Ilman luottokorttia verkkokaupassa

Luottokortiton

En omista luottokorttia ja pariin otteeseen olen ulkomaisista verkkokaupoista tilannut isäni luottokortilla. Tällä kertaa olisin ostamassa jäsenyyden eräälle sivustolle ja tämä on sen verran arkaluonteinen juttu, etten varmaankaan isäni luottokorttia voi nyt lainata. Sivustolla ainoat maksuvaihtoehdot ovat luottokortti ja Google Wallet. En haluaisi uskoa rahojani tai etenkään tietojani googlelle, enkä ollut tuollaisesta aiemmin kuullutkaan. Kokemuksia tuosta Google Walletista saa myös kertoa.

Minusta sellainen firma olisi mahtava, minkä kautta voisi tuollaisia ulkomaan ostoja maksaa esim. verkkopankilla ja firma hoitaisi sitten sen luottokorttimaksun perille. Etsiessäni tästä tietoa, sain selville, että tällaista firmaa oltiin joskus perustamassa, mutta homma kaatui verottajaan.

Kaikkia ehdotuksia tähän ongelmaan otetaan vastaan, mutta luottokorttia en tällä istumalla ole hankkimassa.

9

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymyksenä vaan?

      Onko isäsi antanut luvan käyttää luottokorttiaan?

    • PayBall tai luottokunta!! Eli saat kuitenkin pankistasi "varmaan" VISA ELECTRON?? Siellä kylläkin täytyy olla rahaa ennenkuin ostat ja tavara lähtee kulkemaan!!!

      PayBall kuitenkin kansainvälisessä kaupassa parempi mutta vaatii rekisteröimisen yms!! Ja luotetttavampi, maksujen peruutukset tekee helpommin!!!!! Käy vaan sivustolla omalla tililläsi ja peru tavaran maksun suorittaminen jos et ole tyytyväinen!!!! Ei mun ainakaan ole tarttenut sitä käyttää, vain kerran kun kokeilin mutta toimii!!!

      • osta aina käteisellä

        Oikeassa olet,lapsellani on visan electron ja hän on tilannut PayBallin kautta tilaamiansa tavaroita ja hyvin electroni on aina käynyt maksuvälineenä .Kun ikä ei riitä omalla tyttärelläni vielä visakorttiin,niin siksi tuo pankin kortti on ollut toimiva maksuväline,nyt anoin rinnakkaiskortin lapselleni,tosin 17 vuotias osaa jo rahaa käyttää,mutta laitoin tuhannen euron rajan kuukauden ostoihin,niin silloin ei kovin suurta taloudellista tappiota tule,jos joku sumuttaa häntä ostosten suhteen,niin en itse kaadu,koska summana on 1000 euroa kuukaudessa,niin saan aina maksettua,jos tyttäreni joutuu väärinkohdelluksi jonkin verkkokauppojen suhteen.


    • BancaMarketer

      Siinä MasterCard jokaiselle:
      ####
      http://bit.ly/HhgUCj
      ####
      Toimii oikeastaan kuin Maestro mutta MasterCard tunnuksin toimii, vaatii On-Line yhteydet.

    • Taviskortti riittää

      Esim. Osuuspankin ihan tavallinen pankkikortti on Visa Debit-kortti. Sillä voit osaa myös ulkomaisista verkkokaupoista. Toimii muuten kuin luottokortti, mutta osto veloitetaan sinun pankkitililtäsi parin päivän kuluttua tilaamisesta. Olen tilannut näin mm. iherb.com -verkkokaupasta ja homma toimii.

    • paypal ja kortti tie

      Itse käytän paypalia . En halua maksaa kortilla suoraa etten joudu antamaan tietojani ulkomaille


      Tässä vähän paypal tietoa
      Ensimmäisen kerran jälkeen kun olet kortin sinne laittanut debit/credit

      Voit poistaa sen sieltä aina maksun jälkeen.Kun tulee seuraava kerta milloin tarvitsee maksaa paypalin kautta ja että raha lähtee tililtä niin lisää vaan kortin tiedot. Se näkyy heti ja automaattisesti ( koska paypal on tallentanut kortin tiedot ensimmäisellä kerralla omiin järjestelmiin)

      Tuo turvallisuutta paljon kun ja jos kävisi niin että paypal tiliisi joku hakkeri pääsisi käsiksi niin hän ei voi tehdä ostoksia tai siirtää rahaa,koska kortti ei ole siellä linkitettynä tilisi kanssa.

      Itse lisään kortin paypaliin aina vain silloin kun maksan paypalin kautta ,oli se sitten ebay tai verkkokaupat . Ja poistan sen välittömästi maksun jälkeen. kymmeniä kertoja tänä vuonna

      • Tyhmä_

        Hei!

        Haittaako jos minä teen niin, että ne ottaa maksun suoraan visa electron kortilta? :(
        Voiko ne viedä kaikki rahat tililtä? Ei minulta ainakaan vielä ole viety, kuin sen mitä maksaa joku sovellus tuolla play kaupassa :/


      • Tyhmä_
        Tyhmä_ kirjoitti:

        Hei!

        Haittaako jos minä teen niin, että ne ottaa maksun suoraan visa electron kortilta? :(
        Voiko ne viedä kaikki rahat tililtä? Ei minulta ainakaan vielä ole viety, kuin sen mitä maksaa joku sovellus tuolla play kaupassa :/

        Jos poistan kortin maksutavoista, niin lähteekö ne tiedot pois sieltä, ettei ne jää sinne?


    • En anna luottoorttitietojani edes PayPal'ille.
      Lataan etukäteen Helsingissä olevalle tililleen rahaa ("top up").
      Ihan tavallinen pankkisiirto. Näkevät vain minun nimeni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe