Stadin kundi on tozi jeez splatter. onko kukaan nähnyt kyseistä leffaa??
oletko sinä mystery-86? onko sulla mystery mailia? mutta? haluaisin vaihtaa kanssasi ajatuksia mutta? tahtoisin myös nähdä lisää arvostelujasi mutta? mutta?
STADIN KUNDI
2
220
Vastaukset
- mystery-86
en tahdo saada niitä oikeaan muotoon....tein ennen arvosteluja nimillä epicsword-86.Olen tuossa yrittänyt löytää noita vanhoja arvostelujani...niistä ehkä saisin jotain näihin uusiin.Tein tuossa eilen muutamia mutta? niitä pitää viimeistellä ja ne oavt erillaisia kuin nämä mitä täällä on....hiukka selvempiä ja muistuttavat jopa iahn vähän näitä leffa lehtien arvosteluja.Onkohan muuten vanhat arvosteluni vielä netissä?....voisi yrittää löytää ne.Millä tavalla tyylini kiinnostaa sinua?....ne vain eivät oikein ole kunnon arvostelumuodossa....väärässä järjästyksessä jutut.
- mystery-86
niin tosiaan varmaan haluaisit laittaa mailia mulle......!....onks toi jotain sellasata että yritän olla parempi kuin mitä oon?...nähtävästi.....en yritä yritän kuulostaa B:ltä ja menee hiukka yli välil.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099