Pidä itsestäsi huolta

naiselle

Ja niin sinä pidätkin, tiedän sen. Olit yhtä kaunis ja ihan oma itsesi - kuten aina ennenkin. Ikävä minulla on sinua. Suuttuisitkohan joskus, jos tunteeni sulle kertoisin. Että olen aina rakastanut sinua. Että tunnen sinua kohtaan ihan valtavaa vetovoimaa. Että minulla olisi niin paljon puhuttavaa sinulle. Ei tämä ole sen kummempaa, kuin että pidän sinusta tosi paljon. Viikon ainoa viesti tämä. Minulta sinulle.

59

1787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana viesti

Olet ihana. Lähetän rakkautta sinulle, ajattelet niin kauniisti hänestä :)

• älä enää aikaile

Kerro ihmeessä. :)

• vinkki sulle

Älä mene hautaan tunteittesi kanssa. Kerro niistä.

• naiselle

Sinut minä haluaisin. Tunnen sinua kohtaan todella voimakkaita tunteita. Hassua kirjoitella tällaisia, mutta kaikki niin totta. Tiedän, että sinulla on kaikki hyvin. Se on tärkeää minulle. Moikka.

• et kaikki hyvin

Mistä sä sen tiedät ?

• Kauniisti sanottu

Jollekin naiselle. Olisipa tämä häneltä. En ikinä suuttuisi hänelle, ilahtuisin niin ettei mitään rajaa :)

• No ihan totta.

Sinulle mies, rehellisesti, sano tuo hänelle. Ota häneen yhteys sinulle sopivalla tavalla. Jos tapaatte jossain, vedä hänet syrjemmälle ja sano siinä, tai kysy kahville jonnekkin myöhemmin.

Toivon sinulle vain parasta ja onnea elämääsi, jos olet hän.

• miehelle....

En suuttuisi todellakaan. Minä vain toivoisin, että tunteesi minulle kertoisit mahdollisimman pian. Älä suotta odota aikaa parempaa. Ei sitä tule. Nyt on juuri oikea aika, kun tunteet ovat olemassa. Ei rakkautta kannata salata varsinkin, kun tietää toisenkin omaavan samat tunteet.

Hyvä, että näytti siltä, että olen oma itseni. En nimittäin ole. Oli vain parempi päivä.

• naiselle

Tällainen on niin erikoista. Ja koko tämä meidän välinen tunne. Aivan ihmeellistä. Ihan kuin olisin tuntenut sinut aina.

• miehelle....

Juuri niin minustakin tuntuu, että olen aina hänet tuntenut. Niin tuttu tuntematon on hän. Ja erikoista todellakin kaikki tämä tunne.

• Miehelle

No mä huomasin! Löytyy minultakin se tunne.
      Nähdäänkö huomenna jossakin? Voitaisiin puhua...:)

• kerro ihmeessä!

Ei kai tuollaisesta voi kukaan suuttua!

• sori mutta tässä

ketjussa taitaa suurin osa vastauksista aloittajalle olla yhdeltä ja samalta, eli sydänlupaushörhöltä.

• naiselle

Koen rakkautta sinua kohtaan. Sitä se on. Pakoon en pääse tunteitani. Enkä haluakaan.

• Pieni vinkki

Millähän kirjaimella nimensä alkaa?

• Kerro hänelle

Kerro hänelle oikeasti. Jos hän olisit, jota kipeästi kaipaan, et arvaakaan kuinka onnelliseksi minut tekisit.

• Turhia toiveita
        Pieni vinkki kirjoitti:

Millähän kirjaimella nimensä alkaa?

Tämänkaltaisten aloitusten kohdalla on turha odottaa yhtäkään selvää tuntomerkkiä. Lukukertojen ja plussien määrä on aloittajalle kaiken a&o.

Näinhän se on nähty jo lukuisat kerrat näillä saiteilla.

• Harmi kyllä
        Turhia toiveita kirjoitti:

Tämänkaltaisten aloitusten kohdalla on turha odottaa yhtäkään selvää tuntomerkkiä. Lukukertojen ja plussien määrä on aloittajalle kaiken a&o.

Näinhän se on nähty jo lukuisat kerrat näillä saiteilla.

Niin, vaikka jo etukirjaimen maininta lisäisi jo rutkasti onnistumisprosenttia tämänkin tunteen ilmaisun osumisessa oikealle kohteelle.

• en kerro nimiä
        Harmi kyllä kirjoitti:

Niin, vaikka jo etukirjaimen maininta lisäisi jo rutkasti onnistumisprosenttia tämänkin tunteen ilmaisun osumisessa oikealle kohteelle.

Tuo koko ketjun otsikko on vinkkini hänelle.

• Aha.
        en kerro nimiä kirjoitti:

Aha.

• Turhia toiveita
        en kerro nimiä kirjoitti:

IHANKO TOTTA! Jos tuon olet sanonut kaivatullesi livenä, niin isot plussat sulle...

...Muussa tapauksessa...Älä kiusaa kaipaavia, jotka kärsivät.

...Ja siltikin, voisit viestisi varmaan muutakin kautta perille saattaa?

• Nähdäänkö enää?
    • Näillä sävelillä
    • miehelle

En todellakaan suuttuis, vaan minullakin on erästä miestä kohtaan hyvin voimakkaat tunteet.....

• jookostakookosta

jotain muutakin vinkkiä?

• 16+20

Näittekö tänään? puhuitteko?

• sydän-kohtaus ;)

OiOi... Kaunista :) Sydän jätti muutaman lyönnin välistä, kun luin tällaisen täällä :) Mitä tapahtuisikaan jos tietäisin sen olevan tarkoitettu juuri minulle? Sama suoraan sanottuna, tai henkilökohtaisesti kirjoitettuna... ja sattuisi

• Minulta.

Joku m on kyllä saanutkin, ja enemmän..

• pikku myy

Missä näit?

• ommnomnom

Matti ja Teppo

• Tltä

Aikako se vihje? Minä tulen käymään ma kasin aikaan voitaisiin jutella, nähdään takapihalla tai sisällä, moi! :)

• mustan kullan fe/fm

Pidänhän minäki sinusta.
      Ja itsestäni huolta.
      Totta kai, se on välttämätöntä, käsittääkseni.

• femiltä
    • Pidänhän minä,
    • Aloitusviesti

osu ja upposi :D

Rakas, pidäthän sinäkin huolta itsestäsi? Huolehdin itsestäni sinun antamalla voimalla. Olet ihaninta, mitä tiedän!

• --------------------

Haista ***** vedättäjä-----------------------------

• Olet ihana

Ihana viesti...kenelle sitten olikin. Kannattaa hänelle kertoa, jos noin tunnet.

Kyllä ainakin fyysisestä kunnosta pidän huolta, vaikkakin tuo herkuttelu vetää kyllä puoleensa todella vahvasti...kuten myös eräs henkilökin. Onneksi sitten intohimonani on myös lantion keikuttelu, niin ei pääse vatsan kasvatus niskanpäälle.

• MIKSI TÄNNE!!!?????

....."pidä itsestäsi huolta".

Kiitos itsestäsi?

• Lasisydän

Hyvästelikö viestisi kohde sinut sanoen: Pidä itsestäsi huolta?

• 8.01

Kyllä hyvästeli...kirjoittaen kylläkin.

• Lasisydän
        8.01 kirjoitti:

Mistä syystä tienne erkanivat?

• Lasisydän
        8.01 kirjoitti:

Miksi tienne erkanivat?

• Lasisydän
        Lasisydän kirjoitti:

Miksi tienne erkanivat?

Kysymykseni olikin mennyt läpi jo ensimmäisellä kerralla. Tarkoitukseni oli rohkaista sinua pohtimaan johtuiko ero epäotollisesta elämäntilanteesta vai siitä, että ette sopineet toisillenne. Entä jäikö jotakin kertomatta? Miksi kaipaat häntä?

• Tuskin voit auttaa!!
        Lasisydän kirjoitti:

Miksi tienne erkanivat?

Nimimerkki "Lasisydän", et ole mikään OMNIPOTENTTI MAAILMANPARANTAJA! Eikä sinun ole syytä ruotia/PÄIVITELLÄ muiden ihmisten asioita, joista et todellisuudessa tiedä mitään – luulet vain.

Ellei apuasi pyydetä, ja sinulle näin osoiteta luottamusta, sinun on parasta keskittyä vain oman perheesi asioiden hoitamiseen. Muutoin sinusta tulee nokkansa muiden asioihin tunkeva SORKKIJA, joka JUORUILEE PUOLITTAIN TOSIA ASIOITA tuttavista tai heidän miehistään tai lapsistaan tällaisilla palstoilla ja muuallakin.

Mitä jos keskittyisit vain omiin asioihisi ja olosuhteisiisi, jotka oikeasti tunnet, luulojen varassa sohimisen sijaan. Ethän halua olla juoruakka!

• Lasisydän
        Tuskin voit auttaa!! kirjoitti:

Nimimerkki "Lasisydän", et ole mikään OMNIPOTENTTI MAAILMANPARANTAJA! Eikä sinun ole syytä ruotia/PÄIVITELLÄ muiden ihmisten asioita, joista et todellisuudessa tiedä mitään – luulet vain.

Ellei apuasi pyydetä, ja sinulle näin osoiteta luottamusta, sinun on parasta keskittyä vain oman perheesi asioiden hoitamiseen. Muutoin sinusta tulee nokkansa muiden asioihin tunkeva SORKKIJA, joka JUORUILEE PUOLITTAIN TOSIA ASIOITA tuttavista tai heidän miehistään tai lapsistaan tällaisilla palstoilla ja muuallakin.

Mitä jos keskittyisit vain omiin asioihisi ja olosuhteisiisi, jotka oikeasti tunnet, luulojen varassa sohimisen sijaan. Ethän halua olla juoruakka!

Koen viestisi päättelyketjun argumentteineenmielenkiintoiseksi, mutta merkilliseksi ;) Jos viestisi kirjoittaminen helpotti oloasi, mukavaa, että saatoin olla avuksi. Se kai tänne kirjoittelun tarkoitus on. Tsemppiä!

• ediiiiiiskriiiiiix

Ihana kyllä

• ajatuksissani

kuin myös pidäthän sinäkin itestäsi huolta .en todellakaan suuttuisi.niin ois mullakin paljon puhuttavaa....

• Lämpöisin ajatuksin

"Kulje onnellisten puolta. Älä katsettasi maahan luo." ...

• ---

Lintu

• kohtalon ivaa?

" sinä tiedät jo jotakin elämästä..."

• Tarkoittaa ?

Oisko liikaa pyyretty, jos pyytää selitystä?

• mutta eihän hän
    • miksi miksi?

En voi. Rakas yllytti kaikki tallomaan mua. En voi mennä ovesta ulos.

• tiedänsen

ei se pidä huolta

• brokeh

En suuttuisi! ;)

• tiedustelija

oletko itse pitänyt itsestäsi huolta kun ei oo näkynyt?????

• piretähän huoli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe