Ja niin sinä pidätkin, tiedän sen. Olit yhtä kaunis ja ihan oma itsesi - kuten aina ennenkin. Ikävä minulla on sinua. Suuttuisitkohan joskus, jos tunteeni sulle kertoisin. Että olen aina rakastanut sinua. Että tunnen sinua kohtaan ihan valtavaa vetovoimaa. Että minulla olisi niin paljon puhuttavaa sinulle. Ei tämä ole sen kummempaa, kuin että pidän sinusta tosi paljon. Viikon ainoa viesti tämä. Minulta sinulle.
Pidä itsestäsi huolta
59
1787
Vastaukset
- ihana viesti
Olet ihana. Lähetän rakkautta sinulle, ajattelet niin kauniisti hänestä :)
- älä enää aikaile
Kerro ihmeessä. :)
- vinkki sulle
Älä mene hautaan tunteittesi kanssa. Kerro niistä.
- naiselle
Sinut minä haluaisin. Tunnen sinua kohtaan todella voimakkaita tunteita. Hassua kirjoitella tällaisia, mutta kaikki niin totta. Tiedän, että sinulla on kaikki hyvin. Se on tärkeää minulle. Moikka.
- et kaikki hyvin
Mistä sä sen tiedät ?
- Kauniisti sanottu
Jollekin naiselle. Olisipa tämä häneltä. En ikinä suuttuisi hänelle, ilahtuisin niin ettei mitään rajaa :)
- No ihan totta.
Sinulle mies, rehellisesti, sano tuo hänelle. Ota häneen yhteys sinulle sopivalla tavalla. Jos tapaatte jossain, vedä hänet syrjemmälle ja sano siinä, tai kysy kahville jonnekkin myöhemmin.
Toivon sinulle vain parasta ja onnea elämääsi, jos olet hän. - miehelle....
En suuttuisi todellakaan. Minä vain toivoisin, että tunteesi minulle kertoisit mahdollisimman pian. Älä suotta odota aikaa parempaa. Ei sitä tule. Nyt on juuri oikea aika, kun tunteet ovat olemassa. Ei rakkautta kannata salata varsinkin, kun tietää toisenkin omaavan samat tunteet.
Hyvä, että näytti siltä, että olen oma itseni. En nimittäin ole. Oli vain parempi päivä. - naiselle
Tällainen on niin erikoista. Ja koko tämä meidän välinen tunne. Aivan ihmeellistä. Ihan kuin olisin tuntenut sinut aina.
- miehelle....
Juuri niin minustakin tuntuu, että olen aina hänet tuntenut. Niin tuttu tuntematon on hän. Ja erikoista todellakin kaikki tämä tunne.
- Miehelle
No mä huomasin! Löytyy minultakin se tunne.
Nähdäänkö huomenna jossakin? Voitaisiin puhua...:) - kerro ihmeessä!
Ei kai tuollaisesta voi kukaan suuttua!
- sori mutta tässä
ketjussa taitaa suurin osa vastauksista aloittajalle olla yhdeltä ja samalta, eli sydänlupaushörhöltä.
- naiselle
Koen rakkautta sinua kohtaan. Sitä se on. Pakoon en pääse tunteitani. Enkä haluakaan.
- Pieni vinkki
Millähän kirjaimella nimensä alkaa?
- Kerro hänelle
Kerro hänelle oikeasti. Jos hän olisit, jota kipeästi kaipaan, et arvaakaan kuinka onnelliseksi minut tekisit.
- Turhia toiveita
Pieni vinkki kirjoitti:
Millähän kirjaimella nimensä alkaa?
Tämänkaltaisten aloitusten kohdalla on turha odottaa yhtäkään selvää tuntomerkkiä. Lukukertojen ja plussien määrä on aloittajalle kaiken a&o.
Näinhän se on nähty jo lukuisat kerrat näillä saiteilla. - Harmi kyllä
Turhia toiveita kirjoitti:
Tämänkaltaisten aloitusten kohdalla on turha odottaa yhtäkään selvää tuntomerkkiä. Lukukertojen ja plussien määrä on aloittajalle kaiken a&o.
Näinhän se on nähty jo lukuisat kerrat näillä saiteilla.Niin, vaikka jo etukirjaimen maininta lisäisi jo rutkasti onnistumisprosenttia tämänkin tunteen ilmaisun osumisessa oikealle kohteelle.
- en kerro nimiä
Harmi kyllä kirjoitti:
Niin, vaikka jo etukirjaimen maininta lisäisi jo rutkasti onnistumisprosenttia tämänkin tunteen ilmaisun osumisessa oikealle kohteelle.
Tuo koko ketjun otsikko on vinkkini hänelle.
- Aha.
en kerro nimiä kirjoitti:
Aha.
- Turhia toiveita
en kerro nimiä kirjoitti:
IHANKO TOTTA! Jos tuon olet sanonut kaivatullesi livenä, niin isot plussat sulle...
...Muussa tapauksessa...Älä kiusaa kaipaavia, jotka kärsivät.
...Ja siltikin, voisit viestisi varmaan muutakin kautta perille saattaa?
- Nähdäänkö enää?
Kiitos tuosta - kaunista joltakin jollekin, voipa jos oliskin minulle Häneltä?
http://www.youtube.com/watch?v=d3IpSdrgwYo&feature=player_detailpage - Näillä sävelillä
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=svIMtfcrLAM
Tavoitellaan sitten näin, kun ei muutoinkaan vissiinkään enää, jos ei sattumalta nähdä jossain?????? - miehelle
En todellakaan suuttuis, vaan minullakin on erästä miestä kohtaan hyvin voimakkaat tunteet.....
- jookostakookosta
jotain muutakin vinkkiä?
- 16+20
Näittekö tänään? puhuitteko?
- sydän-kohtaus ;)
OiOi... Kaunista :) Sydän jätti muutaman lyönnin välistä, kun luin tällaisen täällä :) Mitä tapahtuisikaan jos tietäisin sen olevan tarkoitettu juuri minulle? Sama suoraan sanottuna, tai henkilökohtaisesti kirjoitettuna... ja sattuisi
- Minulta.
Joku m on kyllä saanutkin, ja enemmän..
- pikku myy
Missä näit?
- ommnomnom
Matti ja Teppo
- Tltä
Aikako se vihje? Minä tulen käymään ma kasin aikaan voitaisiin jutella, nähdään takapihalla tai sisällä, moi! :)
- mustan kullan fe/fm
Pidänhän minäki sinusta.
Ja itsestäni huolta.
Totta kai, se on välttämätöntä, käsittääkseni. - femiltä
Ohoh, liian paljon vastauksia, jos siltä yhdeltä ainoalta, jolle viestin tarkoitit :)
http://www.youtube.com/watch?v=TtQCL1_fI58 - Pidänhän minä,
kukapa toinenkaan minusta huolehtisi, ei ainakaan pakon sanelemana.
Joten kerrompa sen tässä
http://www.youtube.com/watch?v=JUoApg8XRRM - Aloitusviesti
osu ja upposi :D
Rakas, pidäthän sinäkin huolta itsestäsi? Huolehdin itsestäni sinun antamalla voimalla. Olet ihaninta, mitä tiedän! - --------------------
Haista ***** vedättäjä-----------------------------
- pastäkonë
Vielä paksumman pastan ystäville: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11688611. Naiset tietävät syvällä sisimmässä, että nämä ovat juuri heille kirjoitettuja juuri häneltä.
- Olet ihana
Ihana viesti...kenelle sitten olikin. Kannattaa hänelle kertoa, jos noin tunnet.
Kyllä ainakin fyysisestä kunnosta pidän huolta, vaikkakin tuo herkuttelu vetää kyllä puoleensa todella vahvasti...kuten myös eräs henkilökin. Onneksi sitten intohimonani on myös lantion keikuttelu, niin ei pääse vatsan kasvatus niskanpäälle. - MIKSI TÄNNE!!!?????
....."pidä itsestäsi huolta".
Kiitos itsestäsi? - Lasisydän
Hyvästelikö viestisi kohde sinut sanoen: Pidä itsestäsi huolta?
- 8.01
Kyllä hyvästeli...kirjoittaen kylläkin.
- Lasisydän
8.01 kirjoitti:
Mistä syystä tienne erkanivat?
- Lasisydän
8.01 kirjoitti:
Miksi tienne erkanivat?
- Lasisydän
Lasisydän kirjoitti:
Miksi tienne erkanivat?
Kysymykseni olikin mennyt läpi jo ensimmäisellä kerralla. Tarkoitukseni oli rohkaista sinua pohtimaan johtuiko ero epäotollisesta elämäntilanteesta vai siitä, että ette sopineet toisillenne. Entä jäikö jotakin kertomatta? Miksi kaipaat häntä?
- Tuskin voit auttaa!!
Lasisydän kirjoitti:
Miksi tienne erkanivat?
Nimimerkki "Lasisydän", et ole mikään OMNIPOTENTTI MAAILMANPARANTAJA! Eikä sinun ole syytä ruotia/PÄIVITELLÄ muiden ihmisten asioita, joista et todellisuudessa tiedä mitään – luulet vain.
Ellei apuasi pyydetä, ja sinulle näin osoiteta luottamusta, sinun on parasta keskittyä vain oman perheesi asioiden hoitamiseen. Muutoin sinusta tulee nokkansa muiden asioihin tunkeva SORKKIJA, joka JUORUILEE PUOLITTAIN TOSIA ASIOITA tuttavista tai heidän miehistään tai lapsistaan tällaisilla palstoilla ja muuallakin.
Mitä jos keskittyisit vain omiin asioihisi ja olosuhteisiisi, jotka oikeasti tunnet, luulojen varassa sohimisen sijaan. Ethän halua olla juoruakka! - Lasisydän
Tuskin voit auttaa!! kirjoitti:
Nimimerkki "Lasisydän", et ole mikään OMNIPOTENTTI MAAILMANPARANTAJA! Eikä sinun ole syytä ruotia/PÄIVITELLÄ muiden ihmisten asioita, joista et todellisuudessa tiedä mitään – luulet vain.
Ellei apuasi pyydetä, ja sinulle näin osoiteta luottamusta, sinun on parasta keskittyä vain oman perheesi asioiden hoitamiseen. Muutoin sinusta tulee nokkansa muiden asioihin tunkeva SORKKIJA, joka JUORUILEE PUOLITTAIN TOSIA ASIOITA tuttavista tai heidän miehistään tai lapsistaan tällaisilla palstoilla ja muuallakin.
Mitä jos keskittyisit vain omiin asioihisi ja olosuhteisiisi, jotka oikeasti tunnet, luulojen varassa sohimisen sijaan. Ethän halua olla juoruakka!Koen viestisi päättelyketjun argumentteineenmielenkiintoiseksi, mutta merkilliseksi ;) Jos viestisi kirjoittaminen helpotti oloasi, mukavaa, että saatoin olla avuksi. Se kai tänne kirjoittelun tarkoitus on. Tsemppiä!
- ediiiiiiskriiiiiix
Ihana kyllä
- ajatuksissani
kuin myös pidäthän sinäkin itestäsi huolta .en todellakaan suuttuisi.niin ois mullakin paljon puhuttavaa....
- Lämpöisin ajatuksin
"Kulje onnellisten puolta. Älä katsettasi maahan luo." ...
- ---
Lintu
- kohtalon ivaa?
" sinä tiedät jo jotakin elämästä..."
- Tarkoittaa ?
Oisko liikaa pyyretty, jos pyytää selitystä?
- mutta eihän hän
ainakaan sitä tänne kertoisi, eikä ääneenkään sanottu, mutta...
ta hand om dig själv
https://www.youtube.com/watch?v=E7Ugxuw26tw - miksi miksi?
En voi. Rakas yllytti kaikki tallomaan mua. En voi mennä ovesta ulos.
- tiedänsen
ei se pidä huolta
- brokeh
En suuttuisi! ;)
- tiedustelija
oletko itse pitänyt itsestäsi huolta kun ei oo näkynyt?????
- piretähän huoli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812