GTA V pelaaminen ilman nettiä

dude791

Tiedättekö, voiko tulevaa GTA V:ta pelata offlinessa ilman, että ps3 on yhdistetty nettiin? Koitin etsiä vastauksia eri sivuilta, mutten löytänyt.

22

1733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi itku

      Miksi ei voisi, meinaatko että on pelkkä nettipeli ilman tarinaa?

    • dude791

      Joihinkin peleihinhän tarvitsee netin, että voi edes pelata yksinpeliä. Ja kaikki nämä päivtysjutut, onnistuuko siis pelaaminen, jos ps3 ei ole yhdistetty nettiin missään vaiheessa?

      • Vai niin...

        Sanoppa yksikin peli joka vaatii nettiyhteyden?


      • granturismok
        Vai niin... kirjoitti:

        Sanoppa yksikin peli joka vaatii nettiyhteyden?

        gt5 nettipeli vaatii nettiyhteyden


      • Eipä vaadi
        granturismok kirjoitti:

        gt5 nettipeli vaatii nettiyhteyden

        Ei muuten vaadi, ihan offlinessä olen pelaillut


      • Monet onnet
        Eipä vaadi kirjoitti:

        Ei muuten vaadi, ihan offlinessä olen pelaillut

        No nyt on jo hommat kohdallaan. Nettipeliä ilman nettiä. On nää hienoiks menny.

        Eikös bf3 vaadi interwebin toimiakseen yksinpelissäkin? Näin muistelisin Prisman pelihyllyn reunassa lukeneen.

        Aloittajalle: vaatii varmasti viimeisimmän firmiksen toimiakseen, joten jos on jailbreakkihommia harjoitettu niin onnet sitten.


      • ganturismokk
        Eipä vaadi kirjoitti:

        Ei muuten vaadi, ihan offlinessä olen pelaillut

        vaatii gt5 nettiä jos netissä muitavastaan pelaa


      • Ak47
        ganturismokk kirjoitti:

        vaatii gt5 nettiä jos netissä muitavastaan pelaa

        No voikos sitä gta v:tä pelata ilman järjestelmäpäivitystä (on 4.21)? En oo saanut varmaa vastausta mistään ja mulla ei oo muuta netti yhteyttä muutaku tää kännykän netti.


      • es pärisee
        Monet onnet kirjoitti:

        No nyt on jo hommat kohdallaan. Nettipeliä ilman nettiä. On nää hienoiks menny.

        Eikös bf3 vaadi interwebin toimiakseen yksinpelissäkin? Näin muistelisin Prisman pelihyllyn reunassa lukeneen.

        Aloittajalle: vaatii varmasti viimeisimmän firmiksen toimiakseen, joten jos on jailbreakkihommia harjoitettu niin onnet sitten.

        Ei bf3 yksinpeli mitään nettiyhteyttä vaadi


      • Monet onnet
        es pärisee kirjoitti:

        Ei bf3 yksinpeli mitään nettiyhteyttä vaadi

        Tarkemmin en tiedä, näin oli Prisman pelihyllyn reunassa. Oma kone on verkossa joten ei ole tullut tutkittua asiaa.


      • Monet onnet
        Ak47 kirjoitti:

        No voikos sitä gta v:tä pelata ilman järjestelmäpäivitystä (on 4.21)? En oo saanut varmaa vastausta mistään ja mulla ei oo muuta netti yhteyttä muutaku tää kännykän netti.

        Eipä pistänyt silmään nopealla vilkaisulla mutta näin yleensä on että uusi peli tarvitsee uusimman firmiksen. Sen saa asennettua myös tietokoneen kautta muistitikun välityksellä jos ei pelikonetta kertakaikkiaan saa interwebbiin kytkettyä.


      • Eipä vaadi
        Monet onnet kirjoitti:

        No nyt on jo hommat kohdallaan. Nettipeliä ilman nettiä. On nää hienoiks menny.

        Eikös bf3 vaadi interwebin toimiakseen yksinpelissäkin? Näin muistelisin Prisman pelihyllyn reunassa lukeneen.

        Aloittajalle: vaatii varmasti viimeisimmän firmiksen toimiakseen, joten jos on jailbreakkihommia harjoitettu niin onnet sitten.

        GT5 ei ole nettipeli, sitä voi pelata myös netissä.
        Battlefield on enemmän nettipeli ja vaatii nettiyhteyden, suurinnosa ei ole sallaisia pelejä.
        Myöskään ei ole koskaan historiassa grand theft auto sarjassa ollut sellaista että siinä ei olisi yksinpeliä.


      • Eipä vaadi
        ganturismokk kirjoitti:

        vaatii gt5 nettiä jos netissä muitavastaan pelaa

        Tottakait netti pelaaminen vaatii netin, mitä sitten?

        Mutta yksinpelaaminen ei vaadi.


      • Ak47
        Monet onnet kirjoitti:

        Eipä pistänyt silmään nopealla vilkaisulla mutta näin yleensä on että uusi peli tarvitsee uusimman firmiksen. Sen saa asennettua myös tietokoneen kautta muistitikun välityksellä jos ei pelikonetta kertakaikkiaan saa interwebbiin kytkettyä.

        No pitääkös ne gta:t ja cod:it jotka siinä on mulla päivittää kans?


      • minä
        Eipä vaadi kirjoitti:

        GT5 ei ole nettipeli, sitä voi pelata myös netissä.
        Battlefield on enemmän nettipeli ja vaatii nettiyhteyden, suurinnosa ei ole sallaisia pelejä.
        Myöskään ei ole koskaan historiassa grand theft auto sarjassa ollut sellaista että siinä ei olisi yksinpeliä.

        Mikäli et ole huomannut niin siinä Battlefieldissä on myös se yksinpeli kamppanja. Kannattaa tutustua sillä se on paljon parempi kuin moninpeli.


      • FacePalm :/
        es pärisee kirjoitti:

        Ei bf3 yksinpeli mitään nettiyhteyttä vaadi

        Hei sun pärisyjä tänne ei nyt vaadita :/


      • FacePalm :/
        minä kirjoitti:

        Mikäli et ole huomannut niin siinä Battlefieldissä on myös se yksinpeli kamppanja. Kannattaa tutustua sillä se on paljon parempi kuin moninpeli.

        No ihan ku se ei sitä tietäis .. :D


    • jesseventura

      gta v nettipeli (aka) gta online tulee vasta 01.11.2013.

      • Baagals

        Siis 1.10.2013 :)


    • haahaaheehee

      No ei se olis sitte sama, if u know what i mean

    • Trololo

      Kertokaas semmonen asia, et vaatiiko gta 5 yksinpelin päivitykset nettiä, jos ei netillä pelaa ja asentaa ne muistitikun kautta? Ja toimiiko päivitykset ilman nettiä miten? Kyselee nimimerkillä: ei-oo-kokemusta-tämmösistä-asioista :D

    • VahvaIhminen

      VIELÄKÖ JOKU PELAA TÄSTÄ PASKAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe