Phallosan Forte

pikkunenko

Onko kukaan kokeillut tota peniksen venytys "laitetta"?
Tarkotus ois ostaa ja kokeilla jos jollain on positiivisia kokemuksia tuosta laitoksesta ja saako sillä millaisia tuloksia ja missä ajassa?

Tarvetta olis joku sentti saada lisää kun omaan pienen noin 9cm erektiossa olevan?
Asiallisia vastauksia sitten kiitos...

67

13142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä ei ole asiallinen, kun en osaa sellaisia laittaa...

      Yksi kaveri oli kokeillut tuota, kun sillä luvattiin mustan miehen kullí. Kaveri piti vuorokaudet ympäriinsä kolme kuukautta sitä ja kas. Kyllä kullí jo melko musta olikin :D

      Oikeasti nuo venytyslaitteet taitavat olla niitä harvoja, joita urologitkin (jotkut heistä) suosittelevat.

      http://www.terve.fi/seksuaalisuus-ja-seksi/peniksen-koko

      Lue tuosta Lukkarisen terveiset. Ja varaudu pitkiin ja kivuliaisiin päiviin. Toisin kuin mainosmiehet väittävät, en usko peniksen retuuttamisen tuntitolkulla päivässä olevan mikään nautinto. Mutta palkitseva, jos toimii.

      Noita näkyy olevan usempaa sorttia eli suosittelen lukemaan kokemuksia eri laitteista ennen hankintaa...

      Kas perkelettä. Osasinhan minä asiallisestikin kirjoittaa :D

    • Huonoja kokemuksia

      On kokeillut. Kuulostaa hyvältä, mutta käytäntö voikin olla ihan toista.

      Alipainekiinnitys on kyllä mukavampi kuin perinteinen lenkki venytyslaitteissa, mutta sen paikailleen saaminen käy hermoille. Ensinnäkin terska ei saisi olla kauhean pieni. Muuten alipainejutusta on vaikea saada pitävää. Jos on pitkä esinahka, niin se imeytyy helposti mukaan, jolloin laite venyttääkin lähinnä nahkaa.

      Laitteen alipainekiinnityksessä oleva "kortsu" hajoa melko helposti ja löystyy nopeasti. Alussa se on tiivis ja alipaineen saa aikaiseksi melko helposti, mutta parin viikon sisällä se on löystynyt niin paljon että laite vuotaa helposti ja vehje luiskahtaa ulos. Kortsuja täytyy siis ostaa uusia vähän väöiä, eivätkä ole kovin halpoja. Tuollaisenaan siis ärsyttävän lyhytikäinen laite aloituspakkauksen osilla, varaosia on ostettava nopeasti. Ehkä kortsuista saisi pitkäikäisempiä omilla virityksillä/taippauksilla yms, mutta luulisi että tuon hintainen laite toimisi sellaisenaan pidempään ilman omia virityksiä.

      Ai niin: Ei kannata myöskään olla kovin hoikka mies. Laitteen vyö on pitkä ja itse jouduin pistämään sitä solmuille saadakseni riittävän suuren venytyksen aikaiseksi.

      Minulla meni tuohon laitteeseen hermot melko nopeasti. Perinteinen venytyslaite on paljon vaivattomampi, vaikka tuolla venyttääkin paljon pidempiä settejä kerrallaan. Alipainekiinnityksen vaivalloisuus ja kalliit lyhytkestoiset osat saivat minut jättämään laitteen kaapin perälle.

      • Tässä oli asiallinen vastaus ja informatiivinen...


    • pikkunenko

      Kauanko käytit phallosania, tuntia päivässä ja monta viikkoo? Tuliko tuloksia tai oletko muilla saanut pituutta lisää. Jos olet niin millä?

      • Huonoja kokemuksia

        En käyttänyt sitä kuin muutaman viikon siksi että se oli niin vaivalloinen käyttää. Voi tietysti olla että en vaan osannut. Ei tuossa ajassa mitään tuloksia saanut.

        Perinteinen metallitangoilla varustettu venytyslaite sopi minulle paremmin. Sitä käytin aikoinaan jotain 5-6kk ja varmaan hurjat puoli senttiä sain lisää pituutta. Aika mitätön tulos siihen työmäärään ja epämukavuuteen verrattuna. Ei meinaan ole mitään herkkua kulkea joku kidutuslaitetta muistuttava kapine kiinni vehkeessä päivästä toiseen. Sehän vaatii päivittäistä käyttöä ja tunteja pitäisi tulla päivässä vähintään 6.

        Jotkut saavat parempia tuloksia ja nopeammin, mutta ei kannata odottaa että niitä senttejä tuli monta lisää, eikä luulla että muutamassa viikossa huomaisi eron.


      • Huonoja kokemuksia kirjoitti:

        En käyttänyt sitä kuin muutaman viikon siksi että se oli niin vaivalloinen käyttää. Voi tietysti olla että en vaan osannut. Ei tuossa ajassa mitään tuloksia saanut.

        Perinteinen metallitangoilla varustettu venytyslaite sopi minulle paremmin. Sitä käytin aikoinaan jotain 5-6kk ja varmaan hurjat puoli senttiä sain lisää pituutta. Aika mitätön tulos siihen työmäärään ja epämukavuuteen verrattuna. Ei meinaan ole mitään herkkua kulkea joku kidutuslaitetta muistuttava kapine kiinni vehkeessä päivästä toiseen. Sehän vaatii päivittäistä käyttöä ja tunteja pitäisi tulla päivässä vähintään 6.

        Jotkut saavat parempia tuloksia ja nopeammin, mutta ei kannata odottaa että niitä senttejä tuli monta lisää, eikä luulla että muutamassa viikossa huomaisi eron.

        Tässä on malliesimerkki asiallisesta vastauksesta...
        Vastataan juuri siihen, mitä kysytään.


    • TestaajaForte

      Olen käyttänyt tätä phallosan fortea jo jonkin aikaa ja olen ollut kyllä tyytyväinen tähän kun tällä saa hyvän vedon ilman kipua, ainut että jonkin kahden tunnin vedon jälkeen terskan pää on turvoksissa joka johtuu ilmeisesti siitä kun terska irtoaa hieman kupin pohjasta ja alipaine venyttää sitä väkisin kupin pohjaakohden.

      Liekköhän tästä turvotuksesta mitään haittaa?

      Nämä kortsua muistuttava kumi kestää kyllä yllättävän hyvin kun muistaa aina ennen käyttöä laittaa talkkia kumiin, tästäkin oli ohjeissa maininta..

    • emppu871

      Uskaltaakohan oikeasti tätä Phallosan Forte venytys laitetta käyttää yöllä nukkuessa, kovasti ohjeissa ilmoittavat että voi käyttää??

      Yhtäjaksoisista venytys ajoista ei ole puhuttu mitään, että jos sattuu nukkumaan vaikka 8h putkeen niin liekköhän jo liian pitkä venytysjakso ettei kapistusta ole välillä heitetty pois?

      Olen useita venytys laitteita kokeillut ja tämä tuntuu parhaimmalle vaikka laitteen paikoilleen laitto ei ole nopeimmastapäästä, olen pitänyt kaksi kahden tai kolmen tunnin jaksoa päivässä.

      • emppu871

        Niin ja te ketkä olette venytyslaitteita käyttänyt ja saaneet tuloksia niin tuntuuko teillä venytyksen aikana peniksen varressa tuntemuksia että kudokset venyisi, eli kutinaa tai pientä kihelmöintiä peniksen varressa?

        Itselläni ei ole tuntunut ja muutoinkin venytyksen aikana penis tuntuu ohenevan aikamoisen paljo, usein peniksen varsi tuntuu viileälle...

        Onko muilla samoja havaintoja?

        Ajattelin vain että näinköhän tulee tuloksiakaan kun venytys ei tunnu?


      • Anonyymi

        Mä pidän sitä nimeenomaan nukkuessa ja hyvin on toiminut. En ole mittaillut mutta erektioon tuolla on todella hyvä vaikutus.


    • MyForteWorks

      Joo. Kokemuksia löytyy Phallosan Fortesta. Ostin tuon vuoden alusta ja käytin sitä päivittäin about 4 kk ja tunteja tuli yht n.600. Pituutta tuli erektioon semmosen vähän alle1 cm luokkaa. Sitten pidin tosta keväästä kesän yli taukoa ja jatkanut nyt sitten elokuun lopusta tähän päivään ja nyt käyttötunteja jo yht. 1150 ja pituutta tullut nyt sen 1 cm taas lisää. Paksuuttakin on tullut yhteensä 1/2 cm. Tuo vaatii kyllä opettelua että sen saa hyvin paikoilleen ja alipaineen pysymään jotta homma toimii, mutta sitten kun oppii metkut niin tulostakin syntyy. Ainakin itselläni on toiminut. Aiemmin tuolla pari kolme vuotta sitten kokeilin tota PeniMaster tanko venytintä, mutta siitä ei kyllä tullut yhtään vaikka useamman kk verran sen kanssa jaksoin yrittää... Liian ongelmallinen laite saada pysymään venytyksessä ja paikoilleen laittokin hankalaa mielestäni erittäin epämukava. Tuo kello, ja kumi osat kannattaa pestä päivittäin saippualla kun se rasvoittuu ja on silloin hankala rullata / laittaa paikoilleen. Ja tuo kondomi pitää joka päivä puuteroida ulkopuolelta. Kannattaa myös kokeilla kokoja ristiin kuten ohjeissakin neuvotaan, kuten M koon kelloon voi laittaa S koon kumin. L koon kelloon voi laittaa M koon kumin. Harjoitus tekee mestarin sanoakseni.
      Jätin tarkoituksella ne oikeat strategiset mitat ilmoittamatta.
      Itselläni ei ole mitään syytä asiassa valehdella ja ikävää kuulla jos joku ei ole saanut hommaa toimimaan. Tämä nyt vaan vaatii pitkäjänteisyyttä.
      Näillä käyttötunneilla ei ainakaan minun ole vielä toistaiseksi tarvinnut tilata mitään varaosia. Yhden kumin rikoin liian pitkillä kynsillä, joten kynnet kannattaa pitää lyhyenä, sekä löysät housut on myös paremmat koska silloin ne ei vähennä vetolujuutta kuten kireiden housujen kanssa käy.
      Ja yksi juttu tosta mittauksesta, että itse olen pitänyt kirjaa excelillä käyttötunneista jne. ja tehnyt mittaukset koko ajan samalla mitalla samasta kohdasta ja samalla tavalla joka kerta. Näin pystyy varmistamaan luotettavasti sen tapahtuuko kehitystä vai ei.
      No, eipä tässä sitten muuta, kun onnistumisia kaikille Phallosan käyttäjille.

    • kokoa

      Pitkästä aikaa (3v.) joku päivittää tätä sivustoa, hyvä.
      Olen suunnitellut kokeilla miten tuloksia syntyy, mutta onhan se älyttömän kallis, oikea hinta pitäs olla 10% nykyisestä yli kolmasta sadasta. <mietin myös jospa kokeilisi ensin noita halpa kopioita, ovathan lähes samanlaisia.
      Pitääkö paikansa että Fortea ei voi käyttää kuin alle 17 senttiset?

      • MyForteWorks2

        Kirjoitin tonne kokemuksia ym. Tsekannut kanssa noita halppis versioita, mutta en usko niiden tekniikan toimivuuteen... Siinä saattaa mennä ne kympit kankkulan kaivoon... No, jokainen tekee omat ratkaisunsa, mutta kannattaako laittaa euroakaan halpoihin kokeiluihin jotka ei sitten toimikkaan ja kuukausien jälkeen joutuu toteamaan, että mitään ei tapahtunut...


    • MyForteWorks2

      Kannattaa tilata suoraan täältä... http://www.phallosan.fi/tilaus.php Makso about 200 €. Tosta puuteroinnista neuvoivat, että kannattaa käyttää talkkina tätä ns. talkitonta talkkia, eli maissi talkkia. Tolta Fleslightilta löytyy kyseinen talkki. En ole itse ainakaan törmännyt asiaan, että mitta olisi ongelma... Ainoa kait tuo vyön kireys, kun se tuntuu olevan aika pitkä, että saa venytyksen aikaan. Itse olen laittanut tuon lenkin nykyään kivesten alapuolelle. Menee venyttämällä sinne helposti. Saa paremman vedon ilman, että alkaa aiheuttamaan kipua peniksen varressa... Nythän on tullut XL versio myös tuosta kellosta ja on tuolta sivustolta tilattavissa. Yksi asia, jota kysyin heiltä kysyin, että jos on tavallaan koon välissä, että mitä voisi tehdä kun tulee tätä lipsumista. Ohjeeksi antoivat, että kannattaa tehdä niin, että esim. rullaa S-koon kondomin M-koon kellon päälle ja jättää sen 12 tunniksi näin, niin se venyttää sitä hivenen antaen lisätilaa. Saman voi tehdä myös M-koon kanssa rullaamalla sen L-koon kellon päälle. Tämmösiä tässä tullut vastaan... Käyn tässä taas tsekkaamassa tätä sivustoa, kun käyttäjänä kuitenkin kokemuksia ja ongelmistakin olen valmistajalta kysellyt. Ei muuta kun onnistumisia kaikille...

    • PhallosanFortesilikoni

      Joo, tulipa mieleen... Tänään tuli postissa pari kappaletta uusia kumeja tuohon venyttimeen... Tilasin ne täältä https://www.aliexpress.com/item/Penis-Clamping-Kit-for-Penis-Enlargement-with-2/32387268382.html?spm=2114.40010508.4.212.0Apj91
      2 kpl makso joku about 10 egee postin kautta toimitettuna... Nyt ei karkaile ainakaan tällä hetkellä paineet kupista mihinkään eikä luisu vehje muutenkaan pois paikoiltaan... Kirjottelen myöhemmin käyttökokemuksia tosta silikoni mallin kumista, mutta olipa helppo käyttää... Toimitusaika oli tosin melkein 4 viikkoa...

    • piturogerero

      laittakaa kuvaa

    • Kannattaa_kokeilla

      Peniksen venyttämiseen ei tarvitse mitään laitetta, vaan käsivoimat riittävät aivan hyvin. Tarvittaessa voi aina pyytää ystäviä tai vanhempia avuksi.

    • PhallosanSilikoni

      Jeps. Lupasin päivittää tilannetta kun tilasin nuo silikoni mallin kumit. Tuo on sata kertaa alkuperäistä parempi, eikä tartte miettiä talkkien kanssa kun se ei sitä tarvi. Helppo käyttää ja kestää todella hyvin käsittelyä. Ei tartte pelätä repeämistä... Käy molempiin kelloihin M ja L. S koosta en tiedä kun ei mahu vehje tohon kelloon... Jotta semmosta...

      • kokoa

        Pitääkö paikkansa, ettei laite käy yli 7 tuumaiselle kullille? Yritin etsiä tietoa Phallosan sivuista, siellä oli vain se vihje että yli 7" käyttää toisia laitteita, eli niitä hirttosilmukoita. Vaikka millä eng. haulla hain, ei mitään selkoa. Haluaisin päästä maagiselle rajalle, 8 tuumaan josta kuulema vasta suuret pelit alkaa, heko heko. Onko niin, että pumppuosa ylettyy lonkkaluun päälle ja ei taivu? En uskalla ottaa riskiä ja ostaa. Tutkitko tilanteen kun sulla kapineet on.


      • hilloasilmään

        Ei taida olla Phallosanin sivuja mitä olet lukenut...Ei kyllä vuosien aikana koskaan ole tullut vastaan mitään tuollaista höpinää ja monta senttiä pidempää itse sovittelen laitteeseen. 8 tuumalla eli vähän yli 20cm ei ala mitkään suuret pelit jos ne ei jo muutenkin ala ja se on miehestä kiinni. 25cm niin ehkä jossain tilanteessa johonkin voisi olla vaikutusta mutta harva meistä eksyy niihin paikkoihin ja tilanteisiin. Laitteella venyttää vaikka 50cm kullia.


    • Venytystäkerrakseen

      voi hyvän tähden sentään. Ja naisetko ovat niitä hulluja silikoneineen ja peppuimplantteineen. Jos mun mies ostaa tuommoisen venytyslaitteen, kun kelpaa varsin hyvin omana itsenään, niin kyllä ei mun ymmärrys riitä. Älytöntä sanon minä. Ihan sulaa hulluutta. Hankkikaa kuulkaa itsetunto...

    • Mikropenis

      Älä hyvä nainen vaahtoa täällä mitä et miehellesi hyväksy. Me jotka tykätään venytellä kulleja niin anna olla. Varmaan sulle ja monelle muulle naiselle tosi paikan tullen tekisi mieli vähän pidempääkin, vaikka vain kokeilumielessä. Mutta oikeesti, kaikki uhoojat ymmärtäkää, että toisilla miehillä voi oikeesti olla 10 cm vehje.

    • kokoa

      Tuossa aiemmin kyselin onko yli 7 tuumanen kulli liian pitkä Phallosanille, niinkuin heidän omat sivut väittää. Nyt tuli tuo värkki ostettua ja toden totta hyvin se toimii. Mutta on vähän hankala se on, kun pumppuosa tulee lonkkaluun päälle tuohon kylkeen. Siis painaa luuta ja siksi vähän kivulias. Pitää olla jotain pehmikettä alla niin ei haittaa. Se on harmi että kaikki kolme kelloa ovat liian pienet. Tänään tilaan XL kellon, vaikka on kallis. Kiinasta sais halvalla, 8,99 €. https://es.aliexpress.com/item/Vacuum-penis-cup-Size-Master-Pro-MAX-Male-PENIS-ENLARGEMENT-System-Stretcher-Extender-Enlarger-Hanger-Enhancement/32797352404.html?spm=2114.10010408.1000013.9.7pHH2T&scm=1007.13339.33317.0&pvid=c71756af-0a81-4315-ae28-554c11e90567&tpp=1 Nyt kun menin jo ostamaan alkuperäisen laitteen, niin menkööt 35 € lisää kellosta. Tuo peruspaketin L-koon kello menee juuri ja juuri kun tunkee väkisin sormilla. Toimii se niinkin, mutta hidas laittaa.
      Tuossa edellisessä kommentissa puhuttiin mikro peniksistä, mutta mulla on riittävä ja bodaanpahan vaan harrastuksen vuoksi. Tyhmäähän se, mutta toiset paisuttelee hauiksiaan jne. On hyvä että pieni kulliset voi saada normaalin kokoisen ja suuri kulliset liian suuren, jolla ei käytännössä kuitenkaan tee mitään.

      • tzappis

        Ihme höpinää....? Monta senttiä pidempää venytettelen ilman mitään ongelmia. Kannattaa mennä lekuriin jos lonkkaluu oikeasti puskee päälle noin pahasti, ei ole normaalia. Kuullostaa kyllä jonkinlaiselta kehityshäiriöltä johon kannattaa hakea apua. Laitetta käyttää oman tiedon(tuntemisen mukaan) jopa 25cm ukkoja ilman mitään lonkkaongelmia. Voi olla jokun luuston epämuodostuma sinulla tai virheasento johon voit saada ajoissa apua!


    • MyPhallosan

      Joo, kyllä se taipuu tohon lonkkaluun päälle ihan hyvin... Itsekkin vähän hakenut paikka missä painaa vähiten lonkan arimpaan kohtaan. T-paitakin laitteen alla jo pehmentää ihan hyvin. Ja kuten aiemmin kirjoitin kannattaa tuo orkkis kumi korvata tuolta esmes. aliexpress kautta tilattavalla silikoni kumilla... 100xparempi kun tuo originaali ja kestää, eikä tartte puuterointia... Linkki tuohon on tuolla mun aiemmissa kirjoitteluissa...

    • MyPhallosanTips

      Niin, sellanen käytännön vinkki tuli vielä mieleen, että tuon kiristimen sisällä oleva tanko jossa tuo jousi on kiinni saattaa ajan myötä irrota... Itse luulin että oli mennyt poikki, mutta hetken tilannetta tutkailtuani kun avasin aparaatin niin tuo onkin kierteellä kiinni tuo akseli, jonka välissä jousi on... No, ei muuta kun takaisin akseli kierteelle ja that's it...

    • MyPhallosan

      Kyllä tohon L koon kelloon ihan hyvin menee, kun välttää stondiksen... Jostain syystä laitteen opettelu vaiheessa tulee tuo erektio ja sitten on hankalaa laittaa paikoilleen ja kun erektio laskee niin paine häviää kellosta...M-koko oli kans just semmonen väkisin työntäminen et sai paikoilleen.. L-koon kellon kanssa ihan jees, kunhan ei tee liian suurta alipainetta... Pahimmillaan tulee veritihkua terskan päästä ym, joten järki päässä pitää tässä olla, ettei tule vaurioita... Parhaiten toimii kun rentona saa kalun tohon paikoilleen... Ei tule kipuja ym. Jos stondiksessa tekee nin, ei toimi...Se on jotenkin niin, et lihas venyy rentona. Jos se on jännitetty, niin se ei veny...

    • ForteWorks

      Tästä käyttöajasta jatkan, et kannatta vain uskollisesti jatkaa käyttämistä, koska ei ne tulokset tule päivissä, eikä edes viikoissa... Vähintään puoli vuotta / vuosi, niin sitten näkyy vertailukohta alkuperäiseen tilanteeseen... Mulla meni vuosi et tuli toi pari senttiä pituutta ja sen sentin verran paksuutta... Aiemmin oli semmonen kehoa kohti oheneva versio, mut nyt on koko lailla tasapaksu versio koko matkalta... Jotta tämmöstä... Satoja käyttötunteja vaatii ja itseasiassa jopa ne tuhannet tunnit... Sitten ne tulokset näkyy... Jotta tämmöistä... Älkää menettäkö hermoja, vaan jatkakaa niin kyllä ne tulokset myöhemmin näkyy...

    • kokoa

      Ostin tuon vehkeen ja toisella käyttökerralla irtosi kiristimen mutteri ja jousipaketti ym. tuli ulos. Osia kerälin lahkeesta. Kestävää muovia tuntuu olevan kun mitään ei mennyt rikki. Siis kannaattaa kiristää osat kunnolla, kun kokoonpano työ tehtaalla ontuu näin kovahintaisessakin laitteessa.

      • kokoa

        Edelliseen lisään, ettei se niin hyvää matariaalia ollutkaan. Nyt haarukka tuppaa irtoamaan kun on täysi veto päällä. Laitoin asiasta palautetta samalla kun tilasin ylimääräisiä kumeja ilmaiseksi. "( Klikkaa tästä ja hanki vapaat hihat)" https://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.averagepenissize.com/phallosan-forte-review/&prev=search
        Saa nähdä kommentoivatko mitään mun palautteeseen.
        Niinkuin aiemmin mainitsin, että L kuppi on liian pieni, mutta se hyvä siinä on , että kun imu on päällä, kuppi täyttyy täysin ja tiivistyy melkein jo sillä. Samalla ei tule rakkojakaan vaikka on ollut maksimi imu alusta asti jopa 8 tuntia yhtä soittoa yöllä.

        Porukan on turha odotella tuloksia kovinkaan pian, koska Phallosanin omat pitkät testit todistavat, että keskimäärin n. sentti tulee 1000 tuntia kohden. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Testissä ei kylläkään mainita millä vetovoimalla kukin toimi ja monet käyttivät siinä ohessa muitakin konsteja. Totuus ehkä tätäkin pienempi.


    • e65ri7oigy7phioj

      Voi olla kyl köyhä elämä jos tommoseen läheteiie pahoitteluni

    • kokoa

      Tuossa edellisessä viestissäni minim." kokoa" sanoin lähettäneeni palautetta phallosanille. Kas kummaa vastaus tuli juuri äsken. Vaikka on viikonloppu ja kello yksi yöllä. Hyvää palvelua. Vain pari päivää vastaukseen. Lähettävät heti aamulla imaiset kolme hihaa ja neuvoksi U-lenkin irtoamiselle, että avoin osa pitää olla kehon puolella.

    • laihis

      Ihme höpinää tuo "tzappis" heitti tuolla aiemmin, että lonkaluu on epämuodostunut jos se aiheuttaa kipuja kun laitee painaa sitä. Ehkäpä asia on niin, että jos on niin lihava, että kyljissä on pehmeää rasvaa tarpeeksi niin eihän siinä mikään paina. Ikävä kyllä olen liian laiha. Tai sitten jos totta , niin kuin hän sanoi, että jollain on 25 cm vehje, niin silloinhan kuppi siirtyy selän puolelle ja ongelmaa ei ole. Selvä, ei puhuta paskaa vaan asiaa, onhan tämä sentään niin tärkeä projekti kansakuntamme hyvinvoinnin kannalta.

      • Anonyymi

        Vanha ketju jo mutta silti jos joku vielä lukee...Tuo lonkkaluun painaminen on helppo estää nostamalla vyötä yläviistoon. Ja tiedän, ei tunnu toisille yhtä tehokkaalta ja voi olla hitaampaa saada lisää mittaa -ei tutkimuksia mutta empiirisiä kokemuksia- kun ei saa suoraan "kylkeen" venytystä. Nykyään on phallosan forte plus mikä vastaa käytännössä originaalia andropenistä mutta terska kiinnittyy vakuumikelloon eikä hirttosilmukkaan - been there :/ ja kaikki välimallit kokeillut phallosanilla. Sinne kannattaa myös laittaa palautetta ehdotuksia yms, itse olen tehnyt niin jo sieltä alusta asti ja on otettu hyvin vastaan, ilmaisia osia yms saanut sekä kehitysporukalle mennyt viestit. Ja saanut hyviä vinkkejä kun olen kertonut jos joku tuntuu haastavammalta kuin pitäisi. Jos laihis luet tätä niin toivottavasti olet saanut tulosta tai jatkat/alat kehittämään. Kyllä nämä toimii mutta vaatii todella pitkää jännettä ja vielä enemmän aikaa. Mutta se hetki kun löysänä ensin huomaat itse tai muut sanoo jotain, on se ihan helvetin jees vaikka onkin pinnallista eikä mitenkään järkevää :) Ja on noita 25cm jotka yrittää kasvattaa...he etsivät miten paljon pidempiä muilla on ja yrittävät olla hypätä vielä pidemmälle. Itse ajattelen että ainoa oikea ja ainoa antoisa seksi on sitä kun unohtaa vehkeet mitat ja tuntee. Ja jos kasvattaa omaansa niin sitä tärkeämpi on kääntää pois ajatus ja katse siitä ja keskittyä mitä tuntee, itse ja toinen syvällä -lol- itsessään. Seksi ei ole pituushyppyä eikä seiväskään.....Ihmiset tykkää kun on hyvä olla, toinen välittää, tunnetaan intohimoa kemiallisella tasolla. Moni muu on vaan plussaa.


    • kokoa

      Kuka tietää, miksi kaluni on kutistunut puoli senttiä kuukauden käytön jälkeen. Onko se vain joku välivaihe. Kertokoon joku, ettei tartte panna hommaa katkolle.

    • vanuttaja

      Eikö PH:lla ole käyttäjiä, kun lukaan ei kirjoita tänne. Olis oikeasti hyvä jakaa kokemuksia, kun tämä homma ei ole helppoa eikä kivaa. Toisten vikkit voisi auttaa kun ongelmia riittää.
      Jotkut valitaa, että kondomit hajoo helposti, mutta mulla ensimmäinen on kestänyt 4 kk. Mutta se on huono juttu, kun se venyy eli halkaisia kasvaa ja alkaapa sitten vuotamaan. Pienempi koko onkin sitten niin pieni ettei voi käyttää kuin vähän aikaa ennen kullin kuolioon menoa. Yritän nyt venyttää sitä pienempää kokoa pitämällä sitä jatkuvasti siihen kuuluvan kupin päällä. Ehkä jonkun viikon päästä on venynyt riittävästi.

      • rthrthrth

        Itse joskus jenkeistä tilasin vakuumivenyttimen ja meinasin tuhota terskani, se loppui siihen. Noita hirttojuttuja en edes koskaan kokeillut kun järki jo sanoo että ei tule toimimaan. Pumpulla oon saanu parhaimmat tulokset ja mikä parasta paksuutta. Sitäkin joutuu jatkamaan mutta on sen arvoista.


      • rthrthrth

        Jatkettakoon vielä, että kumma kun ei tuon parempia venyttimiä saada aikaan, siinä tulisi miljardööriksi nopeasti jos jonkun järkevän, miellytävän venyttimen keksisi. Penispainot on ihan jees, mutta jotenkin onnistuin niilläkin terskaa vaurioittamaan tai ehkä se oli vielä vanhaa damagea siitä vakuumivenyttimestä joka ei ehtinyt parantua.


    • hintalaatu

      Itse uskon Phallosaniin, mutta se on kallis, mutta jenkeistä ja Kiinasta saa kopioita neljännes tai jopa kymmenesosa hinnasta.
      Jos jollakin on näistä kokemusta, niin kertokaa. Edellä olevista kommenteista ( 18.1.2017 17:19) saa käsityksen että asiaan liittyvät tarvikkeet ovat laadukkaita yhdessä PH;n kanssa.

    • vanutaja

      Nyt on kokemusta Kiinasta. Itsellä on ollut PF muutaman kuukauden ja ajattelin kokeilla edellä mainittuja Kiinalaisia kumeja ja ja ovatkin todella hyviä. Ei niin varmaan vuoda. Hintaa oli 3.80€.
      Ostin samalla kokeeksi kiinalaisen kupin joka on muuten samanlainen kuin tuo PF, mutta umpinainen kuppi. Eli ei alipaine pumpulle paikkaa, vaan vain lenkki mihin vetonaru sidotaan. Kulli vaan kuppiin ja kumi pyöräytetään päälle ja vetoa. Kas kummaa, toimii, ei vuoda, Kulli vetäytyy muutaman millin kupin päästä, ja alipaine pitää hyvin vedon päällä. Kuppi maksoi 6.60€. Nyt viikon kokeilun jälkeen voin todeta, että kallis PF on hyvä, mutta Kiinalaisella pärjää ja siinä se on parempi että on lyhyempi pituudeltaan, kun pumpun pituus jää pois. Kokeilkaa vaan, ei ole kallista lystiä.

    • Phallosan Forte käyttäjät herätkää. Kommentteja käyttäjiltä odotetaan, vai ovatko kaikki välineeseen pettyneet ja siksi eivät enää viitsi kommentoida. Nämä vehkeet nurkkaan heittäneet, kertokaa mikä meni pielee. Uudet yrittäjät kaipaavat vinkkejä.

    • msaudfa8d

      juuh nauti erektiohäiriöstä vaan jos tollaisella venyttelemään rupeet...!

    • määääääääääääääää

      ei ne vehkeet venyttämällä kasva.!!!!!!!!!! vaatii lekurin moraa

    • käyrä18cm

      Onko kukaan käyttänyt tätä peniksen suoristamiseen? Itellä ei oo koossa mitään vikaa mut aika käyrältä alkaa kaveri näyttämään

    • eipäpaha

      Tutkimusten mukaan auttaa käyryyteen jos se johtuu siitä (mikä se olikaan) sairaudesta joka vetää kalun mutkalle. Ei sitä lääkärit muuten suosittelisi.

      Toinen asia, jota edellä joku väitti, todennäköisesti ilman kokemusta, että erektiohäiriöitä tulee. Ei pidä paikkaansa. Mulla on käynyt juuri päinvastoin

    • Make761

      Itse käyttänyt reilun vuoden välillä enemmän ja välillä vähemmän. Itse ainakin saanut erektiohäiriöitä enkä juurikaan ole pituutta saanut lisää. hankala sanoa johtuuk laitteesta vai jostain muusta esim. Finasteridista. Näin vähän vanhemmalle en tiedä pitäisikö lyhentää käyttöaikaa esim. Olisiko 3h joka toinen päivä ok?

      • Anonyymi

        Sitä laitetta ei pidä laittaa kovin tiukalle, siis että kulli olisi viimeisillään venytetty. Sitä vetoa kun ei välttämättä huomaa. Tuosta kai erektiohäiriö johtuu


    • vanuttaja

      Seksuaaliterveyslinikka toteaa: "Finasteridi pahentaa erektiohäiriöitä ja alentaa testosteronitasoja". Eli ne erekriovaikeudet johtuu todennäköisesti siitä. Tosin, jos on ikää enemmälti, niinkuin itselläni, niin onhan tuota vaivaa jo luonnostaankin. Olen jo pääsyt eläkkeelle, mutta leikinpähän huvikseni tätä venytys leikkiä. Itse sain lisää erektio ym. puhtia, kun aloitin testokorvaushoidon. Labra arvot ovat nyt normaalit.
      Tuon venytyksen pituus pitää olla mahdollisimman pitkää päivittäin ja lepopäivä silloin tällöin. Itse pidän ripustusta vaihtelevasti, mutta pyrin olosuhteista riippuen noin 3-10 tuntia/pvä. Pidän sitä öisin 6-8 tuntia, ja päivällä muutamia tunteja. Pituutta on tullut lisää jonkin verran ja lepopituutta lähes saman verran, kuin erektiossa. Tosin harrastelen jonkin verran kevyttä jelqingiä, joka on antanut paksuutta ainakin lisää.

    • Anonyymi

      Yleisesti tähän loppuun jos joku vielä sattuu lukemaan ja kaipaa ajatuksen...Ensimmäinen andropenis oli itselläni joskus 2006 tms ja laite laatu/tekninen puoli sekä periaate olivat jo edellä aikaansa mutta se terskan kiinnitys oli yhtä hirttojuhlaa missä ei uskaltanut edes kokeilla rajoja. Sain maailmalta epävirallisilta 'pajoilta' erilaisia kärkiosia ja vakuumisukkia. Pientä kehitystä satunnaisella käytöllä, välillä taas joka päivä.
      Phallosanista kuullessa ostin heti eka mallin ja jepu, nyt ollaan oikealla suunnalla. Olin usein yhteydessä heihin, annoin kehitysideoita ja kokemuksia :D Sain hyviä neuvoja ja välillä varaosia yms paketissa sekä muutenkin keskustelua. Nykyinen malli ja tuo 'original andropenis' yhdistettynä vakuumikelloon on todella tehokas suoraan alaspäin venyttämiseen, ligamentit ja löysäpituus etenkin venyy.
      Omat neuvot ovat kullin kevyt pesu ja kuivaus aamulla -ihon rasvat pois- ja kellon koko edellä valitaan kamppeet. Kello saa olla koon isompi kuin kondomi, ja tiukka kondomi on ok jos ei estä verenkiertoa. Muuten kannattaa laittaa se isompi ja kaikki hollille, pari vakuumipumpun pumppausta, pumppu lukkoon ja sitten kellon yli kullin varteen kortsun päälle kuminauha/leikattu pala pienemmästä kortsusta etc, pumppu auki ja lisää vakuumia.Tämä etenkin kun käyttää forte plus mallin 'andropenistä' -mikä se nyt sitten on nimeltään tässä...Hyvä kiinnitys on a ja o, muuten pidät yllä jo saavutettua tilaa. Ja kannattaa välillä -kun on jo useamman päivän esim pidempiä venytyksiä- kokeilla lyhyitä settejä 2cm pidempiä venytyksiä -jos on tuo plus forte tms. Vyöllä kannattaa kääntää puolta päivän aikana, vauvantalkkia juureen,välillä löytäsä mutta ei irroittaa. Ja rasvata iho kun ei käytä. Talkkia vain ulkopuolelle mutta kostealla kankaalla välillä pyyhkiä kello kortsut yms koska iho rasvoittaa ja pito heikentyy. Kyllä sitä tulosta tulee, mutta todella hitaasti oman kokemuksen mukaan. Toisaalta tunteihin se aina lopulta korreloituu. Lopulta ja jo tänään kannattaa silti fokusoida mieli siihen että elämä on nyt ja tässä, ihminen haluaa vahvimmin kokea toisen ihmisen, toisen halun, kaipuun ja kohtaamisen. Ei se mittanauha auta siinä. Silti kehitän.

      • Anonyymi

        Minulla on VacExtender ja Phallosan ja näitä molempia olen käyttänyt 3 vuotta. Molemmat toimii samalla tavalla, mutta Phallosanin mekanismi on pitkä ja siksi hankalampi käyttää. Nykyään käytän vain VacExtender. Siihen on halvemmat varaosat ja kestävät yhtä hyvin (huonosti). Jotta käyttö olisi kivutonta ja helppoa, se vaatii paljon harkintaa ja harjoittelua. Jos joku sanoo, että on hankala käyttää, hän ei ole jaksanut kestittyä asiaan riittävästi.
        Voin käyttää päivällä 3 tuntia ja WC käynti, 3 tuntia ja WC käynti..... Voin pitää myös koko yön, mutta vähemmällä vetovoimalla.
        Pituutta on tullut ja veltto pituus on sama kuin kovana, joten on mukava juoksennella rannalla.


    • Anonyymi

      Penistä voi hyvin venyttää käsin. Mikäli ei ole riittävästi käsivoimia, voi aina pyytää vanhempia tai ystäviä avuksi.

      • Edellä mainittujen venytysten lisäksi olen todellakin venytellyt käsin, puristellut ja veivannut ympäri kuin käynnistäisi auton moottoria veivillä. Eli sellainen oma Jelqing versio, niin suurella voimalla kuin pystyy ja kärsii. Se raaka ympäri veivaaminen on osoittautunut tosi hyvin paikkoja rentouttavalta ja venyttää velttoa kalua, jos on ollut mykkyrässä housuissa. Eli aina kun käy WC'ssä. Lisäksi pidän aina housuja joissa on leveät lahkeen, että kulli saa roikkua vapaasti. Silloin se on aina lähes samassa pituudessa kuin erektiossa. Yöllä pidän kullia reisien välissä puristuksessa ja venytyksessä. Kuinka pitkiä aikoja yöstä se siellä on, ei ole kellotettu. Mutta kun siihen totuu, niin sitä vaan laittaa sen unissaankin sinne kun kylkeä vaihtaa, koska usein aamuisin kun herään, se on siellä. Nyt kun avaudun, niin lisättäköön, että n. pari kertaa viikossa pumpaan penispumpulla 15 min. session maksimi alipaineella / kipu rajalla = vedolla. Joskus tulee päivä, jolloin se tuntuu yli treenatulta - jomotusta jms. pitää pitää vuorokauden huili.
        Tämä sekalainen ohjelma on mulla osoittautunut tehokaaksi , vaikka ei ehkä ihan oikea oppinen olekaan. Noin vuosi pari sitten käytin pelkää vetoa puoli vuotta, eikä mitään tulosta. Sitten palasin em. ohjelmaan ja taas on tullut sentti lisää.


    • Anonyymi

      Eipä ole aikoihin kukaan kommentoinut täällä mitään. Ajattelin vaan tässä kertoa, että ostin minäkin Phallosanin. Viides päivä nyt vasta menossa, että tuloksista ei voi sanoa mitään, mutta yllätyin kyllä erittäin positiivisesti, kuinka hyvän tuntuinen ja kivuton sitä on käyttää. Erilaisia venytyksiä kokeillut aiemmin ja kaikissa ollut pakko pitää kunnon tauko tunnin jälkeen. Ps sensijaan tuntuu ikään kuin olisi jatkuva stondis kuitenkaan sitä olematta. Ainut ikävyys on kun ottaa sitä pois, niin sen kondomin saanti pois kivutta. Se mitta, jolla tuon kortsun koko mitataan, ei pidä paikkaansa. Se venytys ohentaa peniksen vartta niin, että alipaine ei pysy jos käyttää mitan mukaista kortsua. Seuraava pienempi versio on taas niin tiukka, että juurikin siksi hankala ottaa pois. Mutta juu, nyt jo tuntuu, että yön ylikin voisi sitä käyttää huoletta.

      • Anonyymi

        Tilasin myös itselle Phallosan forten. Kertoisitko kokemuksista? Millaista tulosta olet saanut ja mitä vinkkejä olisi antaa aiheesta?
        Käytätkö talkkina mitä? Oletko yöllä käyttänyt venytintä? Aiheutuuko tästä kipua?
        Odotellessa tilauksen saapumista:)


    • Anonyymi

      Kenelläkään kokemusta tästä phallosanista, suoristukseen liittyen?

      • Anonyymi

        Tutkimusten mukaan toimii oikein käytettynä siihen. T lääkäri


    • Anonyymi

      Haluaako joku ostaa multa tämän Phallosan forten. En ole kertaakaan käyttänyt, koska kumisuojan vetäminen mulkkuun oli jo niin ylivoimasen hankalaa itselleni etten ole vaivautunut enempään tuhlaamaan aikaa.

      Löytyy kuitti ja kaikki mitä pakettiin kuuluu.

      Laita viestiä niin katotaan joku sopiva hinta.

      • Anonyymi

        Paljollako myöt tämän?
        Mikä siinä oli niin hankalaa?
        Etköhän olisi sen oppinut. Sillä tulee tuloksia kyllä hyvin. Minkä kokoinen olet ja mikä oli tarkoituksena tuotteelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljollako myöt tämän?
        Mikä siinä oli niin hankalaa?
        Etköhän olisi sen oppinut. Sillä tulee tuloksia kyllä hyvin. Minkä kokoinen olet ja mikä oli tarkoituksena tuotteelle?

        Moikka, voin myydän puoleen hintaan alkuperäisestä.
        Mulla on ehkä hieman keskivertoa isompi terska ja paksumpi mulkku, mikä hieman hankaloittaa asiaa. Yritin myöskin kokeilla tätä itse kellopäätä, johon mulkku laitetaan niin mediumi oli liian tiukka ja Large taas pikkasen liian löysä. Koin asian etten jaksa vaivautua enempää kuluttamaan aikaa, kun ei mulla ollut alunperinkään suurta tarvetta peniksen kehittämiselle. Lähinnä kokeilun ja mielenkiinnon vuoksi ostin vekottimen.
        Lisäksi olen kuullut, että teknisesti laitteen käyttö vie aikaa opetella ja vaatii tosiaan omistautumista, joten päätän nyt vain skipata koko homma :D.

        Tosiaan laite on ja muu materiaali muuten täysin käyttämätön tuota käytön testausta lukuunottamatta. En siis päässyt edes siihen asti että saisin vyön kiinnitettyä tai laitettua munan minkään sisällä kunnollisesti. Voin vakuuttaa, että kaikki tavara paketissa on aivan puhtaassa kunnossa.

        Tosiaan Hotlipsistä tilasin tavaran ja hinta oli 371. Voidaan laittaa 180€ hinta, mikäli kiinnostaa. Jos uskallat jakaa sähköpostin tai puhnumeron niin voin ottaa suhun viestillä yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, voin myydän puoleen hintaan alkuperäisestä.
        Mulla on ehkä hieman keskivertoa isompi terska ja paksumpi mulkku, mikä hieman hankaloittaa asiaa. Yritin myöskin kokeilla tätä itse kellopäätä, johon mulkku laitetaan niin mediumi oli liian tiukka ja Large taas pikkasen liian löysä. Koin asian etten jaksa vaivautua enempää kuluttamaan aikaa, kun ei mulla ollut alunperinkään suurta tarvetta peniksen kehittämiselle. Lähinnä kokeilun ja mielenkiinnon vuoksi ostin vekottimen.
        Lisäksi olen kuullut, että teknisesti laitteen käyttö vie aikaa opetella ja vaatii tosiaan omistautumista, joten päätän nyt vain skipata koko homma :D.

        Tosiaan laite on ja muu materiaali muuten täysin käyttämätön tuota käytön testausta lukuunottamatta. En siis päässyt edes siihen asti että saisin vyön kiinnitettyä tai laitettua munan minkään sisällä kunnollisesti. Voin vakuuttaa, että kaikki tavara paketissa on aivan puhtaassa kunnossa.

        Tosiaan Hotlipsistä tilasin tavaran ja hinta oli 371. Voidaan laittaa 180€ hinta, mikäli kiinnostaa. Jos uskallat jakaa sähköpostin tai puhnumeron niin voin ottaa suhun viestillä yhteyttä.

        Ei luulisihaittaavan, mikäli hieman siinä käyttöäkin taustalla, mikäli oot ihan tauditon ihminen?
        Voitko sä tekasta sähköpostin ja mä laitan sulle sitten sähköpostia, poistat vaan sen osoitteen sitten täältä niin tuskimpa siitä haittaa tulisi? Keskustellaan sitten lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, voin myydän puoleen hintaan alkuperäisestä.
        Mulla on ehkä hieman keskivertoa isompi terska ja paksumpi mulkku, mikä hieman hankaloittaa asiaa. Yritin myöskin kokeilla tätä itse kellopäätä, johon mulkku laitetaan niin mediumi oli liian tiukka ja Large taas pikkasen liian löysä. Koin asian etten jaksa vaivautua enempää kuluttamaan aikaa, kun ei mulla ollut alunperinkään suurta tarvetta peniksen kehittämiselle. Lähinnä kokeilun ja mielenkiinnon vuoksi ostin vekottimen.
        Lisäksi olen kuullut, että teknisesti laitteen käyttö vie aikaa opetella ja vaatii tosiaan omistautumista, joten päätän nyt vain skipata koko homma :D.

        Tosiaan laite on ja muu materiaali muuten täysin käyttämätön tuota käytön testausta lukuunottamatta. En siis päässyt edes siihen asti että saisin vyön kiinnitettyä tai laitettua munan minkään sisällä kunnollisesti. Voin vakuuttaa, että kaikki tavara paketissa on aivan puhtaassa kunnossa.

        Tosiaan Hotlipsistä tilasin tavaran ja hinta oli 371. Voidaan laittaa 180€ hinta, mikäli kiinnostaa. Jos uskallat jakaa sähköpostin tai puhnumeron niin voin ottaa suhun viestillä yhteyttä.

        Moi. Tässä sähköposti, jos pistäsit mailia tulemaan, jutellaan sitten lisää😊
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Tässä sähköposti, jos pistäsit mailia tulemaan, jutellaan sitten lisää😊
        [email protected]

        Tein sittenkin tätä varten👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Tässä sähköposti, jos pistäsit mailia tulemaan, jutellaan sitten lisää😊
        [email protected]

        Saitko myytyä laitteen vai onko vielä tarjolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Tässä sähköposti, jos pistäsit mailia tulemaan, jutellaan sitten lisää😊
        [email protected]

        Saitko myytyä laitteen vai onko vielä tarjolla?


    • Anonyymi

      H­ei! Om­a str­­­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotk­­a haluavat pitää ha­uskaa 👉 http://3411222.com/H/9sZRH 👈

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­um­­me sinu­­­t kä­­ym­­ään u­ude­­­ss­a cha­tis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­ona! 👉 http://4087555.com/H/6uY2l 👈

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe