Olen 3-kymppinen ocd:stä kärsivä nainen ja olisi kiva tutustua muihin tästä häiriöstä kärsiviin. Eihän tätä kukaan niin ymmärrä kuin toinen saman ongelman kanssa kamppaileva. :) Elämäni ei toki ole pelkkää ocd:tä ja tykkäänkin käydä vaikka kahvilla tai lenkillä hyvässä seurassa. Minulla ocd esiintyy muuten pääasiassa tarkisteluina ja likaisuuden pelkona. Olisi mukavaa, jos olisit suurinpiirtein saman ikäinen kuin minä. Voin laittaa myöhemmin s-postiosoitteen, jos vaikka joku innostuisi minuun tutustumaan. :)
Muita pakko-oireisia Vaasa-Seinäjoki -alueella?
7
195
Vastaukset
- ocd-potilas1
HEI!
Meillä on jo Seinäjoella toimiva OCD-vertaisryhmä, joka kokoontuu säännöllisesti Törnävän sairaalan ryhmätoimintojen tiloissa. Nyt on ollut taukoa, mutta seuraavan kerran kokoonnumme keskiviikkona 2.10. klo 12.30-14.00.
Olet sinne tervetulut!- ocd-potilas1
VIELÄ LISÄYS:
Oletko Seinäjoelta vai Vaasasta? - Minnis
ocd-potilas1 kirjoitti:
VIELÄ LISÄYS:
Oletko Seinäjoelta vai Vaasasta?Moi! Asun lähempänä Vaasaa kuin Seinäjokea. Tuohon tapaamiseen en valitettavasti aikataulun takia pääse, kun käyn töissä.
- laakso...
Terve
Minä asun Vaasassa.
Kärsin kyllä pakkoneurooseista ja onhan tässä muitakin murheita.
Olen tälle palstalle kirjoitellutkin silloin tällöin,, tosin eri nimimerkillä.
Siis olen 35 vuotias mies. Olishan se ihan kiva tutustua saman ongelman kanssa kamppailevaan ihmiseen :)- Minnis
Moi! Olisiko sulla jotain sellaista "tunnistamatonta" s-postiosoitetta, minkä voisit antaa? Väsään kyllä sellaisen itsekin kunhan ehdin. :) Millainen elämäntilanteesi muuten on? Pystytkö käymään töissä?
- laakso..
Käyn töissä, juuri sieltä tulinkin :)
Parempaan suuntaan on asiat menneet kuin mitä joskus oli.
Toki vieläkin on ongelmia vaikka muille jakaa.
[email protected] - Minnis
Moi! Kirjoittelen sulle kunhan ehdin, tää viikko on vähän kiireinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882