa..?

    • Nussi itseäsi.

    • faula

      Mistäs sut sais kiinni? :)

    • EiAktiivinenMuttaTyy

      Kuulostaa siltä että paine mennä jonkun kanssa sänkyyn on sinulla ennen kaikkea sosiaalinen - "Mutta kun kaveritkin saavat koko ajan"!

      Kysymys on: kuinka tärkeää on SINULLE olla koko ajan seksuaalisesti aktiivinen, jos sosiaaliset paineet jätetään pois? Se miten paljon harrastat seksiä on vain ja ainoastaan sinusta kiinni, omahan on asiasi miten kroppaasi käytät.

    • Kohta 26

      Olen kohta 26-vuotias mies enkä ole koskaan ollut edes parisuhteessa. Seksiä saanut ainoastaan muutaman kerran elämäni aikana. Vois kai sitä vielä huonomminkin olla mutta kyllä tämä tilanne silti tekee minut masentuneeksi.

      Pelkään myös sitä että minusta tulee sitten joskus 40-50-vuotiaana joku sairas nuorten tyttöjen perässä juokseva pervo kun en ole nuorena saanut normaalisti toteuttaa seksuaalisuuttani vaikka tarve siihen on ollut suuri.

      En ole koskaan saanut kokea edes sitä miltä tuntuu harrastaa seksiä nuoren ja kauniin naisen kanssa. Onhan tässä tullut paljon alkoholiakin kulutettua näiden vuosien aikana ja ahdistuneena mietittyä jopa itsemurhaa. Sitä nyt ei varmaan tarvitse edes erikseen mainita että taida olla aika säälittävä tapaus. Eihän sille kuitenkaan mitään voi kun on sairaalloisen ujoksi syntynyt.

      • Kohta 26

        Niin ja nuo kerrat mitä olen seksiä saanut on ollut yhden ja saman naisen kanssa joka minua reilusti vanhempi.


    • nainen231

      Hei! Olen myös samassa venessä kun sinä. Olen naimississa mutta mun mies ei halua minua emme olemme ollut koskaan sängyssä eikä minkälaista seksi olleenkaan. Kuinka kauan tämä vielä pitäsi jatkua. Itse en en ole koskaan harrastanut irto-suhteita eikä yhden illan juttuja ei ole mun juttua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe