Muita pakko-oireisia Vaasa-Seinäjoki -alueella?

Minnis

Olen 3-kymppinen ocd:stä kärsivä nainen ja olisi kiva tutustua muihin tästä häiriöstä kärsiviin. Eihän tätä kukaan niin ymmärrä kuin toinen saman ongelman kanssa kamppaileva. :) Elämäni ei toki ole pelkkää ocd:tä ja tykkäänkin käydä vaikka kahvilla tai lenkillä hyvässä seurassa. Minulla ocd esiintyy muuten pääasiassa tarkisteluina ja likaisuuden pelkona. Olisi mukavaa, jos olisit suurinpiirtein saman ikäinen kuin minä. Voin laittaa myöhemmin s-postiosoitteen, jos vaikka joku innostuisi minuun tutustumaan. :)

7

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ocd-potilas1

HEI!

Meillä on jo Seinäjoella toimiva OCD-vertaisryhmä, joka kokoontuu säännöllisesti Törnävän sairaalan ryhmätoimintojen tiloissa. Nyt on ollut taukoa, mutta seuraavan kerran kokoonnumme keskiviikkona 2.10. klo 12.30-14.00.

Olet sinne tervetulut!

• ocd-potilas1

VIELÄ LISÄYS:

Oletko Seinäjoelta vai Vaasasta?

• Minnis
        ocd-potilas1 kirjoitti:

VIELÄ LISÄYS:

Oletko Seinäjoelta vai Vaasasta?

Moi! Asun lähempänä Vaasaa kuin Seinäjokea. Tuohon tapaamiseen en valitettavasti aikataulun takia pääse, kun käyn töissä.

• laakso...

Terve

Minä asun Vaasassa.

Kärsin kyllä pakkoneurooseista ja onhan tässä muitakin murheita.
      Olen tälle palstalle kirjoitellutkin silloin tällöin,, tosin eri nimimerkillä.

Siis olen 35 vuotias mies. Olishan se ihan kiva tutustua saman ongelman kanssa kamppailevaan ihmiseen :)

• Minnis

Moi! Olisiko sulla jotain sellaista "tunnistamatonta" s-postiosoitetta, minkä voisit antaa? Väsään kyllä sellaisen itsekin kunhan ehdin. :) Millainen elämäntilanteesi muuten on? Pystytkö käymään töissä?

• laakso..

Käyn töissä, juuri sieltä tulinkin :)
      Parempaan suuntaan on asiat menneet kuin mitä joskus oli.
      Toki vieläkin on ongelmia vaikka muille jakaa.

medal78@luukku.com

• Minnis

Moi! Kirjoittelen sulle kunhan ehdin, tää viikko on vähän kiireinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      119
      1621
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1407
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      153
      1244
    4. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      119
      1104
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      40
      1090
    6. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      66
      1069
    7. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      402
      1054
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1052
    9. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      108
      1017
    10. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      270
      1005
    Aihe