eli miten avataan arvo-osuustili??ja paljonko erilaisia maksuja tulee eteen?? jos vaikka aluksi ostan 1000e M-realia??
miten aloittaa
6
1904
Vastaukset
- xxx
www.eqonline.fi soita tuonne ja kysy. Älä nyt metsää ainakaan osta. Teleoperaattorit aloittavat nousuaan sinne mielummin.
- omistaja
kyllähän metsä pitää aina arvonsa verrattuna kaiken mailman elektroniikkaan, eikä ole ikinä konkursissa.
- höh
omistaja kirjoitti:
kyllähän metsä pitää aina arvonsa verrattuna kaiken mailman elektroniikkaan, eikä ole ikinä konkursissa.
omistajien rahat paloi kun tuli massiivinen anti, seuraatko pörssejä lainkaan
- omistaja
höh kirjoitti:
omistajien rahat paloi kun tuli massiivinen anti, seuraatko pörssejä lainkaan
aloittelin siinä 15vuotiaana jolloin tein ensimmäiset osakekaupat,jolloin ei edes ollut pörssissä näitä elektronikan konkurssivirmoja.storaa omistin kahteen otteseen, upmään yhden kerran m realia en ole omistanut ollenkaan. koskaan ei ole tullut metsäyhtiöille semmoista arvon nousua eikä laskua kuin tuli elektroniikalle 1999, pääomat ovat säilyneet aina. myin äsken osan ja ostin sijoitusasunnon, nyt olen 37v ja viettelen eläkepäiviä
- alkuper.
saatana m.real sitten nousi 11% prl!! on omasta mielestäni ali arvostettu oikea hinta pyörisi ainakin yli 10 e hujakoilla
- chris
Jos sulla kerran onnistuu netin käyttö, niin silloin toi eq, eli www.eqonline.fi on ihan hyvä kauppapaikka. Heidän kauttaan hoituu osakkeiden hallinta ja heidän nettikauppapaikkansa on ilmeisesti ihan kilpailukykyinen hinnoitukseltaankin. Itse olen heidän ja edeltäjän kautta tehnyt kauppoja jo vuosikausia. Vaikeaa olis mennä takaisen menneisyyteen kun mentiin syp:iin hattu kourassa.
Mielestäni olet ihan oikeassa m-real:n suhteen, joka on nyt ihan pohjalukemissa. Jos yritys nyt nousee voitolliseksi, niin silloin osakkeen pitäis nousta ja paljon.
Kymmenen vuotta sitten osakken arvo oli korkeampi kun tänään ja liikevaihto ja muut suurreet on nousssut ainakin tuplasti. Voitot suurien investointien jälkeen on jäänyt vain aika pieniksi. Ilmeisesti yritysjohto on ollut aika köykästä tavaraa muihin metsäyhtiöihimme verrattuna.
Etolan invest on myös lisännyt aika lailla omistustaan. Ei liene ihan eilisen päivän sioittajapolvea. Kyllä noi rahamiehet näkee missä lisää voi tehdä.
Siitä vaan tikkataulua heittämään. Viis tikkaa ja tauluarvoon yhtiön nimi! Varmaan tulee parhaat voitot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569