Live Rock Cafe

Live_Rock

http://liverockcafe.websites.fi/

Mitä tälle paikalle tapahtui? Muistan kun ekan kerran kävin täsä paikassa 2007 ja paikka oli aivan mahtava, vaikkakin pienet tilat ja väkeviä ei myyty.

Mitä tälle paikalle kävi ja miksi se suljettiin?

13

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoovallan kaupunki

      antoi vuoden yrittäjälle palkinnon ja savustivat kylläkin hieman turhan ......millais sen nyssanos..turhankin riehakkaan paikan pois valitun yrittäjän asiakkaita viemästä

      • älänytnaurata

        Miten jollekin toiselle annettu yrittäjäpalkinto vois viedä asiakkaat?
        Niinku ne asiakkaat valitsis paikkansa jonku palkinnon perusteella:)


      • kylvittuoottyhmä
        älänytnaurata kirjoitti:

        Miten jollekin toiselle annettu yrittäjäpalkinto vois viedä asiakkaat?
        Niinku ne asiakkaat valitsis paikkansa jonku palkinnon perusteella:)

        jos noin yksinkertanen kuvio tarttee sulle selittää,ei oo tuttuu millai yrittäjät keskenään kunnallisten kytköksien kautta vaikuttaa muiden elämään ja yrittämiseen joko parantamalla yrittämisen olosuhteita tai vetämällä maton alta.
        Riippuu siitä millasta naamaa näytät vallan ja "vallan" pitäjille tai vallantavoittelijoille ja suostutko heiluttaan kommarien lippua julkisesti


    • diudiu4

      Kyllä se paikka aiheutti ihan itse oman sulkemisensa...Anniskelulakeja rikottiin jatkuvalla tahdilla, alkaen siitä, että töissä oleva tarjoilija juopotteli työaikana... Kassan ohi yms mitä kyliltä kuuli juoruja. Hyötyä tuosta paikasta ei ollut kuin kylän spurguille ja nisteille, niin ja tietty niille jotka olivat onnistuneet itse hankkimaan porttikiellot paikkakunnan tuolloisiin muihin paikkoihin...

      • Kaikki ne rahalla

        maksaa nekin eikä siellä varmana mitkään puuteriperseet herrantertut käyny pahottamas mieltänsä jos valkkari oli liian kylmää....eikä hoowallas oo muutakaan paikkaa mis mainittu tuote ja viitekehys kohtaisivat muutenkaan


    • legalizedwriter

      Terve taas pitkästä aikaa! Palsta ei ole näemmä muuttunut yhtään miksikään, enkä pidä sitä toki minkäänlaisena yllätyksenä. Eihän tänne siis kirjoittele muut kuin ne elämäänsä ja siihen loputtomaan työttömyyteensä kyllästyneet perslävet, ja minä.

      Live rock cafe... R.I.P. Arvaan, etten ole ajatusteni kanssa yksin, jos sanon että Harjavallassa pitäisi viikonloppuisin olla vähintään 2 baaria avoinna? Olisiko se liikaa vaadittu? Vanhan robbarin ja hassen aikana homma toimi varsin hyvin ja populaa riitti molempiin juottoloihin. Nyt homma on mennyt perseelleen. Jos holvissa on vastenmielistä älämölöä ja hirvittävät juntit riivaavat, niin ihmisellä ei ole muuta vaihotehtoa kuin mennä kotiinsa, taikka sitten jatkaa vt kakkosta Porin suuntaan. Se on väärin.

      Live rock cafessa:ssa kävin kaksi kertaa, eikä paikassa ollut mitään valittamista. Syytökset esim. myyntiin liittyen ovat ensimmäisessä kappaleessa mainitun ihmisryhmän horinoita ja niillä on painoarvoa yhtä paljon suklaisella minidildolla. Aika vähän siis. Kyse on baarista ja siellä juodaan alkoholia. Jos meno ei miellytä niin silloin häivytään. Ei se sen kummallisempaa ole. Jos tuo baari olisi vieläkin auki niin aivan takuulla olisin esimerkiksi perjantainakin käynyt siellä poikkeamassa. "Pelimiehestä" ei ole enää näemmä pelimieheksi ja osanotot sinnekin suuntaan. Oli se silti auki jopa markkinaviikonloppuna joten kai siitä sentään täytyy antaa pari irtopistettä.

      Se on morjes taas ja pitäkää hauskaa rakkaat lapsukaiset!

    • diudiu4

      Viinaa saa myydä, kunhan myy lakien puitteissa, sitä tuo paikka EI tehnyt ja siksi on hyvä että meni kiinni. Mitään muuta siitä ei ollut kuin harmia, tämän käsittää jokainen joka sen ravintolan olemassa olon aikana kävi viihteellä viikolla ja omistaa jonkinmoiset muutkin aivot kuin sen minidildoa muistuttavan käytön puutteesta kuivahteneen kapineen jalkojensa välissä. Horinoida ei tarvitse kun sen on ensin kuullut ja sitten omin silmin nähnyt. Horinointia on yrittää väittää, että tuo firma olisi lakien mukaan toiminut...

      Oli aika villin lännen meno, myytiin tiskin alta, tarjoilija päissään töissä ollessaan, myytiin velaksi jne. Ja kyllä se kiinnimeno oli tuossa ihan muistaakseni omistajasta itsestään johtuvaa hyvinkin pitkälti.

      Oikeassa olet ainoastaan siinä, että valloissa ei valinnan varaa ravintoloissa ole joka on sääli. Väärässämyös siinä. että vt2 tarvitsisi jatkaa poriin päin... mahdollisuuksia on : Kokemäki, Eura, Kauttua, Rauma, Huittinen, Siuro, Nokia, Tampere, Säkylä, Sierravuori, Vammala, Vampula, Kankaanpää.... Listaa voisi jatkaa ja jatkaa ja jatkaa....

      • muitakin syitä

        kuin väittämäsi tiskin alta myyminen mitä sitten lieneekään..kännissä myyminen velaks..on sille ettei ole valinnanvaraa enempää kuin yks paikka...ei ole yrittäjien syytä vaan pikemminkin kiitos että edes yrittivät siinäkin paikassa..sisäänpäin kääntynyt "nepotistinen" protektionismi ja vuoden yrittäjän pikku palkitseminen olivat ne syyt..kännissä saa ja kuuluu olla kuppiloissa..villimmissä paikoissa voi olla joustavampaa,ei niihin pitsipöksyämmät mene valkkarii kallistelemaan ja vähässä ne on ne paikat joissa sitä voi hoovallassa muutenkaan tehdä ja vähä niitä jotka sitä tekisivät vaikka paikka olisikin ja ne joilla on varaa ja haluavat menevät niihin paikkoihin vaikka kauemmaksikin maksoi mitä maksoi.


      • JaaPeppi78

        Ihan mielenkiinnosta... Onko nää näkö- ja kokemushavaintoja?! Vai kenties kuultu jostain Valloista? Silloin "tietosi ovat tottkai täyttä totta!" Pieneen mieleen käynyt sekään, että moiset syytökset tulee esittää julkisesti, FAKTOJEN kera! Minulla ainakaan ollut koskaan ongelmaa, esim. kuitin saannisssa, kun hain ruokaa ko. paikasta. Jonkun muutaman kerran juomallakin kävin ja tais lapsikin ottaa jätskin. Harvemmin pahaan "räkälään" muksujani olen vienyt.. En itse asiassa kertaakaan. Mutta muistelisin, että vuokranantaja lopetti sopimuksen, ja siitä syystä baari kohtasi loppunsa.. Edellenhän siellä on jos jotakin myytävänä/vuokrattavana..


    • KuuluinTähänNuorisoo

      Siis olihan se melkein mitä luvattiin, uusi nuortenpaikka. Taisi siellä ensimäiset pariviikkoa käydä nuorisoa. Sen jälkeen alkoi kyläjuopot löytää paikalle ja nuorisio ei enään kiinnostanu käydä siellä. On se hyvä että joku antoi paikan juopoille kun ei muualle päässyt

    • Roggari

      Uusi kahvila tulee pizzerian viereen, onkohan sama meininki.

      • kuumaa persettä

        ja haaleeta kaljaa......tykkää


    • Jotain viel parempaa

      -- -- --
      Porissa keskiviikkona kl. 18.00 Raamattutunti aiheesta "Pyhän Hengen kaste" ja klo 19.00 Elämän sykkeessä -ilta, rukouspalvelua.
      Porin helluntaisrk,
      Itsenäisyydenkatu 9.

      Tule mukaan ja tuo muitakin!

      Muista myös rukouksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe