eli miten avataan arvo-osuustili??ja paljonko erilaisia maksuja tulee eteen?? jos vaikka aluksi ostan 1000e M-realia??
Vastaukset 6
- xxx
www.eqonline.fi soita tuonne ja kysy. Älä nyt metsää ainakaan osta. Teleoperaattorit aloittavat nousuaan sinne mielummin.
- omistaja
kyllähän metsä pitää aina arvonsa verrattuna kaiken mailman elektroniikkaan, eikä ole ikinä konkursissa.
- höh
omistaja kirjoitti:
kyllähän metsä pitää aina arvonsa verrattuna kaiken mailman elektroniikkaan, eikä ole ikinä konkursissa.
omistajien rahat paloi kun tuli massiivinen anti, seuraatko pörssejä lainkaan
- omistaja
höh kirjoitti:
omistajien rahat paloi kun tuli massiivinen anti, seuraatko pörssejä lainkaan
aloittelin siinä 15vuotiaana jolloin tein ensimmäiset osakekaupat,jolloin ei edes ollut pörssissä näitä elektronikan konkurssivirmoja.storaa omistin kahteen otteseen, upmään yhden kerran m realia en ole omistanut ollenkaan. koskaan ei ole tullut metsäyhtiöille semmoista arvon nousua eikä laskua kuin tuli elektroniikalle 1999, pääomat ovat säilyneet aina. myin äsken osan ja ostin sijoitusasunnon, nyt olen 37v ja viettelen eläkepäiviä
- alkuper.
saatana m.real sitten nousi 11% prl!! on omasta mielestäni ali arvostettu oikea hinta pyörisi ainakin yli 10 e hujakoilla
- chris
Jos sulla kerran onnistuu netin käyttö, niin silloin toi eq, eli www.eqonline.fi on ihan hyvä kauppapaikka. Heidän kauttaan hoituu osakkeiden hallinta ja heidän nettikauppapaikkansa on ilmeisesti ihan kilpailukykyinen hinnoitukseltaankin. Itse olen heidän ja edeltäjän kautta tehnyt kauppoja jo vuosikausia. Vaikeaa olis mennä takaisen menneisyyteen kun mentiin syp:iin hattu kourassa.
Mielestäni olet ihan oikeassa m-real:n suhteen, joka on nyt ihan pohjalukemissa. Jos yritys nyt nousee voitolliseksi, niin silloin osakkeen pitäis nousta ja paljon.
Kymmenen vuotta sitten osakken arvo oli korkeampi kun tänään ja liikevaihto ja muut suurreet on nousssut ainakin tuplasti. Voitot suurien investointien jälkeen on jäänyt vain aika pieniksi. Ilmeisesti yritysjohto on ollut aika köykästä tavaraa muihin metsäyhtiöihimme verrattuna.
Etolan invest on myös lisännyt aika lailla omistustaan. Ei liene ihan eilisen päivän sioittajapolvea. Kyllä noi rahamiehet näkee missä lisää voi tehdä.
Siitä vaan tikkataulua heittämään. Viis tikkaa ja tauluarvoon yhtiön nimi! Varmaan tulee parhaat voitot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292079
- 51989
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160877Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77720
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e133570Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 6504
- 4499
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.154476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463