Olen ollut koko päivän sängyn pohjalla ja huomenna pitäisi lähteä tutun mökille kun isoveli tulee tänne viettämään synttäreitään... Kuumetta on nyt 38.1 astetta ja haluaisin olla taas maanantaina viimeistään kunnossa.
miten pääsen nopeasti eroon kuumeesta?
8
4278
Vastaukset
Kannattaisi käydä lääkärillä.
- Lepoalepoa
Ei se lääkäri flunssaa paranna. Ja influenssan kanssa pitää lekuriin mennä kolmen ekan päivän aikana tai niistäkään lääkkeistä ei oo mitään iloa.
C-vitamiinia nassuun ja runsaasti lepoa. Tukkosuuteen saattaa ilman reseptiä saatavista nuhalääkkeistä olla apua. Jos johonkin häppeninkiin on pakko paastä osallistumaan kuumeessa niin sitten niitä kuumetta-alentavia särkylääkkeitä, mutta ne hidastavat tulehduksen parantumista, joten niitä ei kannata käyttää jos kuume ei ole vaarallinen tai jos ei ole pakko olla toimintakunnossa.
Kuumeesi lähtee kyllä omaan tahtiin pois.
- moiiiii
Isoveljeni on juuri apteekissa hakemassa jotain buranaa tms. Kuumetta on nyt 38.7 ja olo on helvetillinen. En tajua kun jotkut haluavat kuumeen ettei tarvitsisi mennä kouluun.
- Anonyymi
moiiiii kirjoitti:
Isoveljeni on juuri apteekissa hakemassa jotain buranaa tms. Kuumetta on nyt 38.7 ja olo on helvetillinen. En tajua kun jotkut haluavat kuumeen ettei tarvitsisi mennä kouluun.
Niin en ymmärrä miksi joku haluaa koulun takia olla kipeä ja se ärsyttää kun ei pääse eteenpäin koulu kirjoissa niin nopeasti ja kun pian on kuitenki kesäloma aika.
- Anonyymi
Minulla on 38,5 astetta kuumetta kolme päivää ja ärsyttää kun ei pääse kouluun.
- Anonyymi
No lepää ja juo paljon niin paranet kyllä🙂
- Anonyymi
Minulla on ollut 38,5 astetta kuumetta jo kolme päivää sitten ja en jaksa olla kipeä koska kouluun pitäisi päästä pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132